dobry podklad?

1. Data: 2003-03-18 11:21:35

Temat: dobry podklad?
Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ciepluśko,

Mam do Was pytanko. Pewnie wielokrotnie padał takie pytanie na grupie, a
ponieważ jestem leniwa, nie chce mi ise szukać w archiwum. (to przez tą
pogodę)
Zatem.....kończy mi się podkład (Max Factor - Lasting Performance ) i
chciałabym wypróbować coś innego. Wolę raczej naturalne, niewidoczne na
twarzy podkłady, ale jednocześnie kryjące niedoskonałości cery .... no i
generalnie takie, które sprawią, że będę boska jak platek rózy...hyhyhyhy
Acha....no i cena....nie przekraczające 60 zł.....

będę wdzięczna za pomoc

bóziaki i ściski
baba

1. Data: 2003-03-18 13:28:46

Temat: Re: dobry podklad?
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Babarosia" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> Witam ciepluśko,
>
> Mam do Was pytanko. Pewnie wielokrotnie padał takie pytanie na grupie, a
> ponieważ jestem leniwa, nie chce mi ise szukać w archiwum. (to przez tą
> pogodę)

My tez jestesmy leniwe i nie chce nam sie pisac od nowa tego samego :PPPP

> [...]
> generalnie takie, które sprawią, że będę boska jak platek rózy...hyhyhyhy
> Acha....no i cena....nie przekraczające 60 zł.....

Visible Lift L'oreala.
Ja jestem zachwycona, twarz mi wyglada zdrowo:) Ale ma jedna powazna wade -
nie jest zbyt trwaly.
Ale napisalam to tylko dlatego ze jeszcze o nim chyba nie bylo

Kaska

1. Data: 2003-03-18 14:16:18

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
> [...]
wade -
> nie jest zbyt trwaly.
> Ale napisalam to tylko dlatego ze jeszcze o nim chyba nie bylo

Jak jestesmy przy L'Orealu, to tez Ideal Balance (se?). Moja siostra ma i
jest baaaaardzo zadowolona :) ale o nim juz bylo setki razy :) No i
kosztowal zdaje sie 65 zl, wiec przekroczyl granice 60.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-18 14:29:17

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> generalnie takie, które sprawią, że będę boska jak platek rózy...hyhyhyhy
> Acha....no i cena....nie przekraczające 60 zł.....

Ja mam bourjois z rozswietlajacymi perelkami. Swietny! Jedyny podklad, ktory
na mojej skorze wyglada naturalnie, ale kryje niedoskonalosci cery. Ceny nie
pamietam. Mysle ze cos kolo 60zl.

pozdrowka
Iza

1. Data: 2003-03-18 16:29:53

Temat: Odp: dobry podklad?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izusek <I...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> Ja mam bourjois z rozswietlajacymi perelkami. Swietny! Jedyny podklad,
> ktory na mojej skorze wyglada naturalnie, ale kryje niedoskonalosci cery.
> Ceny nie pamietam. Mysle ze cos kolo 60zl.

A jaka jest jego dokladna nazwa? I czy nadaje sie dla cery mieszanej? Bo
wlasnie jestem na etapie szukania czegos nowego :-)

Gosia

1. Data: 2003-03-18 16:44:12

Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> My tez jestesmy leniwe i nie chce nam sie pisac od nowa tego samego :PPPP

: DDD no wiem, wiem..... mimo wszytsko odpisalas :))
dziekuje

> Visible Lift L'oreala.
> Ja jestem zachwycona, twarz mi wyglada zdrowo:) Ale ma jedna powazna
wade -
> nie jest zbyt trwaly.

miałam juz, rzeczywiscie do trwalych nie nalezal

b.

1. Data: 2003-03-18 19:00:44

Od: "Ole[n]ka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> generalnie takie, które sprawią, że będę boska jak platek rózy...hyhyhyhy
> Acha....no i cena....nie przekraczające 60 zł.....

Polecam Aera Teint VICHY- jestem bardzo zadowolona!:)))Jak dotad nie mogl i
przypasowac zaden podklad az dotarlam do probki VICHY i po uzyciu jej zaraz
kupilam sobie cala buteleczke:))))

Ola

p.s- jest bardzo wydajny i nie pamietam w zwiazku z tym ile kosztowal ale
nie bylo az tak tragicznie:))))

1. Data: 2003-03-18 19:11:47

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: >
:
: Polecam Aera Teint VICHY- jestem bardzo zadowolona!:)))

Popieram!. Faktycznie jest b. dobry i bardzo wydajny.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

:
: p.s- jest bardzo wydajny i nie pamietam w zwiazku z tym ile kosztowal ale
: nie bylo az tak tragicznie:)))

o ile pamiętam, około 60 zl.
K.
:
:

1. Data: 2003-03-18 21:58:09

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> twarzy podkłady, ale jednocześnie kryjące niedoskonałości cery ....
> Acha....no i cena....nie przekraczające 60 zł.....

Polecam Magic Skin ASTOR. Reklamuja go piszac, ze po nalozeniu zmienia
konsystencje z kremowej w pudrowa. Ja tam nie wiem, bo nie mam wyczucia w
tych sprawach, ale faktycznie to pierwszy podklad, do ktorego nie uzywam
pudru sypkiego, a mam mieszana cere z trendencja do paskudnego
przetluszczania. A Magic Skin zaczelam uzywac w lecie i sie nie swiecilam.
Pieknie sie rozprowadza, nie trzeba byc nawet super precyzyjnym - po prostu
rozsmarowuje sie jak krem. Ladnie kryje, jest trwaly. A, i jak sie zaczyna
swiecic, to wystarczy to miejsce przetrzec - nawet palcem w biegu - i skora
sie robi aksamitna z powrotem. I kosztuje na pewno mniej niz 60 zl. Nie
pamietam dokladnie, bo dawno kupowalam - wydajny jest.

Jest tez minus - dla niektorych przynajmniej - chyba nie maja zbyt jasnych
kolorow. Ja jestem oliwkowa wiec znalazlam ladny, ale jak ktos ma
porcelanowa albo blada cere, to nie wiem...

Basia

1. Data: 2003-03-18 22:13:46

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Ola
>
> p.s- jest bardzo wydajny i nie pamietam w zwiazku z tym ile kosztowal ale

A ja go nie polecam. Chodzi mi głównie o kolory. Nie wiem czy można tam
znaleźć coś w "normalnym" odcieniu, tzn. naturalnym, a nie pomarańczowym,
różowym i białym.
Dzięki za taki podkład. Miałam na szczęście próbkę i szybko się wyleczyłam z
chęci jego zakupienia. Jak szybko go nałożyłam tak samo szybko zmyłam. Na
zewnątrz z domu bym nigdy tak nie wyszła. A zaznaczam, że to był
najnormalniejszy kolor.
Pewnie jest bardzo twały bo nie dał sie zmyć, strasznie uporczywy.
I wcale nie ma działania matującego. Kryje dobrze.
Radzę każdemu przed zakupem poprosić o próbkę.

Pozdrawiam
Anka

Nowa maskara Max Factora - pytanie
mariza
Clear Pore Treatment + seria Visiby Refinde
2 pytania: cynk i Art Deco
wiosenne maseczki:))