Nowa Chmielewska ( nieco, ale tylko nieco OT)

1. Data: 2002-04-15 11:13:54

Temat: Re: Nowa Chmielewska ( nieco, ale tylko nieco OT)
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja jestem scerbata
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana
>

> A mozes sobie byc scerbata do woli, twoja sprawa, ale ja nadal nie wiem co
mam zrobic :(((( taka jestem albo blondynka albo kucharka :((((( Qd

1. Data: 2002-04-15 11:20:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>mam zrobic :(((( taka jestem albo blondynka albo kucharka :((((( Qd

glosuje za blondynka, co sie ladnie komponuje z ta zolta roza, co
ja w zebach obnosilas u wylotu marynarza...az sie ogladal za Toba
;))))

no nie daj sie prosic, z tym kolem gospodym wiejskich

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-15 11:25:32

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam zrobic :(((( taka jestem albo blondynka albo kucharka :((((( Qd

No kurcze...to nie widac mojego postu w ktorym wydedukowalam ze Krysi chodzi
o zacytowanie ksiazki?
Lupne tego grata to bedzie porzadnie posty wysylal!

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-04-15 11:25:53

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:
> glosuje za blondynka, co sie ladnie komponuje z ta zolta roza, co
> ja w zebach obnosilas u wylotu marynarza...az sie ogladal za Toba
> ;))))

Coraz ciekawiej zaczyna sie robic... ;-)
A gdzie marynarz ma wylot???

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-15 11:34:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Apr 2002 13:34:45 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:

>Jak z kolem gospodyn wiejskich, to ani chybi chodzi o przepis na consomme
>julienne :)))))Qd

albo ossobuco, albo canard a l'orange

Krysia, no nie daj sieprosic o te wiejskie kobiety. a marynarz to
chyba najlepiej wie, gdzie ma wylot!

1. Data: 2002-04-15 11:34:45

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-15 11:36:40

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coraz ciekawiej zaczyna sie robic... ;-)
> A gdzie marynarz ma wylot???

Ja nie wiem czy to jest dyskretne pytanie...Krysi sie wyrwalo, ciekawe jak z
tego wybrnie;-)))

Basia

1. Data: 2002-04-15 12:39:13

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <5...@n...onet.pl>,
<k...@p...onet.pl> wrote:
> Prawie jak na grupie... Ale opisy niestety skąpawe i poza
> ślinotokiem niewiele z tego wynika

Też pożarłam :-))

> O ile mnie pamięć nie myli, to tutaj co poniektórzy maja bliziutkie
> kontakty z
> autorką. Niech więc jej doniosą , prywatnie oczywiście, że suplement
> do
> boszczyka z przepisami na potrawy jest niezwykle pożądany.

Niektóre potrawy są opisane w Książce poniekad kucharskiej tejże
autorki, zresztą napisanej równie przecudownym stylem... Nie dość, że
zabawne to jeszcze można się nieźle poslinić :-))

pozdrowienia
Iwona (uwielbiająca Chmielewską pod każdą postacią ;-))

Smakolyki kuchni greckiej
"Jiffy Corn Muffin Mix" - co to jest ???
Lasagne-chwale sie!
posilek na trasie do Suwalk
Dobry i szybki niedzielny obiadek