Re: fasolka szparagowa

1. Data: 2000-06-29 19:26:03

Temat: Re: fasolka szparagowa
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Slavek <s...@s...com>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 28 czerwca 2000 22:52
Subject: Re: fasolka szparagowa

>A gdzie ten klops? ....... albo cos nie zrozumialem.
>
>pozdrawiam,
>
>Slav

No ja wiem, ze na slowo klops sie czlowiekowi w mozgu tabliczka z mielonym
mieskiem pojawia - ale tak "stalo" w ksiazce, z ktorej pochodzi ten
przepis - ksiazka byla tlumaczona z wloskiego, wiec moze sie tlumaczowi
pozajaczkowalo - a moze byl wegetarianinem ? ;-))) Jak dla mnie to
"genetycznie" ten klops to zapiekanka - jak zwal tak zwal - ale smaczne jest
:-))
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/