Re: potrawa z Holandii?, bylo: O.T.

From: "Danka" <j...@n...nl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: potrawa z Holandii?, bylo: O.T.
Date: Sat, 1 Jul 2000 00:25:04 +0200

Nie za bardzo wiem, o co Ci chodzi, a teraz juz jest tak pozno i to wypite
dobrze schlodzone piwo ( starcilam juz rachube )......Oni maja mnostwo tego
typu fast-foodow, niekoniecznie rodowicie holenderskich.
ALe gdybys to jakos mogl sprecyzowac, to moze moglabym pomoc.
No i dzieki za zyczenia poprawy nastroju!
Pozdrawiam,
Danka