puchniecie brzucha :(

1. Data: 2004-09-02 20:00:19

Temat: puchniecie brzucha :(
Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moze być przyczyną nierównego puchniecia brzucha? Jestem 3 miesiac po
ususnieciu woreczka zolciowego i po kazdym posilku mnie wzdyma, jednak
zauwazylam ze po lewej stronie bardziej. Co moze być powodem?

MagdaK

2. Data: 2004-09-02 20:37:15

Temat: Re: puchniecie brzucha :(
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"MagdaK" <m...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:ch7u4b$mk1$1@news.onet.pl:

> Co moze być przyczyną nierównego puchniecia brzucha? Jestem 3 miesiac po
> ususnieciu woreczka zolciowego i po kazdym posilku mnie wzdyma, jednak
> zauwazylam ze po lewej stronie bardziej. Co moze być powodem?

Lekarze Ci nie mowili co masz jesc a co nie? Np smazonych rzeczy jesc nie
wolno...sporo tego...

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-09-03 05:59:17

Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale te puchniecie jest po jakimkolwiek posilku , nie tylko po smazonym, a
tak powaznie chirurg zabronil mi jesc tylko golonki i rosołu.

Pozdrawiam
MagdaK

4. Data: 2004-09-03 07:32:29

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"MagdaK" <m...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:ch917g$mho$1@news.onet.pl:

> ale te puchniecie jest po jakimkolwiek posilku , nie tylko po smazonym, a
> tak powaznie chirurg zabronil mi jesc tylko golonki i rosołu.

To jakis gupi jest, mozesz mu o tym powiedziec :)
Moja mama miala cala liste czego nie jesc.

--
Pozdr. Hektor

pytanie do dermatologa [wyszło trochę długie]
cukier w ciaży
Po wyrwaniu 2 zębów,
rok szkolny profilaktyka?
Wągry !!!