Sylwoterapia

1. Data: 2020-06-30 14:39:05

Temat: Sylwoterapia
Od: Don Maro <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

ostatnio przeczytałem artykuł na stronie:
https://www.drgaja.pl/7-obszarow-szczescia/obcowanie
-z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z którymi
mógłby się podzielić?

Pozdrawiam
Maro

2. Data: 2020-06-30 16:22:53

Temat: Re: Sylwoterapia
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Maro <d...@g...com> wrote:
> [...]
-z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

> Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z

Raczej każdy tego doświadcza - w mniej lub bardziej uświadomiony sposób.
Oprócz zbawiennego wpływu na psychikę, znany jest np. leczniczy wpływ
brzozy na bóle głowy - wystarczy przytulić głowę do jej pnia. Itd.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-06-30 16:32:30

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2020 o 14:39, Don Maro pisze:

> [...]
-z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

> Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z którymi

Polecam "Sekretne życie drzew" Petera Wohllebena.
W lesie dzieją się zdumiewające rzeczy...

4. Data: 2020-06-30 17:59:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
https://www.drgaja.pl/7-obszarow-szczescia/obcowanie
-z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

> Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem

Tu też coś do poczytania:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Shinrin-yoku

https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,100961
,23266873,przebywanie-wsrod-drzew-ma-nas-uzdrowic-no
wa-japonska-terapia.html

> i ma jakieś doświadczenia, z którymi mógłby się podzielić?

Mój pobliski mały lasek znacznie ułatwił mi przetrwanie "narodowej
kwarantanny". I to zanim się dowiedziałam o Shinrin-yoku. ;)

Ewa

5. Data: 2020-06-30 18:51:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Maro <d...@g...com> wrote:
> [...]
-z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

> Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z

Stykam się non stop. Przy domu las i tylko las. Z czterech stron. Nie nam
innego wyjścia :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-06-30 19:03:09

Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej każdy tego doświadcza - w mniej lub bardziej uświadomiony sposób.
> Oprócz zbawiennego wpływu na psychikę, znany jest np. leczniczy wpływ
> brzozy na bóle głowy - wystarczy przytulić głowę do jej pnia. Itd.

Z rozpędu.

MSPANC ;)

7. Data: 2020-06-30 19:04:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora