Nadtopiona płyta indukcyjna

1. Data: 2016-07-06 21:35:37

Temat: Nadtopiona płyta indukcyjna
Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam żona przez przypadek włączyła pole grzewcze pod pustym czajnikiem. W efekcie
czajnik przypalony a płyta lekko się wtopiłana oko 1,5 mm może, nie widać żadnych
szczelin. Jak myślicie można na tym gotować czy grozi zwarcie. Płyta kosztowała 1200
a nowa szyba 800.

2. Data: 2016-07-17 15:30:38

Temat: Re: Nadtopiona płyta indukcyjna
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-06 o 21:35, r...@g...com pisze:
> [...]
szczelin. Jak myślicie można na tym gotować czy grozi zwarcie. Płyta kosztowała 1200

Na pewno to była indukcja?

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2016-07-17 18:21:42

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-17 o 15:30, wolim pisze:

> Na pewno to była indukcja?

może jakiś np. wirpaul, albo boush czy ajmiicaa z chińskiego eBaja i nie
ma zabezpieczenia termicznego?

--
Irokez

4. Data: 2016-07-17 18:28:51

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Irokez wrote:

> może jakiś np. wirpaul, albo boush czy ajmiicaa z chińskiego eBaja i nie
> ma zabezpieczenia termicznego?

i osiaga 1300C żeby stopić szkło?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

5. Data: 2016-07-17 18:39:35

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-17 o 18:28, masti pisze:

> i osiaga 1300C żeby stopić szkło?

Skąd wiesz co wsadzili chinole? może skończyły się cewki do kuchenki
indukcyjnej to wsadzili cewki z pieca indukcyjnego?

--
Irokez

6. Data: 2016-07-18 12:35:56

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego za kazdym razem starasz sie udowodnic ze jestes idiota? Pozniej masz
pretensje.

7. Data: 2016-07-18 13:41:13

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder wrote:

> Dlaczego za kazdym razem starasz sie udowodnic ze jestes idiota? Pozniej masz
pretensje.

na razie to właśnie pokazujesz, że sam jesteś idiotą.
pokaż mi domową płytę indukcyjną, która potrafi topić szkło

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

8. Data: 2016-07-18 14:33:29

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Majka spytaj. Temperatura mieknienia szkla borokrzemowego zaczyna sie od 600 stC
debilku. Przy 1300 to sie takie szklo wytapia w hucie. Zwykle hartowane szklo mieknie
w czterystu stopniach.

9. Data: 2016-07-18 14:42:46

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder wrote:

> Majka spytaj. Temperatura mieknienia szkla borokrzemowego zaczyna sie od 600 stC
debilku. Przy 1300 to sie takie szklo wytapia w hucie. Zwykle hartowane szklo mieknie
w czterystu stopniach.

i która kuchenka tyle osiąga?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

10. Data: 2016-07-18 14:50:41

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-18 o 14:42, masti pisze:

debilku. Przy 1300 to sie takie szklo wytapia w hucie. Zwykle hartowane szklo mieknie
w czterystu stopniach.

> i która kuchenka tyle osiąga?

Ale w czym problem rozgrzać cienki spód gara ponad 100 stopni w piecu
indukcyjnym?

--
Irokez

Dywan na panelach
Woda się długo nagrzewa
Padające żarówki LED
Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
czym usunac farbe do malowania ogrodzenia z płytek na schodach ?