jak wyleczyc katar

1. Data: 2009-06-14 15:50:14

Temat: jak wyleczyc katar
Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
9 czerwca dopadlo mnie cos, 9 mialem 38.3, nastepnego dnia 37.5 potem
36.6, bol gardla utrzymywal sie przez 2-3 dni

mysle sobie ze to zwykle przeziebienie, lub jakas niegrozna bakteria,
ale jak wyleczyc katar, ktory meczy mnie do tej pory, ciagle cos mi
scieka i scieka gardlem (w ciagu dnia), najwiecej zielonych glutow nosem
schodzi mi rano, stosuje wylacznie czosnek i sol izotoniczna, czy jest
jakis sposob, aby szybko wyleczyc katar, nieszkodliwymi metodami?

pozdrawiam,
R.M.

2. Data: 2009-06-14 15:59:25

Temat: Re: jak wyleczyc katar
Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

R.M. wrote:
> [...]
> schodzi mi rano, stosuje wylacznie czosnek i sol izotoniczna, czy jest
> jakis sposob, aby szybko wyleczyc katar, nieszkodliwymi metodami?

zapomnialem dodac, ze zazywam rutinoscorbin + herbata malinowa z
cytryna, niestety to nie pomaga

3. Data: 2009-06-14 16:14:02

Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

R.M. wrote:
> [...]
> schodzi mi rano, stosuje wylacznie czosnek i sol izotoniczna, czy jest
> jakis sposob, aby szybko wyleczyc katar, nieszkodliwymi metodami?

znalazlem tez cynk, i przy okazji dowiedzialem sie ze leczy tez wrzody
zoladka :)

4. Data: 2009-06-14 16:52:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R.M. wrote:

> czy jest
> jakis sposob, aby szybko wyleczyc katar, nieszkodliwymi metodami?

jak to mówią, katar nieleczony trwa 7 dni, leczony tydzień. U mnie się
potwierdziło - około tygodnia wychodziłem, a dokładnie 8 dni od momentu,
gdy nie dałem rady wyjść na trening do dnia, aż mogłem treningi wznowić. U
rodziny było inaczej - po 2-3 tygodnie się męczyli, u matuli wywiązała się
nawet angina ropna, jakieś antybiotyki brali, cuda na kiju...

Ogólnie nie ma leków "na katar", a przynajmniej nie ma takich, które opłaca
się zażywać - efekty nie będą korzystniejsze od ceny i skutków ubocznych.
Rób to, co robisz, wysypiaj się i dbaj o to, żeby mieć silną odporność
przed następnym katarem, to może w ogóle nie zachorujesz. Mnie złamało
dopiero, jak oddałem krew i mocno mnie przewiało na treningu.

5. Data: 2009-06-14 21:38:10

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

R.M. pisze:

> zapomnialem dodac, ze zazywam rutinoscorbin + herbata malinowa z
> cytryna, niestety to nie pomaga

Ja po herbacie malinowej miałabym jeszcze większy katar i dostałabym na
dodatek duszącego kaszlu.

--
animka

6. Data: 2009-06-14 21:38:52

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

R.M. pisze:

> znalazlem tez cynk, i przy okazji dowiedzialem sie ze leczy tez wrzody
> zoladka :)

Ale uważaj, bo włosy Ci powypadają.

--
animka

7. Data: 2009-06-15 00:37:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Ale uważaj, bo włosy Ci powypadają.

dżizes, skąd te herezje? Włosy wypadają na skutek NIEDOBORU cynku. Mogą
wypadać po preparatach cynku tylko wtedy, gdy długo bierze się duże dawki,
co powoduje wypłukanie miedzi - sprawę rozwiązują preparaty typu
cynk+miedź.

Miałem niezły polew swego czasu, gdy kumplowi łysemu jak kolano (jakaś
choroba genetyczna czy coś) poleciłem cynk na zupełnie inne problemy
zdrowotne. Zszokowany potem pisał, że włosy zaczęły mu rosnąć.

możliwe jest leczenie zapalenia oskrzeli, zapalenia płuc bez antybiotyków?
mak
Jak dlugo trzymac szwy ?
zaburzenia osobowości borderline
rozkojarzenie, pomocy!