chryzantemy zlociste...

1. Data: 2002-10-17 19:35:21

Temat: chryzantemy zlociste...
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest w ogóle szansa żeby się przyjęły wyjęte teraz z doniczki i
posadzone?
Choć 1%?
Moon

--
gg223151
"Demasiado Viejo Para El Rock 'n' Roll, Demasiado Joven Para

2. Data: 2002-10-18 06:23:21

Temat: Re: chryzantemy zlociste...
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest w ogóle szansa żeby się przyjęły wyjęte teraz z doniczki i
> posadzone?
> Choć 1%?
> Moon

W zeszłym roku po "Wszystkich Świętych" (koło 10.X),
przeniosłam chryzantemy z cmentarza do ogrodu wyjęłam
z doniczki i posadziłam w ziemi.
Od wiosny podlewała i odchwaszczała, a teraz ma pięknie kwitnącą
kępę żółtych chryzantem w ogrodzie.
A więc może się widać :-)

Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2002-10-18 17:05:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zeszłym roku po "Wszystkich Świętych" (koło 10.X),

Oj jak ściemniasz, oj jak bardzo.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

4. Data: 2002-10-19 20:14:06

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj jak ściemniasz, oj jak bardzo.
> ;-)))

:-)))
A tak masz racje...
Ale i ja w listopadzie (!!!) ;-) sadzilam wlasnie kupione pod cmentarzem za
pare zlotych, bo przeciez juz 'po akcji' i z wiekszosci byly niezle, z
reguly duzo wyzsze rosliny i oczywiscie kwitly.
Przy okazji zapytam o to, czy mozna jakos zapobiec zasychaniu dolnych lisci
w czasie lata...
Rosliny sa podlewane, a mimo to... liscie zasychaja :-(

Asia

5. Data: 2002-10-20 09:08:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> wrote in message

> [...]
lisci
> w czasie lata...
> Rosliny sa podlewane, a mimo to... liscie zasychaja :-(

Mam tak na wszystkich złocieniach - ogrodowych, tych "doniczkowych
listopadowych" wsadzanych potem do gruntu, na starych dąbkach i na złocieniu
czerwonawym. Może tak po prostu ma być?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2002-10-21 08:25:35

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Oj jak ściemniasz, oj jak bardzo.
> ;-)))

Jureczku, wiesz przecież, ze to pomyłka "drukarska".
Miało być 10.XI.
Całuski Krycha :-)))

7. Data: 2002-10-21 12:32:38

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tak na wszystkich złocieniach - ogrodowych, tych "doniczkowych
> listopadowych" wsadzanych potem do gruntu, na starych dąbkach i na
złocieniu
> czerwonawym. Może tak po prostu ma być?

Nie mam pojecia Basiu, jak ma byc... ale moze :-)
Jednak i te kupione i sadzone na wiosne, tez lysieja od dolu....
Moze tak maja wszystkie, co ?

Asia

8. Data: 2002-10-21 17:33:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> wrote in message
> złocieniu
>
> Nie mam pojecia Basiu, jak ma byc... ale moze :-)
> Jednak i te kupione i sadzone na wiosne, tez lysieja od dolu....
> Moze tak maja wszystkie, co ?

Wiesz, tak mi się skojarzyło z astrami - u nowoangielskich to cecha
gatunkowa. Z drugiej strony u krzaczastych to wynik chorób głównie
grzybowych. Ale zawsze można jakieś trawsko wsadzić przed chryzantemy, albo
patrzeć tylko na kwiaty:)

Pozdrawiam, Basia.

O dereniu raz jeszcze
Jesienne krokusy
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego
info dla kochajacych roze
winorosla - drobiazdzek