Nowa dieta

81. Data: 2004-09-28 08:44:25

Temat: Re: Nowa dieta
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cjb4m8$qso$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> jasne wałesa jest autorytetem we wszystkich dziedzinach.czego to nie
zrobi
> polityk aby tylkoo o nim ktoś cos powiedział.zatańczy,zaspiewa,nażre
się
> smalcu .
> ale taką on ma juz prace.jak dla mnie to zły przykład wybrałeś

> to nie ja to darwin i jego teoria doboru naturalnego.ale dla ciebie
to sa
> bzdury gdyz ty wierzysz w kosmitów,reaktory do kaszy manny i bogów z
którymi kontakt ma kwasniewski.ale jakbys miał troche czasu to zapoznaj
się
> z teoria doboru naturalnego

Ojej, ojej... czarny nie denerwuj się tak, bo ci ciśnienie podskoczy
i powiesz, że to przez DO... ;>

Jednak sprawdź to swoje ciśnienie... ;)

--
Krystyna [na DO od 06.98 r.]

Zazdrościć - to uznać swoją niższość. Pliniusz Młodszy

82. Data: 2004-09-28 09:04:12

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cjb89d$bts$1@news.onet.pl...

> Jednak sprawdź to swoje ciśnienie... ;)

110/70

83. Data: 2004-09-28 09:24:38

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat Izba Porodowa to niezbyt dobry przykład korzystania z ubezpieczenia
> społecznego. Ubezpieczamy się od choroby, a nie od fizjologii, jaką jest
> poród. Zdaje się, że niestety jest to finansowane z tego samego źródła co
> radzenie w nieszczęściu, czyli chorobie, a przecież poród, to szczęście.
> Izby Porodowe powinny być finansowane z budżetu Państwa, a nie ze składek
> ubezpieczonych.

A wiesz z czego się finansuje budżet państwa, czy trwasz w przekonaniu, że
tam pieniądze same się rodzą? :>
Sowa

84. Data: 2004-09-28 09:29:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cjb4r8$8s8$1@news.onet.pl...

wiadomości news:cja4ip$l2d$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
>
> to jest bardzo dobry przykład ubezpieczasz sie od powikłań przy
> porodzie.dzieki dobremu wyposazeniu porodówek i szpitali spadła
smiertelnośc noworodków i powikłań przy porodach.i dzieki temu wiele
osób moze dostąpić tego szczęscia o ktorym piszesz a nie dane byłoby to
> im gdyby nie dobrze wyposazone szpitale i porodówki

I to jest następny przykład jak INACZEJ postrzegamy te same sprawy.
Nie widzisz PRZYCZYNY generującej całą tą patologię.
Nieszczęście polega na tym, że cały system opieki zdrowotnej tak "dba"
o społeczeństwo, że między innymi fizjologia (porodu) w efekcie
dzisiaj stała się już patologią, nie wspomnę o chorych płodach i
noworodkach.
Kto dzisiaj interesuje się JAK SIĘ ODŻYWIA KOBIETA W CIĄŻY? Każda
kobieta w ciąży wie, że ma jeść "dużo owocków i warzyw" i większość
to robi.
Dlaczego w naturze zwierzęta z porodami nie mają większych problemów?
Zadałeś sobie kiedykolwiek takie pytanie?
Paradoksem jest to, że większość uważa już tę patologię za normę i
zjawisko wręcz naturalne i nie do uniknięcia ("siła wyższa"? choroby
zesłane nam z góry? - i kto tu wierzy w kosmitów????).

i jeszcze wmawia się nam, że powinniśmy tym "służbom" medycznym być
wdzięczni, że nas wybawiają z opresji... ehhh...
Ślepy jesteś czarnyjanku, jak kret... zresztą nie ty jeden... :(

--
Krystyna [na DO od 06.06.98 r.]
Wspólczesna medycyna zajmuje się jedynie wycieraniem mokrej

85. Data: 2004-09-28 09:48:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cjb9do$24a$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cjb89d$bts$1@news.onet.pl...

> 110/70

Aaa... czyli chcesz sobie podwyższyć dietą optymalną? ;)

Krystyna

86. Data: 2004-09-28 10:23:39

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> I co, nie boli Cię w tym wypadku, że zbieracze marchewki dostaja tylko 3

> za godzinę? 8-o

Bardziej boli, to że sam płacę 4 zł/godz :)

> A tak na marginesie - prywatny neurolog w Gdańsku , nie opty, o bardzo
> dobrej opinii u pacjentów, za taką sama wizytę w swojej klinice, z
> nastawianiem kręgosłupa włącznie, wziął od _bardzo_ bliskiego znajomego
> 100zł. :-)
> Oni Was robią trochę w bambuko Leszku.

Kto oni? Ten neurolog, który za dr n. med. i londyński dyplom
chiropraktikera, a także półtorej godziny pracy wziął 200 zł, czy ten
chirurg (nieopty), który za 10 min. sprawiania mi bólu wziął też 200 zł?

> (...)
> Na pytanie: ile płacę,
>
> A jak ja sobie wbiłam szkło w nogę, to pojechałam do przychodni i mi
> znieczulili i wyjęli za friko.

Ja bym się bał, że odetną razem z nogą. Swoją drogą też źle trafiłem :(

> A co na to zbieracze marchewki? Może powinni mu zarekwirować w imię
równości
> społecznej?

Nie tego dotyczyła dyskusja.

