Nieuzależniający lek nasenny - znalazłem!!!

1. Data: 2004-09-02 20:10:39

Temat: Nieuzależniający lek nasenny - znalazłem!!!
Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak chlorprotiksen. Jest to jedyny lek przeciwlękowy i "wyciszający", który
nie uzależnia. Powszechnie uczy się studentów Akademii Medycznych na
farmakologii jakoby chlorprotiksen był lekiem przeciwpsychotycznym. Jednak w
rzeczywistości jego działanie przeciwpsychotyczne jest bardzo słabe, więc
praktycznie nie jest stosowany w leczeniu psychoz, tylko jako lek przeciwlękowy
i odstresowujący, przy tym niezwykle cenny, bo nie uzależnia.
Trzeba jednak wiedzieć, jak go zażywać aby uniknąć "kołowacizny" następnego
dnia. Do tego trzeba mieć:
- stoper
- tantum verde w płynie
Na początku płucze się usta i gardło niewielką ilością tantum verde. Potem
bierze się tabletkę 50 mg i zaczyna się ją ssać. Po określonym czasie (u
każdego innym, dlatego ten stoper) odpowiednia dawka leku ulega wchłonięciu.
Należy wtedy wypluć pozostałą część tabletki i wypić niewielką ilość wody
mineralnej niegazowanej.

Wymagana dawka chlorprotiksenu może być w rzadkich przypadkach większa niż 50
mg. Dzieje się tak przy zażywaniu innych leków, najczęściej sibutraminy
(Meridia) i innych termmogeników na bazie kofeiny z efedryną.

Chlorprotiksen jest również znakomitym lekiem w łagodzeniu głodu narkotycznego
i w leczeniu uzależnienia od benzodiazepin. Ale to już zupełnie inna sprawa...

Pozdrawiam

Matti

2. Data: 2004-09-02 21:01:43

Temat: Re: Nieuzależniający lek nasenny - znalazłem!!!
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rewelacyjne odkrycie

życzę przyjemnych późnych dyskinez, kiedy odkryjesz powinowactwo
chlorprothiksenu z neuroleptykami

3. Data: 2004-09-07 00:41:08

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ ja go stosuję w dawce ok. 25 mg/dobę ! Jest to dawka 10-20 razy mniejsza
niż dawki stosowane w psychozach, a przecież nawet w tzw. "dużej psychiatrii"
chlorprotiksen jest lekiem, który wyjątkowo rzadko powoduje zaburzenia
pozapiramidowe i późne dyskinezy.

4. Data: 2004-09-07 10:02:56

Od: "PC" <p...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co sie zastanawiac jak dalece jaki lek uzaleznia - trzeba zaczynac od
ziol i preparatow pochodzenai naturalnego nie szkodza i nie uzalezniaja -
proponuje Noni
PC

Użytkownik "Matti" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
psychiatrii"
> chlorprotiksen jest lekiem, który wyjątkowo rzadko powoduje zaburzenia

puchniecie brzucha :(
pytanie do dermatologa [wyszło trochę długie]
cukier w ciaży
Po wyrwaniu 2 zębów,
rok szkolny profilaktyka?