Lodówka bosch

1. Data: 2009-04-07 18:10:08

Temat: Lodówka bosch
Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakup już dokonany, czekamy tylko na dowóz, a ja teraz dopiero zaczęłam
mieć bardziej szczegółowe pytania ;)
Otóż generalnie preferuję firmę Bosch i na posiadane tejże firmy produkty
nie narzekam.
Wybrałam lodówkę KGV36x32.Wszystko przez zayzaera ;), który tak wychwala
Bosch, a gdzieś napisał, że no frost to zbędny bajer. Stwierdziłam więc, że
samo automatyczne rozmrażanie wystarczy. Teraz doczytałam, że ona posiada,
ale automatyczne odmrażanie chłodziarki. To jak w takim razie odmraża się
zamrażalnik, ktoś mnie może uświadomić?
--
waruga

2. Data: 2009-04-07 20:21:24

Temat: Re: Lodówka bosch
Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:10:08 +0200, waruga <w...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
>mieć bardziej szczegółowe pytania ;)
>Otóż generalnie preferuję firmę Bosch i na posiadane tejże firmy produkty

Mam podobny model - KGV36x40. Daj znać czy też hałasuje tak jak moja. :)
Moja gwiżdze, świszcze i nie wiem co jeszcze - strasznie irytujące wieczorem.

--
Sławomir Szyszło

3. Data: 2009-04-07 20:43:58

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Apr 2009 22:21:24 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

> Mam podobny model - KGV36x40. Daj znać czy też hałasuje tak jak moja. :)
> Moja gwiżdze, świszcze i nie wiem co jeszcze - strasznie irytujące wieczorem.

Musisz trochę poczekać, bo moją przyiozą w czswartek. A poza gwizdami i
świstami, to jesteś z niej zadowolony?
--
waruga

4. Data: 2009-04-07 22:09:59

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:10:08 +0200, waruga napisał(a):

> To jak w takim razie odmraża się
> zamrażalnik, ktoś mnie może uświadomić?

Ano już znalazłam- manualne rozmrażanie.
--
waruga

5. Data: 2009-04-08 17:02:22

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Apr 2009 22:43:58 +0200, waruga <w...@g...pl> wklepał(-a):

>Musisz trochę poczekać, bo moją przyiozą w czswartek. A poza gwizdami i
>świstami, to jesteś z niej zadowolony?

Mógłby być dzielony pojemnik na warzywa i ew. przykrywane półki na drzwiach,
poza tym jest w porządku.

--
Sławomir Szyszło

6. Data: 2009-04-08 18:55:44

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Apr 2009 19:02:22 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

> Mógłby być dzielony pojemnik na warzywa i ew. przykrywane półki na drzwiach,
> poza tym jest w porządku.

No to każdy ma inne wymagania ;), mnie się duży pojemnik na warzywa podoba,
bo np. zmieści się cały por
--
waruga

7. Data: 2009-04-08 19:46:09

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 20:55:44 +0200, waruga <w...@g...pl> wklepał(-a):

>No to każdy ma inne wymagania ;), mnie się duży pojemnik na warzywa podoba,
>bo np. zmieści się cały por

Ale trzeba drzwi otworzyć praktycznie na oścież, żeby coś wyjąć czy włożyć.

--
Sławomir Szyszło

8. Data: 2009-04-08 20:40:59

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Apr 2009 21:46:09 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

> Ale trzeba drzwi otworzyć praktycznie na oścież, żeby coś wyjąć czy włożyć.

O, na to nie wpadłam, ale może dlatego, że mam dużo wolnego miejsca obok to
mogę otwierać. Z tej szuflady to i tak chyba się tak często nie korzsta jak
z półek. Na razie to takie moje gdybanie, jak już zacznę używać to się sama
przekonam. Na razie odmrażam starą Silesię żeby mogła jutro wyjechać w
swoją ostatnią drogę.
--
waruga

9. Data: 2009-04-09 05:17:41

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga wrote:
> [...]
> doczytałam, że ona posiada, ale automatyczne odmrażanie chłodziarki.
> To jak w takim razie odmraża się zamrażalnik, ktoś mnie może

ile dałeś...

z moich analiz wynika że lodówkę to sie Elektroluxa kupuje.

10. Data: 2009-04-09 13:12:58

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Apr 2009 07:17:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> ile dałeś...

Dałam :) 1399. Jakoś mam sentyment do Boscha.
--
waruga

czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
czym obsadzić skarpę?
metalowy włącznik światła uziemienie
SYFIARZ
podłączenie kuchenki gazowej