Nie wiem co mi odbiło

21. Data: 2015-05-01 23:33:24

Temat: Re: Nie wiem co mi odbiło
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 May 2015 23:04:38 +0200, zdumiony napisał(a):

> Niekoniecznie zło, a raczej to co uważa się za zło, tak jak Glob uważa
> za zło katolicyzm a zwłaszcza celibat.
> Ja uważałem kiedyś za zło ideę poświęcania się, ale gdy patrzę na taką
> Rand, która głosiła egoizm, a zwłaszcza na polityków dla których jest
> bożkiem, to nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.

Za dużo "patrzysz" na innych. Co Cię oni obchodzą? Musisz mieć te "lustra",
żeby wiedzieć, co jest złem? - no nie rób z siebie bezwolnego manekina.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

22. Data: 2015-05-01 23:36:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 May 2015 23:13:19 +0200, zdumiony napisał(a):

> Tak, że nawet myślałem kiedyś żeby zwrócić się do egzorcysty, nie żebym
> był opętany, ale że zniewolony.

Dlaczego tak boisz sie samemu sobie obiecać, że od tej pory będziesz żył
inaczej? To naprawdę możliwe i naprawdę wykonalne - żyć lepiej. Zrobisz to
bez egzorcysty. Postaw na tę jedną kartę wreszcie SAM.

> Ale najpierw musiałem udać się do
> odpowiedniego psychologa, opłacić go a potem i tak mnie nie zaklasyfikował.

Widocznie jest tak, jak wyżej piszę :-)

23. Data: 2015-05-02 00:49:56

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 21:45, zdumiony pisze:

> Mogę się tylko domyślać: kiedyś gdy było dawno temu moje pierwsze
> nawrócenie czytałem Biblię od początku po kolei. I od tego czasu mam
> bardzo zły obraz Boga. Nowy Testament i Jezus - tak, ale ST nie
> rozumiem. Ostatnio zaczynam rozumieć takie rzeczy jak walka Dawida z
> Goliatem, czy to jak mała garstka Izraelitów pokonuje z pomocą Boga
> nawałnicę wrogów.

Wg biblii z woli boga zginęło lekko licząc ponad 2000000 ludzi. To też
już ogarniasz?

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

24. Data: 2015-05-02 00:51:25

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-01 o 22:47, Ikselka pisze:

> Po co chcesz to WSZYSTKO rozumieć? Nie musisz. Staraj się zrozumieć
> rzeczy podstawowe.

piękna rada :)

25. Data: 2015-05-02 09:45:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ostatnio zaczynam rozumieć takie rzeczy jak walka Dawida z Goliatem, czy
> to jak mała garstka Izraelitów pokonuje z pomocą Boga nawałnicę wrogów.

Ja na to patrzę tak: Prawo dano Żydom- wraz z obietnicą nadejścia Mesjasza.
Mesjasz nadszedł- Prawo się wypełniło. Owszem, niektóre rzeczy się nie
zdewaluowały- ale na inne patrzę jak na historię. Ot- tacy byli wtedy
ludzie- nie daliby rady przyjąć Dobrej Nowiny. Poczytaj dzienniczki
św.Faustyny Kowalskiej- po przeczytaniu dużo zrozumiałem, czym i dlaczego
różni się Stary Testament od Ewangelii

--

Chiron

26. Data: 2015-05-02 09:47:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Może trzeba tu często chodzić do spowiedzi. Ja chodzę bardzo rzadko, idę i
> na krótko to starcza a potem dopiero po długim czasie idę. Inni mówią że
> po spowiedzi czują się lekko i nawet euforycznie. Ja nic takiego nie
> zauważam, nawet dziś po spowiedzi nie poczułem się mniej grzeszny i aby
> coś się nagle zmieniło.
> Może jakoś w Medjugorie zaskoczę.

Nie musisz się katować, i sobie dokopywać:-) Wszystko ma swój czas- i swoje
miejsce. Postaraj się zaufać- to wszystko

--

Chiron

27. Data: 2015-05-02 09:59:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Wg biblii z woli boga zginęło lekko licząc ponad 2000000 ludzi. To też
> już ogarniasz?

Z woli Boga każdy z nas umrze, droga ikko

--

Chiron

28. Data: 2015-05-02 13:21:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 May 2015 00:51:25 +0200, ikka napisał(a):

> piękna rada :)

I sprawdzona. Sama od tego zaczynałam.

29. Data: 2015-05-02 13:24:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 May 2015 09:45:10 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> ludzie- nie daliby rady przyjąć Dobrej Nowiny. Poczytaj dzienniczki
> św.Faustyny Kowalskiej- po przeczytaniu dużo zrozumiałem, czym i dlaczego

Chirin, nie zapędzaj się w zadawaniu pracy domowej człowiekowi, który ma
trudności z samym sobą. Daj mu żyć.

30. Data: 2015-05-02 13:31:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 May 2015 09:59:12 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Z woli Boga każdy z nas umrze, droga ikko

Tym dwu milionom przeciwstawić trzeba... miliard:
http://naszeblogi.pl/27876-zarejestrowane-aborcje-na
-swiecie-w-okresie-od-1922-2012-co-najmniej-miliard-
zabitych-dzieci

--

Was naprawdę dziwią niusy...
Zjazd wyborców Komorowskiego.