Lodówka bosch

11. Data: 2009-04-09 19:35:57

Temat: Re: Lodówka bosch
Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 07:17, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> ile dałeś...
>
> z moich analiz wynika że lodówkę to sie Elektroluxa kupuje.

Electrolux i owszem, dobry, ale miauczy, świszcze i udaje kwilące
dziecko... Dobrze, że mam sypialnię na górze.

Pozdrawiam,

Szymon

12. Data: 2009-04-09 20:58:59

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Apr 2009 12:35:57 -0700 (PDT), Szymonias <s...@s...pol.pl>
wklepał(-a):

>Electrolux i owszem, dobry, ale miauczy, świszcze i udaje kwilące
>dziecko... Dobrze, że mam sypialnię na górze.

Hmm, znam 2 takie lodówki ;) i obie są bardzo ciche.

--
Sławomir Szyszło

13. Data: 2009-04-09 21:16:56

Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Apr 2009 22:21:24 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

> Mam podobny model - KGV36x40. Daj znać czy też hałasuje tak jak moja. :)
> Moja gwiżdze, świszcze i nie wiem co jeszcze - strasznie irytujące wieczorem.

Na razie cichutka jak mysz pod miotłą ;)
--
waruga

14. Data: 2009-04-10 18:31:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Szyszło wrote:
> Dnia Thu, 9 Apr 2009 12:35:57 -0700 (PDT), Szymonias
> <s...@s...pol.pl> wklepał(-a):

> Hmm, znam 2 takie lodówki ;) i obie są bardzo ciche.

dlatego właśnie taką kupiłem.

generalnie

z tego co poczytałem po sieci to BOSCH ropbi dobre tylko zmywarki, reszt
ajest koszmar szajs.

czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
czym obsadzić skarpę?
metalowy włącznik światła uziemienie
SYFIARZ
podłączenie kuchenki gazowej