Natura kobiet

41. Data: 2020-03-30 03:14:13

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 19:31, Trybun wrote:
> [...]
biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Chyba nie, Iza pisała o kimś najzupełniej normalnym.

ale w domysle chodzilo o wzorce kulturowe... a wlasciwie patologiczny
ich brak!

42. Data: 2020-03-30 04:41:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 19:30, Trybun wrote:

> Jasna sprawa, zagadką  jest tylko postawa partnerek Kalibabki. Czym on
> je tak zafascynował.. i czym, jakimi zasadami kieruje (może się
> kierować) się kobieta.

Osobna kwestia jest, jaki mial odsetek bran do podejsc, innymi slowy,
czy przyznal sie uczciwie do tego, ile kobiet puscilo go w trombe zanim
jedna poderwal...?

43. Data: 2020-03-30 11:07:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Osobna kwestia jest, jaki mial odsetek bran do podejsc, innymi slowy,
> czy przyznal sie uczciwie do tego, ile kobiet puscilo go w trombe zanim
> jedna poderwal...?

Pierwszą musiała być jego matka. Od tego się musiało zacząć jego zimne
traktowanie kobiet jako przedmiotów.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2020-03-30 11:24:43

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 13:13, gazebo pisze:

> no to ja sobie poszukam poziomki, tutaj wszystko wczesniej dojrzewa

Dobry pomysł.

45. Data: 2020-03-30 11:25:02

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 20:45, gazebo pisze:

> american dream

= polish dream?

46. Data: 2020-03-30 11:28:13

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 04:41, Izaura pisze:

> Osobna kwestia jest, jaki mial odsetek bran do podejsc, innymi slowy,
> czy przyznal sie uczciwie do tego, ile kobiet puscilo go w trombe
> zanim jedna poderwal...?

Oficjalnie wiadomo że była tylko jedna jedyna go rzuciła. Na kilka
tysięcy odnotowanych przez niego rzuconych.

47. Data: 2020-03-30 11:28:41

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 03:14, Izaura pisze:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> ale w domysle chodzilo o wzorce kulturowe... a wlasciwie patologiczny
> ich brak!

No właśnie! Ja stawiam że to ta prawdziwa wrodzona inteligencja jest
hamulcem który sprawia że nie przyswaja wszystkiego co ma podawane.

48. Data: 2020-03-30 11:29:20

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 03:12, Izaura pisze:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Tak funkcjonuja najprostrze organizmy, bakteria, grzyby, itp...
> kompletnie nie posiadajace inteligencjii...
>
> Maja jedynie dwa cele:
>
> - zachowac wlasne zycie
> - przekazac zycie potomstwu

Czyli twierdzisz że człowiek rodzi się kompletnym debilem i takim
pozostanie bez pobierania nauk od innych?

49. Data: 2020-03-30 11:34:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Oficjalnie wiadomo że była tylko jedna jedyna go rzuciła. Na kilka
> tysięcy odnotowanych przez niego rzuconych.

Matka.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

50. Data: 2020-03-30 11:35:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Czyli twierdzisz że człowiek rodzi się kompletnym debilem i takim
> pozostanie bez pobierania nauk od innych?

Nie każdy, ale paru tak - nazywamy ich psychopatami.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?