czym obsadzić skarpę?

1. Data: 2009-04-06 10:08:38

Temat: czym obsadzić skarpę?
Od: "tomi71" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam wokół części domu skarpę wysoką na jakie 1,5m. Teren odkryty, bardzo
silnie nasłoneczniony. Chciałbym obsadzić ją czymś nie wymagającym rzyznej
gleby. Najlepiej gdyby to kwitło, było zimozielone:) ... tylko nie
odsyłajcie mnie do ERY.

tomasz

2. Data: 2009-04-06 19:08:03

Temat: Re: czym obsadzić skarpę?
Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> silnie nasłoneczniony. Chciałbym obsadzić ją czymś nie wymagającym rzyznej
> gleby. Najlepiej gdyby to kwitło, było zimozielone:) ... tylko nie

może jakieś wrzosy i kilka kosodrzewin między nimi?
--
---
pozdrawiam

3. Data: 2009-04-07 20:48:36

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomi71 pisze:
> [...]
> silnie nasłoneczniony. Chciałbym obsadzić ją czymś nie wymagającym rzyznej
> gleby. Najlepiej gdyby to kwitło, było zimozielone:) ... tylko nie

SJP może być?
--
pozdr. Jerzy

metalowy włącznik światła uziemienie
SYFIARZ
podłączenie kuchenki gazowej
Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
Jakie kable pod plyte indukcyjna i jaki bezpiecznik??