Napój ulubiony...

51. Data: 2010-12-18 17:15:24

Temat: Re: Napój ulubiony...
Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:wg98k8dp6hzu.6ljza35n8lro$.dlg@40tude.net...
> [...]

to zacytuję co napisałaś 16 grudnia o godz. 19:38:
-cytat on-
Właśnie otworzyłam słój - wypiłam duszkiem całą szklankę zimnego
kompotu-syropu. Boski.
-cytat off-

I co tam napisałaś? SYROP.

52. Data: 2010-12-18 17:19:48

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. explained :
> "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> A wystarczyłoby czytać uważnie :)
>
> "Nie robię bardzo słodkiego, bo od teściowej przejęłam fajny zwyczaj
> podawania nierozcieńczonego kompotu w szklanych kompotierkach"
>
> by Ikselka Message-ID: <j...@4...net>
>
> Pozdrawiam
> JW

Przyzna się, że nie wyłapałem ;-) w przeciwieństwie do wywodu na temat
roztworów cukru i powtarzanego KAŻDY roztwór.
:-)
Witek

53. Data: 2010-12-18 17:20:26

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka brought next idea :

> Po co czytać - lepiej się czepiać za żywota, jak się niczego (czytac też) nie
> umie. :-)

Pozdrwiam :-)
Witek

54. Data: 2010-12-18 17:25:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 17:12, Jagna W. pisze:

> A wystarczyłoby czytać uważnie :)
>
> "Nie robię bardzo słodkiego, bo od teściowej przejęłam fajny zwyczaj
> podawania nierozcieńczonego kompotu w szklanych kompotierkach"
>
> by Ikselka Message-ID: <j...@4...net>

I _tu_ jest coś o syropie?

--
Pozdrawiam - Aicha (będę walczyć aż do końca;))

55. Data: 2010-12-18 17:28:45

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

After serious thinking Aicha wrote :

> I _tu_ jest coś o syropie?

Ale tu juz tak ;-)
"Właśnie otworzyłam słój - wypiłam duszkiem całą szklankę zimnego
kompotu-syropu. Boski.
A owoce mogą być użyte do ciasta boskiego, tarty... albo po prostu
zjedzone"

56. Data: 2010-12-18 17:38:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 18:28, Witek pisze:

> [...]
> kompotu-syropu. Boski.
> A owoce mogą być użyte do ciasta boskiego, tarty... albo po prostu

Ale tu nie ma o słodkości. Dopiero nie-ulepek mnie prawie
usatysfakcjonował ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

57. Data: 2010-12-18 17:42:09

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha formulated the question :

> Ale tu nie ma o słodkości. Dopiero nie-ulepek mnie prawie usatysfakcjonował
> ;)

Ok, niewczytywałe się, aż tak - pojawiła sie informacja o syropie
przypisywana XL-e i jej odpowiedź na temat roztworów, mnie sie nie
chciało sprawdzać post po poście czy ona napisała w pierwsza słowo
"syrop" ;-)
Mój błąd ;-)
Pozdrowienia
Witek

58. Data: 2010-12-18 17:51:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 18:42, Witek pisze:

> [...]
> przypisywana XL-e i jej odpowiedź na temat roztworów, mnie sie nie
> chciało sprawdzać post po poście czy ona napisała w pierwsza słowo

Bój o każdy przecinek to nasza specjalność ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

59. Data: 2010-12-18 18:33:39

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha explained on 2010-12-18 :

> Bój o każdy przecinek to nasza specjalność ;)

I tu jest pies pogrzebany, bo nie o pzecinki chodzi, ale o uproszczenia
i przeinaczenia.
Znów zacytuje ...
>Pisałam "syrop" i "roztwór cukru", nie użyłam w ogóle nazwy "syrop cukrowy"
>odnoszącej się tylko do wysoko stężonego roztworu cukru. "Syrop" to
>określenie potoczne, dotyczy nie tylko stosowanego w barmaństwie i
>cukirnictwie "syropu cukrowego" - są także inne "syropy", także klonowy i
>produkty apteczne.
>Zgodnie z kuchennym zwyczajowym nazewnictwem nazywam "syropem" każdy
>roztwór cukru, mniej lub bardziej stężony, a nie tylko "syrop cukrowy"
>znany Ci jak widać właśnie z drinków. Poszerz teren poznawczy :->
>
>To tak tytułem wyjaśnienia, jak krowie na granicy.

> [...]

I z takim nazywaniem "każdego" roztworu cukru, szczególnie po odsyłaniu
wcześniej do definicji roztworów nienasyconych, zgodzić się nie można
;-)
Witek

60. Data: 2010-12-18 18:38:44

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> napisał

> I _tu_ jest coś o syropie?

Ście się uczepili tego syropu ;-)
Poza tym w temacie stoi "napój" :-P

Pozdrawiam
JW

Kutia- problem z pszenica
Konserwa
SMIERDZE - jak przestac?
[CROSSPOST] Małże w sosie tysiąca wysp - peniski wam w dupcie
proszę o przepis na boczek