Naprawa materaca

1. Data: 2008-11-10 19:16:14

Temat: Naprawa materaca
Od: "Progress" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak mogę naprawić materac, który (opiszę jak wygląda, ponieważ nie znam
fachowych nazw) od góry powleczony jest takim czymś podobnym do zamszu, zaś
spody ma gumowe. Materac składa się z trzech części. Od jakiegoś czasu
zaczęło z niego schodzić powietrze, więć pewnie jest gdzieś dziurka. Nie
wiem czy takie przypadki podchodzą pod gwarancję?. Zakładając, że znajdę ową
dzirkę, czym można ją zakleić, żeby powietrze nie uchodziło?

Pozdrawiam
p.

2. Data: 2008-11-12 06:44:59

Temat: Re: Naprawa materaca
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli faktycznie jest gumowy to prosta sprawa.
Kupić łatki do dętek i klej do gumy (są w zestawach) np. w sklepie
rowerowym.
Materac napompować, poszukac dziurki, jak się nie udaje znaleźć to
posmarować materac wodą z płynem do mycia naczyń i patrzeć, gdzie powstaja
bąbelki.
Po wysuszeniu dziurkę i okolice przetrzeć papierem i dalej wg instrukcji
dołączonej do łatek.
Jeżeli to nie jest guma to nie wiem.
Jacek

3. Data: 2008-11-12 22:22:10

Od: "Klamek" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bąbelki.
> Po wysuszeniu dziurkę i okolice przetrzeć papierem i dalej wg instrukcji

Dziure w materacu znalazlem - jest akurat na tym welurze, nie na gumie.
Dzieki za rade, sprobowac nie zaszkodzi.

4. Data: 2008-11-12 22:23:33

Od: "Progress" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-11-13 07:49:31

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

welur zetrzesz papierem ściernym do gumy i dalej juz wiadomo.
Jacek
PS
na pewno to guma? Bo nie pamiętam, żebym sie spotkał z gumowym materacem z
welurem. Utnij kawałeczek na rogu, zapal i powąchaj, czy to na pewno guma a
nie PCV

6. Data: 2008-11-13 12:57:46

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> welur zetrzesz papierem ściernym do gumy i dalej juz wiadomo.
> Jacek
> PS
> na pewno to guma? Bo nie pamiętam, żebym sie spotkał z gumowym materacem z

Wlasnie zniknales ze 30 lat polskiej turystyki :-) Przewazaly co prawda
takie pokryte dzianina, ale bylu tez z czyms frotte-podobnym i welurem.

> welurem. Utnij kawałeczek na rogu, zapal i powąchaj, czy to na pewno guma a
> nie PCV

A daj jeszcze probke zapachu jednego i drugiego bo watkotworca moze ich
nie znac :-)

Pozdro

Maseł

Szafki kuchenne - problem z wentylacją
Pralki Samsung - opinie użytkowników lub serwisantów.
Kuchenka elektryczna, płyta ceramiczna/indukcyjna-py tania
Zmiana mocy umownej w starym bloku
Blat kuchenny drewniany?