Nieprzyjemny zapach stóp.

11. Data: 2001-08-28 08:00:11

Temat: Re: Nieprzyjemny zapach stóp.
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisał:

> Jacek a Ty szewc tez jestes.

szewcem nie jestem
napisalem ze buty skorzane kupuje a nie sam robie.

> z takim zacieciem powtarzasz"zmiana butów", chłopie a moze jednak przyczyna
> jest inna.

Moze byc inna, ale obuwie jest pierwotna przyczyna.
Gdy wyeliminujemy buty jako przyczyne mozna isc do dermatologa.
Inaczej to obrazasz dermatologa zawracajac mu glowe swoimi problemami z butami.

> eh...zebys ty czasem siebie poczytał

pisz na temat

12. Data: 2001-08-28 08:01:49

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzes napisał:

> ale przy produkcji obuwia nie korzysta sie z kleju kazeinowego czy
> perelkowego...

dokladnie
korzysta sie z wielu klejow ktore wydzielaja znacznie brzydsze zapachy w stalym
kontakcie z wilgocia i cieplem stop.
Ktos pisal o skarpetach.
Dokladnie tak.
Bawelniane lub welniane 100% tez pomagaja.

13. Data: 2001-08-28 12:20:24

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:9meec1$d3q$1@news.tpi.pl...
> Jacek a Ty szewc tez jestes.
> z takim zacieciem powtarzasz"zmiana butów", chłopie a moze jednak
przyczyna
> jest inna.eh...zebys ty czasem siebie poczytał
> pozdrawiam
> MechaGodzilla

Wiesz, ON czasem siebie czyta. A nawet nawiązuje polemikę.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

14. Data: 2001-08-28 14:35:29

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

polemikę powiadasz...

15. Data: 2001-09-07 05:00:53

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jurand Walasek <j...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9malek$4sh$...@n...tpi.pl...
> Witam wszystkich.
>
> Czy ktoś zna jakiś sposób na tą bardzo
> przykrą dolegliwość ?
> Czym może być spowodowana ?
> Oczywiście z higieną jest wszystko u m
> nie ok.
> Pozdrawiam Jurand

Jest taka firma Scholl produkująca, wszystko co tylko można sobie wymyślić
do stóp.Osiągalna w aptekach, Rossmannie, czasami w domach towarowych w
dziale obuwniczym , czasami są sklepy tylko z artykułami Scholla.Produkuje
wszystko począwszy od cążków , zasypek, sprayów, wkładek itp. Musisz
zaopatrzyć się w conajmniej dwie rzeczy ( cena każdej z nich też ok. 14
zł-ale warto).Po pierwsze wkładki do butów o nazwie Odour Control .Wkładki
są koloru szarego, przycina się je na rozmiar wnętrza buta( na wewnętrznej
stronie są rozrysowane poszczególne rozmiary).Polska nazwa to: wkładki
dezodoryzujące przeciwpotne "Odour Control". Wkładki te zawierają środki
zapobiegające tworzeniu się bakterii i przykrego zapachu, wchłaniają pot i
mają trzymiesięczną gwarancję.Wkładasz je do butów i to już połowa sukcesu.
Stopy wyjęte z takich butów zawsze pachną . Ideałem jest przy kupieniu
nowych butów od razu włożyć taką wkładkę i nie dopuścić do przepocenia się
obuwia. Ale ta wkładka też załatwia sprawę butów już przepoconych .Zaletą
jej jest to, że można ją w każdym momencie wyjąć jak zacznie "pachnieć
inaczej":))) wyprać w ręku mydełkiem , wysuszyć i psiknąć sprayem...i tu
doszliśmy do kupienia drugiej rzeczy.Spray o nazwie Odour Control .Są dwa
rodzaje sprayów o tej samej nazwie: do stóp i do butów ( na pojemniku jest
narysowana albo stopa albo but) .Jeżeli masz więcej kasy kupujesz obydwa.
Zakup zadawalający to: spray Odour Control do stóp .Załatwiasz nim i świeżo
wypraną wkładkę i stopę.

To tyle co wypraktykowaliśmy w moim domu i problem
pocenia się(czytaj " niemiłego zapachu") przestał istnieć, pozdrawiam

Jola L-L

16. Data: 2001-09-07 07:46:53

Od: "tom" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scholl rulez.........

--
tom
animula,vagula,blandula......

17. Data: 2001-09-07 09:38:29

Temat: Nieprzyjemny zapach stóp.
Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz tez spróbować nieco tańszej kuracji - moczyć nogi w naparze z
szałwi - sprawdzone, skutkuje :o)
O noszeniu butow z naturalnych tworzyw mysle , że pamiętasz
pozdrawiam
mada
http://halo.to.ja.fm.interia.pl

18. Data: 2001-09-07 13:01:12

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mada napisał:

> Możesz tez spróbować nieco tańszej kuracji - moczyć nogi w naparze z
> szałwi - sprawdzone, skutkuje :o)
> O noszeniu butow z naturalnych tworzyw mysle , że pamiętasz

drobny blad formalny
skora to nie jest tworzywo
a tworzywa to sztuczne

drewno, bawelna to sab wprawdzie tez tworzywa
ale podstawowe rozroznienie to buty ze skory i nie ze skory, czyli z
tworzyw sztucznych.

19. Data: 2001-09-08 10:08:51

Od: "Piotr Solarz" <P...@I...COM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mada" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
: Możesz tez spróbować nieco tańszej kuracji - moczyć nogi w naparze z
: szałwi - sprawdzone, skutkuje :o)
: O noszeniu butow z naturalnych tworzyw mysle , że pamiętasz

A moczenie stóp w wodzie utlenionej odpada? Nie prościej jest kupić litr
perhydrolu i rozcieńczyć 1/10 (np. wlać go do wiaderka dopełnić wodą) i
moczyć w tym stopy przez 5-15 minut potem dokładnie je umyć.
Koszt 10 litrów wody utlenionej otrzymywanej z perhodrolu to około 15 zł za
10 litrów czyli 1.5 zł za litr. Taniej od niektórych wód mineralnych :)).

Piotrek

20. Data: 2001-09-08 13:22:11

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Solarz napisał(a):

> A moczenie stóp w wodzie utlenionej odpada? Nie prościej jest kupić litr
> perhydrolu i rozcieńczyć 1/10 (np. wlać go do wiaderka dopełnić wodą) i
> moczyć w tym stopy przez 5-15 minut potem dokładnie je umyć.

Ja bym doradziła ( gdzieś o tym słyszalam) nadmanganian potasu...Rozcieńczyć w
wodzie i moczyć...oraz nacieranie stóp czystym spirytusem.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Gdyby głupota miała skrzydła, to
wielu by fruwało*