O.T.

1. Data: 2000-06-30 22:25:04

Temat: Re: potrawa z Holandii?, bylo: O.T.
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Nie za bardzo wiem, o co Ci chodzi, a teraz juz jest tak pozno i to wypite
dobrze schlodzone piwo ( starcilam juz rachube )......Oni maja mnostwo tego
typu fast-foodow, niekoniecznie rodowicie holenderskich.
ALe gdybys to jakos mogl sprecyzowac, to moze moglabym pomoc.
No i dzieki za zyczenia poprawy nastroju!
Pozdrawiam,
Danka

1. Data: 2000-07-01 11:18:51

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@n...nl> wrote in message
> [...]
| typu fast-foodow, niekoniecznie rodowicie holenderskich.
| ALe gdybys to jakos mogl sprecyzowac, to moze moglabym pomoc.

No cóż. Trudno będzie. Pamiętam, że był to sporej średnicy placek (jak
już pisałem, mógł być omlet), na który wrzucone były jakieś wędliny
(szynka chyba). To wszystko posypane serem (w praktyce roztopionym,
bo to na gorąco) i bodajże polane sosem majonezowym. Niestety skleroza
nie boli, ale...

| No i dzieki za zyczenia poprawy nastroju!

Nie ma sprawy :-)

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2000-07-03 11:55:03

Od: "Dagmara" <a...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> wrote in message

> [...]
> (szynka chyba). To wszystko posypane serem (w praktyce roztopionym,
> bo to na gorąco) i bodajże polane sosem majonezowym. Niestety skleroza

IMHO nie wygląda mi to na coś typowo holenderskiego...
Jeszcze się nigdy z takim daniem tu nie spotkałam, a Ty Danka? :-)

A może to coś gyroso-podobnego z tzatzikami?

--
Dagmara
http://www.casema.net/~afanas

1. Data: 2000-07-03 15:14:19

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez nie, dlatego nie wiem, co pisac. To chyba faktycznie zwykly omlet,
albo tzw. uitsmijter - jajka na szynce lub jakims miesku z pieczarkami lub
kto co tam lubi.

Pozdrawiam,
Danka

1. Data: 2000-07-04 06:46:54

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@n...nl> wrote in message
| Ja tez nie, dlatego nie wiem, co pisac. To chyba faktycznie zwykly omlet,
| albo tzw. uitsmijter - jajka na szynce lub jakims miesku z pieczarkami lub
| kto co tam lubi.

No cóż. Wydaje mi się, że to jednak popularne przynajmniej w Amsterdamie.
Wczoraj rozmawiałem z kolegą, który był w zeszlym roku przez miesiąc
i również się tym żywił. Ale mniejsza z tym. To co robię w domku też jest
dobre. Pewnie nawet podobne.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.