Nagła senność

1. Data: 2008-10-16 17:16:33

Temat: Nagła senność
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Czym może być spowodowana nagła senność tak po godzinie 20

2. Data: 2008-10-16 17:52:59

Temat: Re: Nagła senność
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:
> Czym może być spowodowana nagła senność tak po godzinie 20

zgaduję, zmęczeniem?
;>

--
MSPANC
STranger

3. Data: 2008-10-16 18:46:26

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> zgaduję, zmęczeniem?
> ;>

Zażywam dziennie 700 mg Kventiaxu (rano 200, po południu 100, wieczorem
400), tak około 20.30 robię się bardzo słaby, jak bym miał tracić
przytomność, nie chcę mi się robić najprostszych rzeczy i jestem zmuszony do
kładzenia się do łóżka.

4. Data: 2008-10-16 18:51:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" napisał:

> Zażywam dziennie 700 mg Kventiaxu (rano 200, po południu 100,
> wieczorem 400), tak około 20.30 robię się bardzo słaby

MOŻLIWE SKUTKI UBOCZNE:
Zwiększenie masy ciała, senność, spowolnienie ruchowe, upośledzenie
koncentracji, przymusowe ruchy niektórych grup mięśni, tzw. dyskinezy
późne (pojawiające się po długim okresie leczenia), trudności z
trafieniem ręką do przedmiotu, niepokój ruchowy, zaburzenia rytmu
serca, hipotonia ortostatyczna (gwałtowne spadki ciśnienia krwi),
zaburzenia funkcji układu krwiotwórczego, niekiedy występuje suchość
błon śluzowych, zaparcia, skórne odczyny alergiczne, zaburzenia
funkcji wątroby, widzenia, zaburzenia w oddawaniu moczu, nasilenie
objawów cukrzycy, obrzęki kończyn, zapalenie błony śluzowej nosa,
ginekomastia - powiększenie gruczołów piersiowych.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2008-10-16 19:59:32

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:
> [...]
> 400), tak około 20.30 robię się bardzo słaby, jak bym miał tracić
> przytomność, nie chcę mi się robić najprostszych rzeczy i jestem

Trzeba było tak od razu.
Ale skoro zażywasz taki lek to dlaczego pytasz o przyczyny senności.
Skonsultuj z prowadzącym Cię lekarzem, może jakiś inny lek nie będzie
powodować senności.

STranger

Bol martwego zeba
Bezsennośc