metalowy włącznik światła uziemienie

1. Data: 2009-04-06 09:41:30

Temat: metalowy włącznik światła uziemienie
Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam metalowy włącznik światła ze specjalną śrubką do uziemienia - co tam
podpiąć - w puszcze mam 2 kabelki, brązowy i niebieski - czy brak uziemienia
spowoduje przykre konsekwencje?

pozdr

2. Data: 2009-04-06 21:36:25

Temat: Re: metalowy włącznik światła uziemienie
Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

P. wrote:
> Witam
> Mam metalowy włącznik światła ze specjalną śrubką do uziemienia - co
> tam podpiąć - w puszcze mam 2 kabelki, brązowy i niebieski - czy brak
> uziemienia spowoduje przykre konsekwencje?

nic nie podpinaj wiec

3. Data: 2009-04-07 11:31:25

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam metalowy włącznik światła ze specjalną śrubką do uziemienia - co tam
> podpiąć - w puszcze mam 2 kabelki, brązowy i niebieski - czy brak
> uziemienia spowoduje przykre konsekwencje?

Ja bym żadnego nie podpinał.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2009-04-07 13:38:43

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a napisz przynajmniej gdzie ten wyłacznik masz?
W sypialni? w łazience? w piwnicy? na basenie? Od tego zależy, czy jest sens
uziemiać
Jacek

5. Data: 2009-04-07 15:45:33

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a napisz przynajmniej gdzie ten wyłacznik masz?
> W sypialni? w łazience? w piwnicy? na basenie? Od tego zależy, czy jest
> sens uziemiać

W kuchni. W sumie kontakt z wodą może zaistnieć

pozdr

6. Data: 2009-04-07 17:24:11

Od: " ja" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam metalowy włącznik światła ze specjalną śrubką do uziemienia
metalowy wyłącznik w kuchni?
może jakies zdjecie ?

7. Data: 2009-04-07 18:31:22

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to sobie odpuść, nie ma sensu, chyba, że koniecznie chcesz ciągnąć trzeci
przewód
Jacek

8. Data: 2009-04-09 07:06:09

Od: "Tomasz K. Czarnecki" <tkc_nospam@gazeta_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup wyłacznik z tworzywa, który nie ma śrubki do podłączenia przewodu PE.
Przykre konsekwencje? - W najgorszym wypadku śmierć domownika, jeśli
będziesz gdziś miał przebicie fazy na metalową obudowę wyłącznika i inne
niesprzyjające okoliczności.
Jeżeli przysło by Ci do głowy zrobić "zerowanie" to też może się to źle
skończyć gdy będzie przebicie (rzadki przypadek ale nie niemożliwy do
wystąpienia - znasz prawa Murphiego... )
Pozdrawiam
Tomasz

SYFIARZ
podłączenie kuchenki gazowej
Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
Jakie kable pod plyte indukcyjna i jaki bezpiecznik??
Zakamieniona rura n ciepłą wodę ( ? )