Nawożenie ogrodu

1. Data: 2009-10-13 08:17:22

Temat: Nawożenie ogrodu
Od: "NEWS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
proszę o radę chciałbym przed zimą na mój ogródeczek dać obornik ale ile i
jaki?

Pozdrawiam.

2. Data: 2009-10-13 12:02:36

Temat: Re: Nawożenie ogrodu
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:hb1deb$ea8$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS
<e...@o...pl> napisał(a):

> proszę o radę chciałbym przed zimą na mój ogródeczek dać obornik ale
> ile i jaki?

Hejka. Najwyżej ceniony jest obornik koński ale pozostałe (bydlęcy,
owczy, świński, króliczy czy ptasi) też są bardzo dobre. Najlepiej stosować
taki obornik, który dość długo leżał na pryzmie (dojrzały), w którym nie
widać słomy.
Na 1 m2 dajemy dawkę około 5 kg obornika.
Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

3. Data: 2009-10-13 12:04:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <i...@g...com> wrote in message
> [...]
> widać słomy.
> Na 1 m2 dajemy dawkę około 5 kg obornika.

IM BARDZIEJ DOJRZAŁY TYM WIĘCEJ MOŻNA DAĆ, NAWET CAŁĄ TACZKĘ NA
1M^2...

4. Data: 2010-03-15 20:36:48

Od: Artur Rybicki <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/10/2009 13:02, Dirko pisze:

> Hejka. Najwyżej ceniony jest obornik koński ale pozostałe (bydlęcy,
> owczy, świński, króliczy czy ptasi) też są bardzo dobre. Najlepiej stosować

Do produkcji pieczarek, do ogrodu najlepszy bydlęcy.

Pozdrowionka.

co to za tuja?
Czego brakuje iglakowi
Maliny - cięcie