Naczynia

11. Data: 2002-08-29 08:12:48

Temat: Re: Naczynia
Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:29807-1030603437@213.17.138.62...
> Co mówicie (czy w ogóle mówicie) do TŻ gdy wyjmujecie brudne naczynie
> z szafki ?

Ja nic nie mówię, bo mu nie pozwalam zmywać naczyń.
Czasem jest tak, że stoi w zlewie góra brudnych naczyń,
których nie mam czasu umyć, on się ofiaruje, że umyje,
a ja na to "ani mi sie waż" ;-). Najwyżej mu ścierać pozwalam,
jak koniecznie chce pomóc.
Ale ja w ogóle wychodzę z założenia, że jak ktoś ma tak pomagać,
że po nim trzeba poprawiać, to już lepiej niech nie pomaga.
No chyba, że jest to dziecko, od którego trudno jeszcze wymagać
dokładności, a bardzo chce pomóc :-)

Pozdrawiam
Sylwia

12. Data: 2002-08-29 08:50:14

Od: "Edycia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl>

> Kup zmywarkę, będzie po problemie. Ewentualnie zmywaj sam.

Eee, tam, zmywarka tez niedomywa. Tylko ma te wade, ze trudno z nia
dyskutowac :)

A tak swoja droga czytam i czytam i wychodzi na to, ze to nasze mamy ew.
tesciowe maja to do siebie, ze zmywaja wszelkie naszynie niedokladnie. A
myslalam, ze tylko u mnie tak jest.

ps.zawsze kiedys trzeba zaczac pisac, a nie tylko czytac....witam.

Edyta

13. Data: 2002-08-29 09:10:31

Od: "Martuszka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że po nim trzeba poprawiać, to już lepiej niech nie pomaga.
> No chyba, że jest to dziecko, od którego trudno jeszcze wymagać

Dlaczego uważasz, że mycie naczyń prez TZ to pomaganie tobie, czy on z tych
naczyń nie korzysta, nie je?
Czasem pewne podejście do spraw mnie po prostu zadziwia.
Marta

14. Data: 2002-08-29 09:43:54

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> naczynie
> No dobra "niedomyte" ;-)))

Jak TŻ nie ma to poprawiam i jak nie zapomnę to powiem.
Jak TŻ jest w domu to Mu pokazuję, żeby na przyszłość dokładniej zmywał, bo
po co dwa razy zmywać.

Na szczęście zdarza się to bardzo rzadko, bo TŻ wprawiony w zmywaniu ;))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

15. Data: 2002-08-29 09:50:31

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> jesli jednak te naczynia spędzają ci sen z powiek to np. możesz ograniczyć
> ilość talerzy do ilości domowników - wtedy będą w ciągłym użyciu i nie
będą
> chowane do szafki w ogóle
> jednorazówki też są wyjściem -znajomi często używają i sobie chwalą

Do Qwaxa, ale dotyczy przedłużenia powyższej mysli:
A może po prostu Ty zacznij zmywać skoro Tobie to przeszkadza, a Jej się
zdarza ;)))))))
I problem z głowy.

Zresztą po co chować do szafki jak można zostawić na susarce (pod warunkiem,
że się często używa) ;))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

16. Data: 2002-08-29 09:54:23

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zresztą po co chować do szafki jak można zostawić na suszarce (pod
warunkiem,
> że się często używa) ;))))

uwielbiam zostawiać na suszarce - wszystko pod ręką i nie trza latać po
szafkach
choć z drugiej strony - więcej ruchu mniej tłuszczyku tu i ówdzie ....
zastanowię się jeszcze :)
pozdr.Joanna

17. Data: 2002-08-29 09:58:25

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że po nim trzeba poprawiać, to już lepiej niech nie pomaga.
> No chyba, że jest to dziecko, od którego trudno jeszcze wymagać

I w taki oto sposów kobiety biegają i sprzątają cały dom narzekając, że
wszystko na ich głowach, bo TŻ Je nauczył,że wszystko trzeba po nich
poprawiać. Oni są bardzo sprytni.

Mój TŻ na szczęście mnie nie uczy, ale pomaga dzielnie. Ale On z tych
dokładnych wręcz czasem pedantycznych ;)))
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

18. Data: 2002-08-29 10:04:16

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I w taki oto sposów kobiety biegają i sprzątają cały dom narzekając, że
> wszystko na ich głowach, bo TŻ Je nauczył,że wszystko trzeba po nich
> poprawiać. Oni są bardzo sprytni.

Ja tam uważam, ze winę za taki stan ponoszą kobiety
serio, serio :)
pozdr.Joanna

19. Data: 2002-08-29 10:07:48

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwielbiam zostawiać na suszarce - wszystko pod ręką i nie trza latać po
> szafkach

Otóż to!!!!!!!!

> choć z drugiej strony - więcej ruchu mniej tłuszczyku tu i ówdzie ....

Oby nie za mało go było i wszystkim się podobało.

> zastanowię się jeszcze :)

Oj zastanów, zastanów ;))))))))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

20. Data: 2002-08-29 10:09:21

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja tam uważam, ze winę za taki stan ponoszą kobiety
> serio, serio :)

No i właśnie o tym piszę powyżej.
Ja się nie dałam, nie daje i nie dam takim manipulacjom ;)))))))))))))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

Mogę powiesić pranie na balkonie? [wyszło bardzo długie]
niewola
prośba troche NTG
No już jestem
konflikt z teściową