Nasiona - jakość.

1. Data: 2020-07-02 08:39:38

Temat: Nasiona - jakość.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnich 5 latach mam tragiczne doświadczenia - z fasolą szparagową
tyczną, bobem, marchwią, pomidorami itd. Fasola w samym bieżącym roku
kupowana z różnych źródeł kilka razy, bo kiełkowała w znikomym procencie.
Od 25 lat skiełkowuję fasolę przed siewem z powodzeniem - a teraz jakieś
90% nasion się zaśmierdziało, wykiełkowały tylko nieliczne, a i z tych
część roślin zamarła po wysianiu do gruntu i wykształceniu pierwszej pary
liści właściwych. W tym sezonie z około 20 zakupionych w kolejnych porcjach
(różni producenci) opakowań fasoli mam może z 10 roślin!
Bób dziurawy, jakość podobna.
Z kwiatami podobnie,
Stare nasiona sprzedają.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-07-03 11:52:52

Temat: Re: Nasiona - jakość.
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2020 o 08:39, XL pisze:
> [...]
> liści właściwych. W tym sezonie z około 20 zakupionych w kolejnych porcjach
> (różni producenci) opakowań fasoli mam może z 10 roślin!

Kiełkowanie, a i sama jakość tych warzywek dramatycznie spadła. Nie ma
już słodkiej marchewki, teraz jest taka jakaś gorzkawa, pietruszce
zapachem i smakiem znacznie bliżej do marchwi niż do starej aromatycznej
polskiej pietrusze.. Nawet o tradycyjnego jadalnego ziemniaka coraz
trudniej - królują te przemysłowe/frytkowe, po ugotowaniu przypominają
wodniste kapuściane głąby, i żadnego bez smaku.

Osobiście upatruje w tym nie złej woli sprzedawców a kolejnego "
modyfikowanego prezentu" z za oceanu. Soja, kukurydza a teraz przyszła
kolej i na warzywa.

3. Data: 2020-07-03 13:23:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> zapachem i smakiem znacznie bliżej do marchwi niż do starej aromatycznej
> polskiej pietrusze.. Nawet o tradycyjnego jadalnego ziemniaka coraz

Dokładnie.

> [...]
>
> Osobiście upatruje w tym nie złej woli sprzedawców a kolejnego "
> modyfikowanego prezentu" z za oceanu. Soja, kukurydza a teraz przyszła

OMG, nie strasz :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-07-10 08:37:03

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2020 o 13:23, XL pisze:

> Dokładnie.

> OMG, nie strasz :-(

Obawiam się że na jakieś strachy to już za późno.

5. Data: 2020-07-10 10:19:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> Obawiam się że na jakieś strachy to już za późno.

Obawiam się, że tak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Sylwoterapia