Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

21. Data: 2019-04-17 22:17:51

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 13:11, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

> Po tym zdarzeniu bylo jeszcze wiecej tego. Juz nawet w 21 wieku podobno
> sfajczylo sie 10 innych wiekszych kosciolow. Poza tym wybuchaly wulkany,
> w tym ten islandzki gdy rozbijala sie tutka, byly wielkie powodzie, Old
> Faithful w Yellowstone czasem sie spoznia z erupcjami, zorze polarne
> dochodza w nasze strony (sam w dziecinstwie widzialem)...
> Zydowski pan bozia lubi zsylac rozne plagi na ludzi, a naszym zadaniem
> jest ich rejestrowanie i podawanie do wiadomosci. ;-)

Ale pożar Reichstagu był tylko jeden, jak dotąd.

//każdy ma takiego Boga na jakiego zasługuje.

22. Data: 2019-04-17 22:24:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 13:12, Silvio Balconetti wrote:

> Nie mieszkam w okolicach Radomia, bo tam podobno jest stocznia marynarki
> wojennej? ;-)

No, a gdzie ma być, jak nie w Radomiu?
Całe Pomorze, gdzie nie spojrzeć wszędzie Niemcy i ani jednego czarnego,
jak w 39.

23. Data: 2019-04-17 22:28:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 19:04, silvio balconetti wrote:
> [...]
w.monitor-polski.pl/globalne-ocieplenie-geoinzynieri
a-modyfikacje-pogody-i-srodowiska-czesc-1/

> To by sie w pewien sposob zgadzalo z inna teoria, ze wzrost srednich
> temperatur Ziemi wiaza sie ze zmniejszaniem sie liczby piratow. A lodzie
> podwodne i wzrost ich liczby raczej nie sprzyja rozbojnikom morskim.

Dokładnie tak samo słuszna, jak ta z dwutlenkiem_węgla.

//i do tego, zapewne występuje ścisła korelacja.

24. Data: 2019-04-17 22:35:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-17 14:36, Trybun wrote:

> Ktoś ci zabrania uszczelniać?  Oj biednyś ty na doznania tego typu,. Ja
> akurat stacjonuje w miejscu gdzie za sąsiada robi ta "baza":
>
> https://natemat.pl/269759,magazyn-nato-w-powidzu-mie
szkancy-skarza-sie-na-zachowanie-amerykanow

Napewno uszczelnil. Te, tu mają wiecej 'gazu'.
https://www.ramstein.af.mil/

//cieszczie się, że to tylko tymczasowa lokacja.

25. Data: 2019-04-18 09:22:16

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2019 o 22:35, Ilona pisze:

szkancy-skarza-sie-na-zachowanie-amerykanow

> Napewno uszczelnil. Te, tu mają wiecej 'gazu'.
> https://www.ramstein.af.mil/
>
> //cieszczie się, że to tylko tymczasowa lokacja.

Bo ja wiem, akurat silvio robi ogólne wrażenie niezdrowo zaczadzonego.
Nie widzi (nie chce widzieć?) faktów nawet gdy się o nie potyka.

Jakoś nie zanosi się na tymczasowość.

26. Data: 2019-04-18 10:32:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2019 o 09:22, Trybun pisze:

> Bo ja wiem, akurat silvio robi ogólne wrażenie niezdrowo zaczadzonego.
> Nie widzi (nie chce widzieć?) faktów nawet gdy się o nie potyka.
>
> Jakoś nie zanosi się na tymczasowość.

LOL :):):)
I kto to pisze?
Trybun tak mocno potknął się o fakty, że aż uwierzył w chemtrailse :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2019-04-18 10:54:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2019 o 10:32, Kviat pisze:

> LOL :):):)
> I kto to pisze?
> Trybun tak mocno potknął się o fakty, że aż uwierzył w chemtrailse :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Przecie o tym czymś to usłyszałem od ciebie. Jak więc miałbym w nie
wierzyć?

28. Data: 2019-04-18 18:13:33

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.04.19 um 22:17 schrieb Ilona:

wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

> Ale pożar Reichstagu był tylko jeden, jak dotąd.
>
> //każdy ma takiego Boga na jakiego zasługuje.

Sprawdzilem w Wikipedii - nie bylo innych Reichstagow, tylko jeden, wiec
jeden pozar chyba wystarczyl? Tutka (ta wazna) tez byla jedna, Rotunda
takze.

--
saluto
Silvio Balconetti

29. Data: 2019-04-18 18:23:21

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.04.19 um 22:35 schrieb Ilona:

szkancy-skarza-sie-na-zachowanie-amerykanow

> Napewno uszczelnil. Te, tu mają wiecej 'gazu'.
> https://www.ramstein.af.mil/
>
> //cieszczie się, że to tylko tymczasowa lokacja.

U nas tez byli GIs i wyzsi. Osiedla juz zagospodarowane, domy inaczej
zasiedlone, ale wspomnienia zostaly. Zolnierze maja to do siebie, ze
malo dbaja o porzadek i spokoj (miasta, a szczegolnie dworce patrolowala
MP - military police, lasy chyba sa juz oczyszczone z min i tp.
"zabawek") - ale sojusznicy PRL po sobie nie sprzatali, wrecz
przeciwnie, a tutejsi sie starali, nawet chalupy po nich
"administration" czyscila, zostawili za to troche potomstwa.

30. Data: 2019-04-18 22:41:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Może właśnie, paradoksalnie, ten silny, symboliczny przekaz, przebije
> się do większości!

Popłaczą, porysują kwiatki na asfalcie i wrócą do domu. A w domu - TV
prawdę im powie :-/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży