O dereniu raz jeszcze

31. Data: 2002-10-22 12:39:01

Temat: Re: O dereniu raz jeszcze
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in
news:ap3frc$enm$04$1@news.t-online.com:

> mam

> Poddawac starzeniu, czyli nie pic jeszcze cieplego. Reszty pozazdroscic.

Wyslij OMC chemika na staz do gorala i bedzie idealnie :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.
Aktualnie poddajaca starzeniu pigwowke, wisniowke i sliwowke (nie mylic ze
sliwowica :-)

32. Data: 2002-10-22 12:39:56

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
8...

> Wyslij OMC chemika na staz do gorala i bedzie idealnie :-))
> Pozdrowienia - Ewa Sz.
> Aktualnie poddajaca starzeniu pigwowke, wisniowke i sliwowke (nie mylic ze
> sliwowica :-)

Ja zrobilem na suszonych sliwkach. Kolor ciemnobursztynowy, aromat
wspanialy, az korci zeby sprobowac. Ale skoro mam cierpliwosc do wlasnej
zony, to i na nalewke poczekam, niech sie razem starzeja. Jak na pierwsza
juz patrzec nie bede mogl, to sie druga pocieszac bede.

Irek kochany

33. Data: 2002-10-22 14:04:53

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak chyba będę musiała zrobić. Dodam, że literatura nie dotyczy stricte
nalewek lecz chemii:-)
Kiedyś miałam śliwowicę domowej roboty, niestety nie zdąrzyła się zestarzeć.
Ja niestety tak:-)))
Koniecznie więc muszę wymyśleć coś na pocieszanie:-)))

Pozdrawiam

Marta

34. Data: 2002-10-23 05:01:00

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> Aktualnie poddajaca starzeniu pigwowke, wisniowke i sliwowke (nie mylic ze
> sliwowica :-)

Jasne. To trudno pomylić. Śliwówka jest trudna do filtrowania, a śliwowicy
nie trzeba filtrować :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

35. Data: 2002-10-23 08:43:14

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in

> [...]
> wlasnej zony, to i na nalewke poczekam, niech sie razem starzeja. Jak
> na pierwsza juz patrzec nie bede mogl, to sie druga pocieszac bede.

My robimy na swiezych wegierkach, ale bardzo mocno dojrzalych - kolo ogonka
musza sie juz pomarszczyc, sa b. slodkie i oczywiscie nie moga miec szarki.
Tzn. robilismy, bo wegierka zostala w starym ogrodzie :-(
Jak powiem Kol. Malzonkowi, ze bede trzymac nalewki do czasu, az on sie
zestarzeje, to mi sie chlop zalamie. A jak mu powiem, kto podsunal pomysl,
to Cie chyba znielubi :-). Argument o pocieszaniu raczej na niego nie
podziala :-))
Tu male wyjasnienie - wiekszosc nalewek przygotowuje moj Tato, tzn. wybiera
owoc, dodatki i zalewa mniej lub bardziej wysokooktanowym plynem. Potem
trzesie, przelewa, belta itd - zalezy, co jest konieczne. Potem zlewa i
jest pierwsze kosztowanie i ocena - czy chowamy do mojego barku, czy do
jego. Jesli idzie do mojego, to Kol. Malzonek twierdzi, ze na przepadle, bo
w nim nawet galaktyka by przepadla. Ostatnio wyciagnelam wisniowke zlana w
1999 roku. Warto bylo czekac, ale jesli chodzi o cierpliwosc mojego Kol.
Malzonka to to sa progowe wartosci.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

36. Data: 2002-10-23 08:49:21

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> wrote in

> Jasne. To trudno pomylić. Śliwówka jest trudna do filtrowania, a
> śliwowicy nie trzeba filtrować :-).

No i ilosc voltow rozna :-)
Taka typowa sliwowka nie przekracza 45.
Sliwowic nie produkujemy, ale zdarza nam sie nabywac paschalna - calkiem,
calkiem.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Jesienne krokusy
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego
info dla kochajacych roze
winorosla - drobiazdzek
roczny przyrost drzew..