Nienawiść

821. Data: 2010-10-26 12:30:37

Temat: Re: Nienawiść
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel zażółcony zmalował:

Tia..

822. Data: 2010-10-26 12:51:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

> Coś jak "równie prawdziwe"?
Bliższe prawom fizyki.
Wszak mózgiem płyną prądy. Po ścieżkach.
Właśnie raczej nie po ścieżkach. Trudno chyba nazwać ruch ładunków w
cieczach za ruch po ścieżkach? Tu jest jeszcze bardziej skomplikowanie, ale
pewno vonBraun lepiej to wyjaśni- jak będzie chciał:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

823. Data: 2010-10-26 13:43:58

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> cieczach za ruch po ścieżkach? Tu jest jeszcze bardziej skomplikowanie,
> ale pewno vonBraun lepiej to wyjaśni- jak będzie chciał:-)

W podstawowej formie to ruch ładunków po błonach, choć zapewne ruchu
swobodnego
jonów, hormonów czy cholera wie jakich jeszcze neuroprzekaźników(?) w
przestrzeni
między komórkami nie da się pominąć. Jednakowoż, to że czujesz ukłucie w
palcu,
tudzież to, że czytasz - jest przekazywane przede wszystkim przez prądy
płynące
po powierzchni błon dendrytów - a dendryty tworzą własnie wąziutkie ścieżki
rozchodzące się po całym organiźmie

Tak sobie zajrzałem na chybił trafił do
http://www.neuroinf.pl/Members/danek/swps/mun/Articl
e.2007-04-19.0405/getFile
i chyba się dużo nie mylę.

824. Data: 2010-10-26 20:28:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 12:43, Nowy lepszy tren R pisze:
> Dnia 22-październik-10 pędzel medea zmalował:

> A wiesz, że śniła mi się potem Twoja córka

Po czem? Po tym, co napisałam?

> - a właściwie jej oczy?!
> Szła z Tobą za rękę - i we śnie, pamiętam to doskonale, miałem takie
> zbliżenie na jej duże oczy. Taka ciemnawa blondyneczka z kędziorkami
> dookoła głowy i takie ogromne, ufne oczy. Niesamowicie fajny sen to był :)

Moja córka nie jest blondyneczką, ma ciemne włosy po tacie, tylko oczy
ma jasne, więc może takie sprawia wrażenie, bo nie Ty pierwszy opisujesz
ją jako blondynkę. ;)

Ewa

825. Data: 2010-10-26 21:15:23

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel medea zmalował:

> Po czem? Po tym, co napisałam?

Tak, no po tej historii z lekarką.

> Moja córka nie jest blondyneczką, ma ciemne włosy po tacie, tylko oczy
> ma jasne, więc może takie sprawia wrażenie, bo nie Ty pierwszy opisujesz
> ją jako blondynkę. ;)

No gdyby mi się śniło Twoje dziecko, to ja nie wiem :)
Ale dziecko, o którym wiedziałem że jest Twoje - Ty byłaś taką postacią,
która ją trzyma za rękę, ale jak Ty wyglądałaś, nie mam pojęcia :)

826. Data: 2010-10-26 21:35:00

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:
> Dnia 22-październik-10 pędzel vonBraun zmalował:

> Możesz mi to pokazać? Tę sugestię?
> Wydaje mi się nieprawdopodobne, bym mógł za większe poparcie i lepsza prasę
> wyjaśniać li i jedynie szkoleniami.

Nie użyłem "li i jedynie" ale uzyłem czego użyłem. Co gorsza, było to we
wcześniejszej niedawnej jakieś dyskusji - nie umiem wygooglać bo masz za
długiego nicka i googiel wyrzuca bzdury, chodziło tam o lepszy PR
Platformy. W tym kontekście rozumiałem argument "miłego Rostowskiego"
jako miłego własnie PiaRem.

> Tak swoją drogą ciekawi mnie co robi Santorski w okolicach
> okołosmoleńskich.
To jakiś nowy rodzaj celebryty - psycholog celebryta. Wolałem go w
czasach gdy zajmował sie psychoterapią.

pozdrawiam
vonBraun

827. Data: 2010-10-26 21:44:08

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miłego własnie PiaRem.

> To jakiś nowy rodzaj celebryty - psycholog celebryta. Wolałem go w czasach

A zajmował sie kiedykolwiek?
Ja jakoś zwykle kojarzyłam go z psychologowaniem społecznym... :)

Pozdrawiam
Vicky

828. Data: 2010-10-26 21:58:53

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel vonBraun zmalował:

> [...]
> długiego nicka i googiel wyrzuca bzdury, chodziło tam o lepszy PR
> Platformy. W tym kontekście rozumiałem argument "miłego Rostowskiego"

Użyłeś tak, że było to prowokująco upraszczające wg mnie :)
Przepraszam za za długiego.

> To jakiś nowy rodzaj celebryty - psycholog celebryta. Wolałem go w
> czasach gdy zajmował sie psychoterapią.

On tam pasował jak Kaczyński do szkolenia z mowy ciała.
Nie bez kozery go też przytoczyłem w kontekście wyciągniętych przez Ciebie
szkoleń. Wyczytałem w necie, ale tylko w jednym miejscu i nigdzie nie udało
mi się zweryfikować tej kwestii - że doradza prezydentowi.

829. Data: 2010-10-27 05:21:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miłego własnie PiaRem.

> To jakiś nowy rodzaj celebryty - psycholog celebryta. Wolałem go w czasach

stary jak świat. Świetny psychoterapeuta zostaje bogiem...smutne.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

830. Data: 2010-10-27 05:22:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

a z dawnych czasów przypomnij sobie Kotańskiego i innych

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.