Nowa maskara Max Factora - pytanie

1. Data: 2003-03-18 08:43:44

Temat: Nowa maskara Max Factora - pytanie
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam reklame w telewizji (ach, co te reklamy z ludzmi robia....) i
firanki modelki powalily mnie na kolana. Ktos probowal moze tego tuszu
(zapomnialam jak on sie nazywa)? Dobry? Lepszy niz 2000 kalorii? A moze
takie byle co jak Lash Architect?

Kruszynka
ktorej Bourjois powoli dogorywa (czemu tak szybko, kurcze blaszka?)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-18 08:56:45

Temat: Re: Nowa maskara Max Factora - pytanie
Od: "Eddie" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzialam reklame w telewizji (ach, co te reklamy z ludzmi robia....) i
> firanki modelki powalily mnie na kolana. Ktos probowal moze tego tuszu

ja widziałam reklamę w gazecie ... i napis drobnymi literkami na linii
klejenia "malowane 3 x na sztucznych rzęsach". Więc ta reklama TV tez pewnie
sie na tym opiera...

1. Data: 2003-03-18 09:18:05

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eddie" <a...@a...pl> wrote in message
> ja widziałam reklamę w gazecie ... i napis drobnymi literkami na linii
> klejenia "malowane 3 x na sztucznych rzęsach". Więc ta reklama TV tez
pewnie
> sie na tym opiera...

Eeeeee....
to nie uczciwe, to nie uczciwe,
zamawiasz cieply kotlet, a dostajesz zimna rybe.... (kabaret Hi-Fi)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-18 14:04:55

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kruszynka " wrote:

> [...]
> tuszu (zapomnialam jak on sie nazywa)? Dobry? Lepszy niz 2000
> kalorii? A moze takie byle co jak Lash Architect?

Byłam dzis w Sephorze, i umalowałam tym tuszem rzesy psiapsiule, która
omawiane rzesy ma liche i nieciekawe.
I ten tusz rzeczywiscie działa - nie tylko wydłuzył, ale i leciutko
podkrecił, i ładnie pokrył za pierwszym razem.
Co wiecej rzeczywiscie kazdą rzęsę miała niemalze osobno - bo zazwyczaj przy
tuszach robiacych cuda niewidy efekt był w postaci "muszych nózek", znaczy
sie sklejały sie ze soba i wyglądało to mało estetycznie ( tak było m.in.
przy Lash Architect).
Kosztowało to cudo 41 zł,
wiec uwazam ze warto, bo naprawde efekt był fajny.
Oczywiscie nie taki jak na reklamie - wiadomo, ale róznica w wyglądzie
znaczna :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-23 14:07:54

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eddie" <a...@a...pl> napisał

> ja widziałam reklamę w gazecie ... i napis drobnymi literkami na linii

moze przypominacie sobie jak sie nazywa ta mascara?
chcialabym sobie kupic skoro tak chwalicie ;)
Rybka

1. Data: 2003-03-23 22:32:31

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybka" napisał w wiadomości >
> moze przypominacie sobie jak sie nazywa ta mascara?
> chcialabym sobie kupic skoro tak chwalicie ;)
> Rybka

Hej! Chodzi zapewne o "More Lashes" :)

Pozdrawiam, Pola

mariza
Clear Pore Treatment + seria Visiby Refinde
2 pytania: cynk i Art Deco
wiosenne maseczki:))
isabella