Niedzielny Obiad

1. Data: 2001-02-22 08:56:24

Temat: Niedzielny Obiad
Od: "Sitek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

co byście zrobili na Polski, podkreślam Polski normalny niedzielny obiadek?

1. Data: 2001-02-22 09:08:55

Temat: Re: Niedzielny Obiad
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupa pomidorowa z makaronem + schabowego + kapusta zasmarzana + ziemniaki
lub zupa szczawiowa + mielonego + buraczki zasmarzane + ziemniaki jub
rosolek z wlasnorecznym makaronem + kurczak pieczony + marchewa (z
groszkiem) gotowana lub zupa jarzynowa + pieczen np z cieleciny + surowka z
bialej kapuchy.
Zalezy czy wystawny czy mniej ale te przyszl mi teraz do glowy.
Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-02-22 10:21:38

Od: "Shaman" <S...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co byście zrobili na Polski, podkreślam Polski normalny niedzielny
obiadek?

1.
a. obowiązkowo rosołek
b. kotlecik schabowy + ziemniaczki (ja wolę tylko w całości - nie pure) +
surówka

2.
a. obowiazkowo rosołek
b. rolady (niekoniecznie wołowe) + kluski białe lub tarte + czerwona
kapusta

to moje ulubione zestawy

PZDR
Shaman

PS. mówiąc kluski nie mam na myśli "swojskiego" makaronu - wiem, że np. w
kieleckiem mówiąc o kluskach ma się na myśli makaron a mówiąc o plackach ma
sie na myśli ciasto - ale to już całkiem inny wątek :-)

1. Data: 2001-02-22 10:32:57

Od: "[Lara]" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

+
> surówka

> a. obowiazkowo rosołek
> b. rolady (niekoniecznie wołowe) + kluski białe lub tarte + czerwona
kapusta

> to moje ulubione zestawy

Ja poprosze drugi zestaw z kluskami tartymi :o) Widze, ze mieszkamy w tym
samym regionie, chyba...

[Lara]

1. Data: 2001-02-22 10:55:02

Od: g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Thu, 22 Feb 2001 10:08:55 +0100 autorstwa Agnieszka Litwin
(a...@a...com.pl):
[...]

Ja bym stawiał na żurek... Jakoś pomidorową, rosół itd jadłem za
granicą, ale żurku nikt tam nie znał.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy piszę całkowicie prywatnie.
Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.

Jak zmienię płeć, to będę miała na imię Agnieszka.

1. Data: 2001-02-22 11:50:55

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@o...pl-NOSPAM> napisał w
wiadomości news:slrn999sa5.4bi.grzesjan@plus.adm.onet.pl...
> [...]
> : rosolek z wlasnorecznym makaronem + kurczak pieczony + marchewa (z

> Ja bym stawiał na żurek... Jakoś pomidorową, rosół itd jadłem za

No i jeszcze barszczyk czerwony.....

:-) M.

1. Data: 2001-02-22 11:58:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja bym stawia? na ?urek... Jako? pomidorow?, rosó? itd jad?em za
>granic?, ale ?urku nikt tam nie zna?.

Tyle, ze zurek to taka rzecz, ze to nie kazdy lubi (moj maz np.
kocha barszcz, ale zurku ani ogorkowej nie bo kwasne zupy i takie
jakies "dziwne").
Ja osobiscie tak nie uwazam i dalabym ogorkowa . Kazdemu. Na
kazde danie. Tez na deser. I o polnocy. Sama to robie, jak stary
w delegacji...
Moze byc zurek..

Krysia

P.S. Czy dalo sie odczytac miedzy wierszami, ze lubie ogorkowa?
P.P.S. A gdyby tak do zrazow zawij. albo pieczeni dac.. nie, nie
ogorkowa, ale kasze gryczana?
P.P.P.S.Mizeria tez bardzo polska
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-22 12:20:19

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> Sama to robie, jak stary
> w delegacji...

no no ...:)

sadyl

1. Data: 2001-02-22 14:53:48

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja poprosze drugi zestaw z kluskami tartymi :o) Widze, ze mieszkamy w tym
> samym regionie, chyba...
>
> [Lara]

Poprosimy o parę słów na temat tychże klusek tartych. Co to takiego?
AniaK

1. Data: 2001-02-22 15:18:42

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co byście zrobili na Polski, podkreślam Polski normalny niedzielny
obiadek?

oto klasyczny obiad wg "Kucharki Litewskiej" AD 1938
niedziela-
Zupa puree z ryżu, sztuka mięsa rumiana z garniturem z tartych kartofli,
budyń z kapusty, jemiołuszki z grzankami, chrust żółtkowy doskonały

Jest to przepis na obiad w miesiącu lutym
mogę podać również obiady na inne dni i miesiące.
pozdr.Alex
s...@i...pl

stek
RE: Gołąbki - trochę inaczej.
pączki
Re: Nie ma jak imprezka przy malutkim grilli węglowym... [Było: Re: Lawa grill]
HYMN NA CZESC MAGDY BASSET