Niewyspanie a problemy żołądkowe.

1. Data: 2009-06-15 00:12:27

Temat: Niewyspanie a problemy żołądkowe.
Od: "Kotokrólik" <s...@...p> szukaj wiadomości tego autora

Tamat dla mnie dość niegroźny (tak mi się wydaje), ale nieprzyjemny, wiec na
początek napiszę tu, a później - przy najbliższej okazji - zapytam się
lekarza.

Problem w skrócie:
długość snu jest odwrotnie proporcjonalna do ilości wizyt w toalecie, i -
przepraszam za naturalizm - gestości. Jeśli z jakichś powodów zarwę noc,
jest po prostu fatalnie. Laremid pomaga odrobinę, ale czuję się
nieprzyjemnie wzdęty.
Co to może znaczyć? Co robić?

2. Data: 2009-06-15 00:38:51

Temat: Re: Niewyspanie a problemy żołądkowe.
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kotokrólik wrote:

> [...]
> przepraszam za naturalizm - gestości. Jeśli z jakichś powodów zarwę noc,
> jest po prostu fatalnie. Laremid pomaga odrobinę, ale czuję się

wysypiać się :P

i zadbać o dietę, bo najwidoczniej "zajechałeś" organizm który goni
resztkami sił - komórki nerwowe nie nadążają z regeneracją. Jak tak dalej
pójdzie, dorobisz się nerwicy.

3. Data: 2009-06-16 13:41:12

Od: "Kotokrólik" <s...@...p> szukaj wiadomości tego autora

> wysypiać się :P
na ogół to robię (co zajmuje mi strasznie duzo godzin), ale życie, los...
> i zadbać o dietę, bo najwidoczniej "zajechałeś" organizm który goni
> resztkami sił - komórki nerwowe nie nadążają z regeneracją. Jak tak dalej
> pójdzie, dorobisz się nerwicy.
Dziękuję, za późno.

Napisz prosze - jaki jest Twój tok myślenia?

4. Data: 2009-06-16 15:00:55

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kotokrólik wrote:

> na ogół to robię (co zajmuje mi strasznie duzo godzin), ale życie, los...
> Dziękuję, za późno.
>
> Napisz prosze - jaki jest Twój tok myślenia?

jeśli komórki nerwowe się nie regenerują odpowiednio szybko, stopniowo
narasta stres. Jest to odpowiednik przemęczenia mięśni dla mózgu - jeśli za
dużo trenujesz i obciążasz mięśnie, przy okazji fatalnie się odżywiając,
dorobisz się stanu przemęczenia, gdy masz przez kilka miesięcy siłę tylko
leżeć. Identycznie jest z układem nerwowym - ciągłe obciążanie w końcu go
przeciąży. Przyczyną może być brak magnezu, brak omega 3, zaburzenia np
pracy tarczycy czy wątroby, albo po prostu bardzo duży stres.

W tym wypadku wydaje mi się, że właśnie takie coś może mieć miejsce -
biegunki to jeden z objawów narastającego stresu i początków albo nawet
zaawansowanej nerwicy, oczywiście mogą mieć 10 000 innych przyczyn - ale
jeśli występują akurat po niewyspaniu (czyli wtedy, gdy komórki mózgowe nie
zdążą się w nocy zregenerować), można właśnie przeciążenie układu nerwowego
podejrzewać.

Lekarze leczą to psychotropami, które maskują objawy, ale ja zawsze mówię,
że powinno znaleźć się prawdziwą przyczynę - czy to zaburzenie zdrowia, np
wspomniane uszkodzenia tarczycy, wątroby, choroby przewlekłe, astma, czy
błędy żywieniowe - brak w diecie cynku, magnezu, zły stosunek omega 3 do
omega 6 etc.

Mniej więcej opisałem to na www.nerwica.vegie.pl

5. Data: 2009-06-16 19:01:15

Od: "verkaserduschka" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze kawy wtedy wiecej pijesz?

jak wyleczyc katar
możliwe jest leczenie zapalenia oskrzeli, zapalenia płuc bez antybiotyków?
mak
Jak dlugo trzymac szwy ?
zaburzenia osobowości borderline