Pozdrawiam
Leszek

87. Data: 2004-09-28 10:55:06

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Makowski MD" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> Widac jestes bogaty. Mnie, lekarza, nie byloby na to stac.
> Skorzystalbym z panstwowej sluzby zdrowia i zaplacilbym 0 PLN

I miałbyś efekt równy zapłacie, czyli zero.
Siostra mieszka w Niemczech, pracuje w wojskowej aptece. Darmowych lekarzy
ma na kopy. Była nawet miesiąc w sanatorium, z efektem zerowym. Jak
kręgosłup bolał, tak bolał. Za te 200 zł boli dużo mniej.

> W czym wiec problem?

Pytanie było: ile zarabiają lekarze opty?

> PS Zarabiam 1300 PLN

to na Lexusa na razie Cię nie stać. Tak to już jest na tym świecie, że praca
to też towar i podlega prawom popytu i podaży. Musisz zwiększyć popyt na
swoją pracę, to zyska na wartości. Są dwie drogi:
pierwsza: zwiększyć ilość chorych. Tą drogą idzie większość Twoich
kolegów-doktorów, poprzez głoszenie możliwie złych, chorobotwórczych
standartów odżywiania, popieranie wegetarianizmu, głoszenie wyższości
marchewki nad żółtkami, straszenie cholesterolem, tłuszczmi nasyconymi i
t.d.
Druga droga, to rozszerzenie własnych horyzontów, poznanie praw przyrody i
mechanizmów działania ludzkiego organizmu. Pomaganie ludziom rzeczywiście, a
nie traktowanie ich jako źródła dochodu. Ta droga jest dużo trudniejsza i
niewielu nią pójdzie. Jest też niebezpieczna i ryzykowna, bo bedą usiłowali
zadeptać Cię idący pierwszą drogą.

Można też narzekać na niskie stawki, latać na cztery etaty, być ciągle
zmęczonym, nie mieć na nic czasu, a zwłaszcza na naukę. Bo doktory-sąsiedzi
zmienili samochód, więc trzeba gonić i gonić. Ta droga jest donikąd.

Pozdrawiam
Leszek

88. Data: 2004-09-28 11:02:47

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej boli, to że sam płacę 4 zł/godz :)

Czemu?
Uważasz że łatwo jest wykarmić rodzinę zarabiając 4 zł za/h?
Szybko Ci się perspektywa zmieniła. :>

> Kto oni?

Ci co biorą 200 zeta i maja Twoje poparcie, za to samo co inni biorą 100 i
nie mają Twojego poparcia, tylko dla tego, że nie wywiesili sobie przed
gabinetem tabliczki ze słowem "optymalny"

> Ja bym się bał, że odetną razem z nogą. Swoją drogą też źle trafiłem :(
Fakt i sam sobie jesteś winny, za bardzo się przejmujesz etykietkami.

> Nie tego dotyczyła dyskusja.
Właśnie tego.

Sowa

89. Data: 2004-09-28 11:11:47

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:cj22h1$h8t$1@nemesis.news.tpi.pl...

I naprawdę nie wiem, czego ten
> wzięty z sufitu przykład Leszka ma niby dowodzić? Że lekarze nie powinni
> narzekać, bo zbieracze marchewki mają gorzej?

Akurat nie taki był sens mojej wypowiedzi. Pokazałem, że za 3 zł/godz. można
żyć, bo tak ludzie żyją, a jest ich niemało. Nie dorabiają sobie jeszcze
wieczorami i nocnymi dyżurami, bo muszą odpocząć, ugotować obiad i się
wyspać.
Lekarz zarabiający 7 zł/godz musi dorabiać, bo nie może wyżyć.
Może, tylko nie chce na takim poziomie. Więc to jest wybór, że zasuwa na
czterech etatach, a nie konieczność. Może lepiej by zrobił, gdyby zacisnął
pasa, poszedł do biblioteki, pouczył się, odpoczął, pomyślał....

To w takim razie zbieracze
> marchewki też powinni się zamknąć, bo przynajmniej mają jakąś pracę,
> kiedy w Etiopii ludzie umierają z głodu.

Tak jest. Zbieracze marchewki bardzo są wdzięczni, że mają pracę. Codziennie
zgłaszają się nowi ochotnicy do pracy. Są bardzo zawiedzeni, kiedy odprawia
się ich "z kwitkiem".

Przecież to nonsens... Leszek
> chyba nie zauważył, że czasy tzw. "sprawiedliwości społecznej" mamy na
> szczęście za sobą. :>

A ja akurat nie o sprawiedliwości społecznej tym razem, tylko o kwestii
wyboru.

Pozdrawiam
Leszek

90. Data: 2004-09-28 11:22:23

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I miałbyś efekt równy zapłacie, czyli zero.

Co Ty opowiadasz - mnie to szkło wyjeli z nogi i efekt jest normalny - noga
zdrowa, szkła nie ma, nie bolało bo znieczulili.

> Siostra mieszka w Niemczech, pracuje w wojskowej aptece. Darmowych lekarzy
> ma na kopy. Była nawet miesiąc w sanatorium, z efektem zerowym. Jak
> kręgosłup bolał, tak bolał. Za te 200 zł boli dużo mniej.

A za 100 zł po wizycie u tego lekarza w Gdańsku osobę która go polecała nie
boli wcale od 5 lat, a osobę która korzystała z polecenia też już nic nie
boli.

>Tą drogą idzie większość Twoich
> kolegów-doktorów, poprzez głoszenie możliwie złych, chorobotwórczych
> standartów odżywiania, popieranie wegetarianizmu,
(...)

Normalnie w głowie się nie mieści, jak można tak zmyślać i kłamać i nawet
się nie udławić. :-/

Sowa

BTW - a kto goni opty doktorka w Lexusie? Gapa?
ROTFL!

kudzu raz jeszcze
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu...
kudzu
optymalni - pomozcie nowej
masaz leczniczy