Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

51. Data: 2019-05-20 21:47:35

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

> Zrozum, że cały tem neomarksizm jest projektem zainicjowanym przez
> komintern.

Toto nawet nie wysłuchało, co Bryłka mówi. Społeczeństwo nagłówkowe - jak
mawia się o czytelnikach w redakcjach masmediów.
Bryłka mówi o KONIECZNOŚCI BRANIA POD UWAGĘ polexitu przez WSZYSTKICH -
także przez tych, ktorzy go absolutnie NIE CHCĄ i konieczność (nawet albo i
zwłaszcza wobec deklarowanej niechęci do polexitu) posiadania programu i
narzedzi (gotowe do podpisu akty prawne i porozumienia gospodarcze)
pozwalających bezwstrząsowo przejść Polsce na sterowanie ręczne - wobec
niedziałającego autosterowania unijnego.
Gdyż polexit wcale nie musi wyglądać jak jego nazwa sugeruje. Unia w kazdej
chwili może się po prostu SAMA rozpaść (na skutek licznych kryzysów lub
wychodzenia z niej kolejnych państw). I cóż z tego, że Polacy mogą nie
chcieć polexitu - kiedy polexit bedzie bezalternatywną koniecznością.
Rozpadł się ZSRR, rozpadnie się i Unia - jak kazdy sztucznie utworzony i
odgórnie utrzymywany przy życiu moloch.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

52. Data: 2019-05-20 21:49:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 18:09, gazebo wrote:

> a jakby tak odwrotnie, bede mial lepiej to stworze lepiej dla innych,
> dla jasnosci, to nie o marksizm zahacza tylko o monarchizm

Pięknie, genialnie, wreszczie zrozumiałeś, (przynajmiej tak to wygląda w
tym odruchu), że _własnej_ _własności_ się nie niszczy, tylko dba o nią.

53. Data: 2019-05-20 22:06:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> chcieć polexitu - kiedy polexit bedzie bezalternatywną koniecznością.
> Rozpadł się ZSRR, rozpadnie się i Unia - jak kazdy sztucznie utworzony i

Co zaś do oceny ,,autoramentu" Bosaka z powodu pracy jego brata tu czy tam
to wystarczy wpisać sobie w guglu graficznym ,,tusk and putin" - i wychodzi
Tusk-agent jak nic.
Można też założyć sobie koszulkę z napisem ,,Trump" - i z samego tego powodu
być miliarderem.
Głupi ten cviet w ogóke, a ostatnio to ma już zjazd inteligencji całkowity.
Stres. No chyba mu się nie dziwię, bo dziś KANTAR daje nam już 8,5 % i
jesteśmy na 4 miejscu, także przed Kukizem. A jeszcze i sztucznie pompowaną
Wiosnę przeskoczymy i bedziemy trzecią siłą w Polsce. Oczywiście o ile uda
się dopilnowac liczenia głosów :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

54. Data: 2019-05-20 22:07:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2019 o 21:47, XL pisze:

riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

> Toto nawet nie wysłuchało, co Bryłka mówi.

Nie oglądam byle czego.

> Społeczeństwo nagłówkowe - jak
> mawia się o czytelnikach w redakcjach masmediów.

Dlatego pislam i pseudonarodowcy jeszcze mają poparcie. Bo społeczeństwo
nie czyta, a toto lansi się z takimi indywiduami jak winnicki.

https://wiadomosci.wp.pl/powstala-lista-polakow-ktor
zy-sa-pod-wplywem-rosji-6100606425576577a

"Według Political Capital Institute do osób, na które Rosja wywiera
bezpośredni wpływ, należą: Mateusz Piskorski, Konrad Rękas, Jacek
Kamiński, Jan Engelgard, Bartosz Begier, Zbigniew Bereza, Józef Bryll,
Jerzy Smoliński, Aldona Michalak, Janusz Korwin-Mikke i Sylwester Chruszcz.

Witold Tumanowicz, Artur Zawisza, Adam Andruszkiewicz, Adam Małecki,
Bartosz Berk, Krzysztof Bosak i Robert Winnicki zostali uznani z kolei
za Polaków, na których Rosja wywiera pośredni wpływ.

