Nie zanurzalna pompa do szamba

1. Data: 2009-04-08 08:20:45

Temat: Nie zanurzalna pompa do szamba
Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
na prośbę znajomego próbuję znaleźć pompę do wody brudnej (szamba), której
nie trzeba zatapiać - dotychczas radaził sobie jakimś rosyjskim sprzętem z
żeliwa z przykręconą od spodu długa rurą z zaworem przeciwzwrotnym. Wkładał
rure do szamba, zalewał pompę i tak pompował - działało aż wysiadła pompa.

I teraz albo kupi taką samą (nigdzie nic podobnego nie widzę), albo podobną
nie zatapialną - ewentualnie czy te pompy zatapialne da się faktycznie
zanurzyć głęboko (całkowicie) czy też trzeba pilnować i co jakiś czas je
opuszczać?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
e2rd
Darek K.

2. Data: 2009-04-08 09:20:58

Temat: Re: Nie zanurzalna pompa do szamba
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie zatapialną - ewentualnie czy te pompy zatapialne da się faktycznie
> zanurzyć głęboko (całkowicie) czy też trzeba pilnować i co jakiś czas je

Niech sobie kupi pompę górniczą, będzie niezawodna.

3. Data: 2009-04-08 09:34:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> napisał w wiadomości
> Wkładał

> podobną
>
> Niech sobie kupi pompę górniczą, będzie niezawodna.

A tu tania alternatywa:
http://www.allegro.pl/item603382167_pompa_z_rozdrabn
iaczem_eurotec_2550w_waz_20m.html

4. Data: 2009-04-08 11:04:42

Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tu tania alternatywa:
> http://www.allegro.pl/item603382167_pompa_z_rozdrabn
iaczem_eurotec_2550w_waz_20m.html

Widziałem, ale upiera się przy nie zanurzalnej. Tak czy owak trochę mu
podrukuję i niech duma :)

Pozdr,
e2rd
Darek K.

5. Data: 2009-04-08 13:06:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item603382167_pompa_z_rozdrabn
iaczem_eurotec_2550w_waz_20m.html

> Widziałem, ale upiera się przy nie zanurzalnej. Tak czy owak trochę mu
> podrukuję i niech duma :)

Tamte nie były takie tanie - napędzane zwykłym silnikiem poprzez żerdź, ta
jest kompaktowa i z rozdrabniaczem oraz gotowym wężem - może nalewać do
beczkowozu. Gdby miał wąż to obok na innej aukcji jest pompa bez węża.

6. Data: 2009-04-08 13:14:50

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

e2rd / Darek K. pisze:
i tak pompował
Z pewną dozą niesmiałości zapytam dokąd to pompował?
Pdr. M.

7. Data: 2009-04-08 18:26:10

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mk pisze:
> e2rd / Darek K. pisze:
> i tak pompował
> Z pewną dozą niesmiałości zapytam dokąd to pompował?
> Pdr. M.
Pewnie nie do kibla. :> A typowy samochód asenizacyjny jest wyposażony w
całkiem wydajną pompę.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

8. Data: 2009-04-09 01:22:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Pewnie nie do kibla. :> A typowy samochód asenizacyjny jest wyposażony w
> całkiem wydajną pompę.

Ludzie mają pola - z własnego na własne to tylko Chujnia wymyśliła, że
naturalny nawóz płynny jest be - trzeba kupować produkty niemieckiego
(żydowskiego) przemysłu chemicznego.

9. Data: 2009-04-09 07:00:25

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Ludzie mają pola - z własnego na własne to tylko Chujnia wymyśliła, że
> naturalny nawóz płynny jest be - trzeba kupować produkty niemieckiego
> (żydowskiego) przemysłu chemicznego.

g. to g. ale ścieki bytowe to nie tylko g. dochodzą detergenty, tłuszcze i
h. wie jeszcze co

jeffrey

10. Data: 2009-04-09 07:23:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> g. to g. ale ścieki bytowe to nie tylko g. dochodzą detergenty, tłuszcze i
> h. wie jeszcze co
>
> jeffrey

Karta kolonijna - NIP rodzica - po co ?
Klimatyzacja sprawność względem temperatury
Lodówka bosch
czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
czym obsadzić skarpę?