Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

91. Data: 2019-05-22 23:18:27

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2019 09:28:37 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie sądzę. Sporo Niemców w trakcie wojny się zdziwiło, co mieszkańcy ich
> kraju potrafią.
> Ja z podręcznika historii wiem czego mogę się po was spodziewać.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Co, (!), wiesz? Czy wśród polskiej historii było wybebeszanie kobiet
i wyjmowanie im płodów z pępowiną zawieszaną na szyi na przykład?
Albo wsadzanie do rozciętego brzucha kilkuletnich dzieci na uduszenie?

Czy było zrywanie paznokci lub wbijanie za nie drzazg, wyłamywanie zdrowych
zębów, golenie głów i przerabianie kości ludzkich na mydło?

Co by nie mówić nawet Rosjanie, choć też bestie w porównaniu do Polaków,
mogliby być dla was przykładem.

jacek

92. Data: 2019-05-22 23:23:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2019 18:38:08 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> nie badz taki ponury, dobrzy ludzie ciagle istnieja :-)
>
> --
> gazebo

Gdybym nie był mniej więcej Dobry, przecież bym tego nie pisał:)
Naprawdę niekiedy ciężko wytrzymać, kiedy zaczynasz zauważać uszczerbki
na tej swojej Dobroci.
I całkiem ponury nie jestem:)

jacek

93. Data: 2019-05-22 23:30:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2019 23:11:50 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> A co to za podręcznik?
> :)
>
> --

podręcznik Kviata i Silvio, tudzież parszywców którym ufają, co chyba oczywiste:)
więc nie wiń ich wszystkich za czytanie, nieczytanie, bezmyślność itp. sprawy.

jacek

94. Data: 2019-05-22 23:49:03

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2019 23:06:48 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Może wkrótce, w Chinach będą znów mieli Cesarza?

Wolę Cesarza niż skundloną, czerwoną zarazę, którą chcą nam zgotować,
gdyby tylko mogli.
Weźmy choćby I WŚ; były walki, niekiedy nawet zabójstwa, ale w ogromnej
większości między żołnierzami-rycerzami jakby troszeczkę.
Zwykli, normalni mieszkańcy nie byli powszechnie eksterminowani.
A dlaczego?
Bo sterowali nimi, oczywiście też zazwyczaj źli, przywódcy arystokratyczni.
Jednak jak przy II WŚ wziął sprawy w swoje ręce motłoch "światowy" bestialstwa
były już niewyobrażalne, dotyczące całej niewinnej ludności.

I taka jest różnica między wojną między Królami, a "wyzwoleńczą" wojną
pomiędzy głupimi demonami ludźmi sterującymi.

Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie w tej sprawie,
tak jak wszystkich obecnych, które międzynarodowa demonówka wzięła w swoje ręce.

pozdrawiam,
jacek

95. Data: 2019-05-22 23:56:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

85cy_Konstytucj%C4%99_dla_Europy

m-stoja-stac-beda/

> Liczą na to, że kiedyś to bedzie ich :)

No, liczą. ??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

96. Data: 2019-05-23 00:04:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Rozumiem, ale to nie ta grupa docelowa :)
>
> https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3969

Karoń super. Podziwiam tego człowieka.
Za to, że mu sie CHCE. No i mnie też się CHCE. Że opór? Znam to. Ale po
pierwsze kropla drąży coś tam (nie powiem, że skałę - bo nie wiem, co on
TAM ma), a po drugie zawsze jeszcze istnieje nadzieja na ostatnią refleksje
(nie powiem tu przecież p ostatnim namaszczeniu...).

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

97. Data: 2019-05-23 00:04:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Zaraz tam ruskie im płacą. Bo ty Kviat uważasz, że jak jakieś ugrupowanie
> postuluje wyjście z Unii, to jest zaraz bee, bo dla Unii niekorzystne.
> Ja natomiast uważam, że takie ugrupowania są wręcz nieodzowne
> z tego prostego względu, iż wytykają Unii jej mankamenty w sposób bezkompromisowy.
> Przemyśl ten pogląd, a sam dojdziesz do właściwych wniosków,
> o ile oczywiście nie jesteś ślepo zapatrzony w przestępców Unią sterujących.

Jest.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

98. Data: 2019-05-23 00:07:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
ji

> Ikselkuś, tu nie o to i o to chodzi. Wiadomym jest, że kiedyś odrębności narodowe

Uważam, że będzie wrecz przeciwnie.

> ale dopóki oligarchowie i światowi przywódcy nie zaproponują nam
> czegoś, co jest lepsze od społeczności narodowych, co będzie kultywowało
> wielotysięczne przecież niekiedy dzieje i oferowało przy tym całkowite
> niewyalienowanie się władz od społeczeństwa,
> to naprawdę nie ma o czym mówić.

Jesteś lemingiem? - KTO I CO ma Ci ,,zaproponować"?
JAK SOBIE NIE WYWALCZYSZ, TO G... CI ZAPROPONUJĄ oprócz zostania
niewolnikiem. Co Ty gadasz, Jacek?!!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

99. Data: 2019-05-23 00:09:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

85cy_Konstytucj%C4%99_dla_Europy

> A czego niby można spodziewać się było po ludziach pokroju Angeli Merkel,
> Donalda Tuska, Emanuela Macrona, Fransa Timmermansa, czy Guya Verhofstadta?

CZYJEŚ spodziewanie najwyraźniej te indywidua zaspokajają. Nie warto pytać,
czyje - bo to oczywiste.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

100. Data: 2019-05-23 00:13:58