Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.

1. Data: 2016-02-09 08:18:05

Temat: Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do jednego z gdańskich szpitali przyjęto grupę dzieci z ciężkimi infekcjami. Dzieci
te, decyzją rodziców, nie były szczepione. Opiekunowie nie zgadzali się również na
podanie ordynowanych w szpitalu leków.

http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19600316,nieszczepi
one-dzieci-trafily-do-szpitala-z-ciezkimi-infekcjami
.html

2. Data: 2016-02-09 08:39:29

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 08:18, glob pisze:
> [...]
podanie ordynowanych w szpitalu leków.

> http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19600316,nieszczepi
one-dzieci-trafily-do-szpitala-z-ciezkimi-infekcjami
Zabrakło tylko wpisu "artykuł sponsorowany".
BTW co się stało z tajemnicą lekarską?
--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

3. Data: 2016-02-09 11:00:36

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

> Zabrakło tylko wpisu "artykuł sponsorowany".
> BTW co się stało z tajemnicą lekarską?

A co? Złamaną ją? Podano dane dzieci lub rodziców?

4. Data: 2016-02-09 11:16:05

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 11:00, Budzik pisze:
> Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

> A co? Złamaną ją? Podano dane dzieci lub rodziców?

Może ich po prostu nie być.

5. Data: 2016-02-09 11:29:49

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 08:18, glob pisze:
> [...]
podanie ordynowanych w szpitalu leków.

> http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19600316,nieszczepi
one-dzieci-trafily-do-szpitala-z-ciezkimi-infekcjami

Zabawne że z jednej strony nadużywa się antybiotyków, przez co bakterie
uodparniają się, a z drugiej istnieje ruch antyszczepionkowy.

6. Data: 2016-02-09 11:31:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 11:29, pinokio pisze:
> Zabawne że z jednej strony nadużywa się antybiotyków, przez co bakterie
> uodparniają się, a z drugiej istnieje ruch antyszczepionkowy.

To znaczy, było by zabawne, gdyby nie było tragiczne

7. Data: 2016-02-09 12:04:56

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem wycinek z życiorysu tego troskliwego pana:

" ... W latach 1991-1999 był dyrektorem naczelnym Wojewódzkiego Szpitala
Dziecięcego w Dziekanowie Leśnym, gdzie kierował personelem liczącym
ponad 500 pracowników. Później związał się z koncernami
farmaceutycznymi. Był dyrektorem zarządzającym na Polskę i kraje
bałtyckie w firmie Bristol Myers Squibb, a następnie w latach 2004-2012
dyrektorem ds. korporacyjnych firmy Roche Polska sp. z o.o ...

8. Data: 2016-02-09 18:34:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

> Może ich po prostu nie być.

Nie być czego? Tych chorych dzieci? To tym bardziej zarzut złamania
tajemnicy lekarskiej wydaje się nietrafiony...

9. Data: 2016-02-09 18:50:15

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 12:04:56 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:
> [...]
> bałtyckie w firmie Bristol Myers Squibb, a następnie w latach 2004-2012
> dyrektorem ds. korporacyjnych firmy Roche Polska sp. z o.o ...

No i to by było na tyle 333-D

10. Data: 2016-02-09 18:51:10

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:34:35 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

> Nie być czego? Tych chorych dzieci? To tym bardziej zarzut złamania
> tajemnicy lekarskiej wydaje się nietrafiony...

No ale wtedy pojawia się tu inny zarzut... :->

To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!
Obrazki ze Szwecji.
Kleyff
Wojna o papier toaletowy
Menu S&P: Negatywna perspektywa dla sektora bankowego w Polsce