Na praktyki do Ameryki (Płd.)

From: operacja kenia <o...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Na praktyki do Ameryki (Płd.)
Date: Sun, 27 May 2012 08:34:17 -0700 (PDT)

Witam! Nazywam się Natalia Rożniewska. Studiuję w Warszawie na
SGGW, aby wkrótce zostać weterynarzem. Jednakże nie takim zwykłym -
chcę bowiem leczyć dzikie zwierzęta i chronić gatunki zagrożone
wyginięciem. Niemożliwe? A jednak...

Praktykę lekarza zdobywam w odległych zakątkach świata. Opiekowałam
się już tygrysami i słoniami w Tajlandii. Operowałam nos wielbłąda i
leczyłam święte krowy w Indiach. Niedawno wróciłam z Afryki, gdzie
zastępowałam matkę osieroconym nosorożcom i pomagałam uwolnić lwy
zaplątane w sieci kłusowników.

Obecnie ubiegam się o "Stypendium z Wyboru", dzięki któremu będę
mogła zdobywać dalsze doświadczenie w sercu amazońskiej dżungli - w
Boliwii. To od Was zależy, czy będę miała szansę poznać z bliska
pumy, jaguary, leniwce i inne stworzenia okaleczone przez handlarzy i
kłusowników. Dlatego gorąco proszę o Wasze głosy, które można
oddawać na stronie: http://stypendiumzwyboru.absolvent.pl/uczestnicy/ope
racja-dzika-ameryka-1083
Zajmuje to raptem chwilę, a dla mnie to całe życie, dlatego będę
niezmiernie wdzięczna za Waszą pomoc!

Instrukcja glosowania:
- wejdź na http://stypendiumzwyboru.absolvent.pl/uczestnicy/ope
racja-dzika-ameryka-1083
- połącz się z facebookiem klikając na ikonę u dołu aplikacji
- następnie w tym miejscu pojawi się różowy przycisk z serduszkiem i
napisem "oddaj głos"
- klikasz i pomagasz mi ratować dzikie zwierzęta

Dziękuję PRZEOGROMNIE!
Natalia Rożniewska
więcej o moich przygodach na blogu: www.projectwildlife.wordpress.com