Nie wiem co mi odbiło

11. Data: 2015-05-01 21:25:55

Temat: Re: Nie wiem co mi odbiło
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 maja 2015 21:18:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
ps.com...
> [...]
czyjejś postawy zdaja się wlasnie ziszczać.

> NASZE? - raczysz żartować. Ja nie mam takich marzeń, natomiast ZAWSZE podam
> rękę, kiedy ktoś woła o pomoc.

"Dzieci" czasem wolaja o pomoc dla zartu
-albo żeby zobaczyć reakcje "rodzica" ;)

> Nie sądzę.

Przeczytaj jeszcze raz tytul watku, i jeszcze raz i jeszcze...
Ktos kto się realnie probuje nawrocic NIGDY nie nazwie tego szajbą
za to będzie doskonale wiedział "co mu odbilo" ;P

12. Data: 2015-05-01 21:38:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 21:25, m...@g...com pisze:
> Przeczytaj jeszcze raz tytul watku, i jeszcze raz i jeszcze...
> Ktos kto się realnie probuje nawrocic NIGDY nie nazwie tego szajbą
> za to będzie doskonale wiedział "co mu odbilo" ;P

A mi raz po raz odbija. Mogę się domyślać dlaczego: parenaście lat temu
wybuchła u mnie straszna nienawiść do Boga, potem zachorowałem
psychicznie, ta nienawiść mogła się do tego przyczynić.
I może to jest kara polegająca na tym, że od tego czasu zamiast się
trwale nawrócić, wielokrotnie odbijała mi antyreligijna szajba.
Teraz też nie wierzę że nawrócenie będzie trwałe i do końca życia, choć
może Medjugorie podziała in-plus na to.
Wiele razy nienawidziłem Boga, ale na szczęście nigdy nie byłem po
stronie szatana, bo gdy uważałem Boga za potwora, to szatana za jeszcze
gorszego i za żałosną istotę. Gdybym przeciw Bogu chwycił się szatana,
to by było naprawdę źle. Zdaje się Marks w swoim buncie chwycił się
szatana i doprowadził do tego czego doprowadził.
A co spowodowało że przestałem być tak anty-kościelny i nawet zdołałem
się wyspowiadać? Otóż uważając Kościół za zło, spostrzegłem że przeciw
Kościołowi jest większe zło, jak np. różne ideologie typu libertarianizm.

13. Data: 2015-05-01 21:45:55

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 21:38, zdumiony pisze:
> [...]

Mogę się tylko domyślać: kiedyś gdy było dawno temu moje pierwsze
nawrócenie czytałem Biblię od początku po kolei. I od tego czasu mam
bardzo zły obraz Boga. Nowy Testament i Jezus - tak, ale ST nie
rozumiem. Ostatnio zaczynam rozumieć takie rzeczy jak walka Dawida z
Goliatem, czy to jak mała garstka Izraelitów pokonuje z pomocą Boga
nawałnicę wrogów.

14. Data: 2015-05-01 22:39:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 May 2015 12:25:55 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

ps.com...

czyjejś postawy zdaja się wlasnie ziszczać.

> "Dzieci" czasem wolaja o pomoc dla zartu
> -albo żeby zobaczyć reakcje "rodzica" ;)

Coś jakoś nieufny jesteś. Ja ufam - w swoją intuicję. Rzadko mnie ona
zawodzi, co zresztą pokazuje mi (MNIE! - nie Tobie ani innym) moje życie.

> Przeczytaj jeszcze raz tytul watku, i jeszcze raz i jeszcze...
> Ktos kto się realnie probuje nawrocic NIGDY nie nazwie tego szajbą

Bo też nie swoje nawrócenie nazywa tu szajbą, lecz swoje POPRZEDNIE
postępowanie i je opisuje - nie rozumiesz prostego przekazu.

> za to będzie doskonale wiedział "co mu odbilo" ;P

J.w.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

15. Data: 2015-05-01 22:46:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 May 2015 21:38:13 +0200, zdumiony napisał(a):

> Otóż uważając Kościół za zło, spostrzegłem że przeciw
> Kościołowi jest większe zło, jak np. różne ideologie typu libertarianizm.

Zło złem zwyciężaj ;-PPP

A poważnie: nie twierdzę, że KK jako instytucja to sam mniód i malyna.
Takich po prostu NIE MA. Natomiast trzymanie się z grubsza założeń WIARY
KATOLICKIEJ pozwala _wpłynąć na swoje życie_ , o ile robi się to z
przekonania i konsekwentnie. Wcale nie trzeba zaraz być świętym ani
świątobliwym, aby z dużą dozą prawdopodobieństwa uczynić swoje życie
szczęśliwym.

16. Data: 2015-05-01 22:47:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 May 2015 21:45:55 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> rozumiem. Ostatnio zaczynam rozumieć takie rzeczy jak walka Dawida z
> Goliatem, czy to jak mała garstka Izraelitów pokonuje z pomocą Boga

Po co chcesz to WSZYSTKO rozumieć? Nie musisz. Staraj się zrozumieć rzeczy
podstawowe.

17. Data: 2015-05-01 22:58:17

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 22:46, Ikselka pisze:
> [...]
> przekonania i konsekwentnie. Wcale nie trzeba zaraz być świętym ani
> świątobliwym, aby z dużą dozą prawdopodobieństwa uczynić swoje życie

Może trzeba tu często chodzić do spowiedzi. Ja chodzę bardzo rzadko, idę
i na krótko to starcza a potem dopiero po długim czasie idę. Inni mówią
że po spowiedzi czują się lekko i nawet euforycznie. Ja nic takiego nie
zauważam, nawet dziś po spowiedzi nie poczułem się mniej grzeszny i aby
coś się nagle zmieniło.
Może jakoś w Medjugorie zaskoczę.

18. Data: 2015-05-01 23:04:38

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 22:46, Ikselka pisze:
> Zło złem zwyciężaj ;-PPP

Niekoniecznie zło, a raczej to co uważa się za zło, tak jak Glob uważa
za zło katolicyzm a zwłaszcza celibat.
Ja uważałem kiedyś za zło ideę poświęcania się, ale gdy patrzę na taką
Rand, która głosiła egoizm, a zwłaszcza na polityków dla których jest
bożkiem, to nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.

19. Data: 2015-05-01 23:13:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 21:38, zdumiony pisze:
> I może to jest kara polegająca na tym, że od tego czasu zamiast się
> trwale nawrócić, wielokrotnie odbijała mi antyreligijna szajba.

Tak, że nawet myślałem kiedyś żeby zwrócić się do egzorcysty, nie żebym
był opętany, ale że zniewolony. Ale najpierw musiałem udać się do
odpowiedniego psychologa, opłacić go a potem i tak mnie nie zaklasyfikował.

20. Data: 2015-05-01 23:29:02

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 20:33, Penetrator pisze:
> zdumiony
>

> A czyli znowu wywiozą ciebie na psychiatryk, no cóż , tak się kończy boziowanie,
kaftanem.

om sie zaparl - do krwi ostatniej :)
--
gazebo