Dlaczego akurat te nazwiska? Wymienione w raporcie osoby pojawiały się
na wydarzeniach organizowanych przez prorosyjskie podmioty. Polacy ,,pod
wpływem" Rosjan to również ci, w wypowiedziach których usłyszeć można
rosyjską propagandę, a ich opinie cytowane są przez rosyjskie media."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2019-05-20 22:25:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

(Ciach pitolenie)
https://www.google.pl/amp/wiadomosci.gazeta.pl/wiado
mosci/7,114884,24803377,wybory-do-parlamentu-europej
skiego-2019-nowy-sondaz-kantara.amp

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

56. Data: 2019-05-20 22:32:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 22:06, XL wrote:

> [...]
> Wiosnę przeskoczymy i bedziemy trzecią siłą w Polsce. Oczywiście o ile uda

Wiosne, raczej, na pewno, toż to kompletnie odrealnione towarzystwo.

A UE z założenia miała być utrzymywana terrorem, więc los jest
przesądzony. Może pojawi się jakiś kadłubek starego EWG, ale raczej, bez
Włoch.

57. Data: 2019-05-20 22:45:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 22:07, Kviat wrote:

> [...]
> wpływem" Rosjan to również ci, w wypowiedziach których usłyszeć można
> rosyjską propagandę, a ich opinie cytowane są przez rosyjskie media."

Nic nie rozumiesz z tego, jak funkcjonuje współczesy Świat.
Polityka to nie jest jazda uliczką jednokierunkową.

//Zapomniałeś dopisać Alaksandra Ryhorawicza Łukaszenke. Ostatnio
chinska armia wystrzeliła białoruskiego satelite.

58. Data: 2019-05-20 22:50:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

> Wiosne, raczej, na pewno, toż to kompletnie odrealnione towarzystwo.

Ale pompowane.

> A UE z założenia miała być utrzymywana terrorem, więc los jest
> przesądzony.

Dokładnie tak. Byle obyło się bez wojny.
(Zgodnie z ,,logiką" produktów cvietiopodobnych - mówię o wojnie, to musowo
chcę wojny)

> Może pojawi się jakiś kadłubek starego EWG, ale raczej, bez
> Włoch.

Myślę, że Włochy jednak dołączyłyby. EWG było OK.

PS. A najbardziej to tęsknię za kluczowym argumentem prounijnym cvietii -
że jak z Unii wyjdziemy, to nie pojadę na wycieczkę za Odrę. Argunent dla
motłochu, motłoch może kupi. Ale tylko ten niekształcony w sylabizowaniu -
bo taki nie doczyta, że swobodę poruszania się gwarantuje Schengen, a nie
jakaś tam Unia Europejska, z którą Schengen nie ma nic wspolnego.
Gdyby to Unia Europejska była warunkiem wojaży zagranicznych jej
mieszkańców, to Norwegowie siedzieliby w domu.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

59. Data: 2019-05-20 23:24:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 22:50, XL wrote:

> [...]
> Gdyby to Unia Europejska była warunkiem wojaży zagranicznych jej
> mieszkańców, to Norwegowie siedzieliby w domu.

Z niektórymi szkoda dyskutować, to nie jest dyskusja na argumenty, to
zaklinanie rzeczywistości sloganami.

Polska, gdy przystepowała w 2004, to także przystępowała do wspólnoty
gospodarczej a nie do unii politycznej, której na szczęście, nadal nie
ma, dzieki referendum we Francji i Holandii.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Traktat_ustanawiaj%C4%
85cy_Konstytucj%C4%99_dla_Europy

Zresztą, co tu dużo mówic. Brytyjczycy, a właściwie, ci którzy tam
pociągają za sznurki i mają spore wyczucie do trafnych, politycznych
decyzji, juz pare lat temu zrozumieli co się dzieje.

60. Data: 2019-05-20 23:54:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> Zresztą, co tu dużo mówic. Brytyjczycy, a właściwie, ci którzy tam
> pociągają za sznurki i mają spore wyczucie do trafnych, politycznych
> decyzji, juz pare lat temu zrozumieli co się dzieje.

Rozumieją dobrze. Tylko słabo robią. Chyba czekają na nowy europarlament -
ten dotychczasowy ewidentnie chciał im zrobić pokazówkę, jak to jest źle,
gdy się z Unii wychodzi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

PIS i PO ofcom