Układ odpornościowy - uwaga CROSSPOST

1. Data: 2009-06-15 12:31:10

Temat: Układ odpornościowy - uwaga CROSSPOST
Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piętno dla własnego układu odpornosciowego - odkąd pod koniec marca
zachorowałem na anginę ropną, tak od tego czasu jestem czwarty raz chory
:( Wcześniej jakieś dwa, trzy razy do roku z tradycyjną grypą włącznie.
Nie chcę jednak - przynajmniej na razie - żadnych inwazyjnych zabiegów w
okolicach gardła, czy nosa. Stąd pytanie: pamiętam, że jakieś sześć lat
temu, gdy ostro w tyłek dawały mi zatoki, dostałem serię kilku nieco
bolesnych zastrzyków, wzmacniających układ odpornościowy. Przez dwa lata po
tym "wydarzeniu" nie złapałem nawet kataru. Nie orientuje się ktoś, co to
mogło być? Niestety na pamięć mi nie pomogły ;)

SebaeL
--
http://www.rollupy.net
http://www.banery-reklamowe.net.pl

2. Data: 2009-06-15 12:35:54

Temat: Re: Układ odpornościowy - uwaga CROSSPOST
Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tym "wydarzeniu" nie złapałem nawet kataru. Nie orientuje się ktoś, co to
> mogło być? Niestety na pamięć mi nie pomogły ;)

Pavulon

P.

3. Data: 2009-06-15 12:40:36

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

SebaeL pisze:
> Piętno dla własnego układu odpornosciowego - odkąd pod koniec marca
> zachorowałem na anginę ropną, tak od tego czasu jestem czwarty raz chory
> :( Wcześniej jakieś dwa, trzy razy do roku z tradycyjną grypą włącznie.

to vvyglada na pełnoobjavvovvy zespuł nabytego barkó otpornosci zwany
potocznie ejcem (AIDS)
zalecame AZT doryjnie i órzyvvanie jednak prezerwatyw zvvłaszcza w
stosónka h chomo sexu analnych

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

4. Data: 2009-06-15 12:59:00

Od: nimrod <pioawd!!!!!!ee?!!!!@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

SebaeL pisze:
> [...]
> po tym "wydarzeniu" nie złapałem nawet kataru. Nie orientuje się ktoś,
> co to mogło być? Niestety na pamięć mi nie pomogły ;)

ja polecam broncho vaxon czy jakoś tak. W tabletkach - 10 dni pod rząd,
potem 20 przerwy i tak 3 razy. Od października raz miałem delikatnie
powiększone węzły chłonne przez jeden dzień - wszystkie "epidemie" mnie
omijały. 100 zł kosztuje to cudo, ale opłaca się jak mało co.

nmr.

5. Data: 2009-06-15 16:52:12

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SebaeL napisał:
> [...]
> po tym "wydarzeniu" nie złapałem nawet kataru. Nie orientuje się ktoś,
> co to mogło być? Niestety na pamięć mi nie pomogły ;)

Jak bolesne to mogła być Biostymina. Jest też wersja light - do picia,
ale zapewne też mniej skuteczna.

Joanna

6. Data: 2009-06-15 19:18:51

Od: Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

SebaeL pisze:

> [...]
> zachorowałem na anginę ropną, tak od tego czasu jestem czwarty raz chory
> :( Wcześniej jakieś dwa, trzy razy do roku z tradycyjną grypą włącznie.

Za późno. Masz już najprawdopodobniej rozpieprzone migdałki.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

7. Data: 2009-06-15 20:03:45

Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtas napisał:
> Za późno. Masz już najprawdopodobniej rozpieprzone migdałki.

Wspominałeś coś o tym laserowym zmniejszaniu migdałków. Mogę spytać, gdzie
to robiłeś? Niestety google mi plują tylko adresami rzeźni ;)

SebaeL

8. Data: 2009-06-15 20:41:30

Od: Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

SebaeL pisze:

> Wspominałeś coś o tym laserowym zmniejszaniu migdałków. Mogę spytać,
> gdzie to robiłeś? Niestety google mi plują tylko adresami rzeźni ;)

Czy rzeźnia to nie wiem. Szpital na Wołoskiej, zabieg przeprowadzał
ordynator. Polecam najpierw udać się prywatnie na wizytę do niego (nie
mówię żeby dawać w łapę itp.) i niech ci zajrzy solidnie do paszczy.
Facet jest jednym z lepszych laryngologów.
Jak chcesz namiary to powinienem jakoś znaleźć.

9. Data: 2009-06-16 10:43:30

Od: SebaeL <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplińska wrote:
> Jak bolesne to mogła być Biostymina. Jest też wersja light - do picia,
> ale zapewne też mniej skuteczna.

Dzięki. Właśnie sobie ją kupiłem. Co ciekawe, teraz w ulotce piszą
"nie używać do iniekcji" ;)

SebaeL
--
http://www.rollupy.net
http://www.banery-reklamowe-krakow.net.pl

10. Data: 2009-06-16 10:44:38

Od: SebaeL <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nimrod wrote:

> [...]
> powiększone węzły chłonne przez jeden dzień - wszystkie "epidemie" mnie
> omijały. 100 zł kosztuje to cudo, ale opłaca się jak mało co.

THX :) Zostawiam sobie na później - jeżeli Biostymina wacka da.

SebaeL
--
http://www.rollupy.net
http://www.banery-reklamowe-krakow.net.pl

Niewyspanie a problemy żołądkowe.
jak wyleczyc katar
możliwe jest leczenie zapalenia oskrzeli, zapalenia płuc bez antybiotyków?
mak
Jak dlugo trzymac szwy ?