Nawilżacz a filtr powietrza...

1. Data: 2005-10-22 08:18:08

Temat: Nawilżacz a filtr powietrza...
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
trochę zasięgnąłem informacji i wynika z nich, że filtry biją zwykłe
nawilżacze na głowę... za wyjątkiem ceny...:(
Natomiast mam pytanie, czy taki filtr można ustawiać w pobliżu mebli?
Jak jest z jego hałasem w nocy?
Warto się w nie pakować, czy lepiej kupić coś tańszego? Nie ma w domu
alergików, tylko przeciw suchemu powietrzu.
Pozdrawiam,
mk

2. Data: 2005-10-22 11:54:11

Temat: Re: Nawilżacz a filtr powietrza...
Od: "Krzysiek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciach" <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Warto się w nie pakować, czy lepiej kupić coś tańszego? Nie ma w domu
> alergików, tylko przeciw suchemu powietrzu.
Posiadam filtr z nawilżaczem firmy Wento typ 80 Bardzo cichy nawilża tylko
do wilgotności optymalnej filtr jest wodny z absorberem wymiana co14 dni
Wada cena koszmar

3. Data: 2005-10-23 08:52:50

Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):

> Posiadam filtr z nawilżaczem firmy Wento typ 80 Bardzo cichy nawilża
> tylko do wilgotności optymalnej filtr jest wodny z absorberem wymiana
> co14 dni Wada cena koszmar

A jakieś inne wady? Jesteś zadowolony? Jakbyś miał kupować coś do
nawilżenia to wybrałbyś go ponownie czy raczej coś tańszego byś wybrał?

Pozdrawiam,
mk

odliczenie z ulgi remontowej
Szkło hartowane, cena?
ASPRO ZIC ZAC listwa dylatacyjna - pytanie POMOCY!
blacha ryflowana
Zdrowa koldra