O szczęściu

211. Data: 2010-06-12 17:17:19

Temat: Re: O szczęściu
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4c13ab66$5$17084$65785112@news.neostrada.pl...

> ale wcale nie jest powiedziane, że to wszystko fantazja
Czasem jest to dosc oczywiste.

212. Data: 2010-06-12 17:18:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Że prawda też nie.
> Wiesz... jak ktoś jest kochany i akceptowany w realu, zwykle jest też
> akceptowany w usenecie.

Niekoniecznie.

> Nie musi wtedy nikomu udowadniać, jaki jest fajny.

No wiec wlasnie, takich rzeczy sie nie oznajmia - one po prostu sa.

213. Data: 2010-06-12 17:37:51

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> No wiec wlasnie, takich rzeczy sie nie oznajmia - one po prostu sa.

Otóż to.

E.

214. Data: 2010-06-12 19:48:30

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czasem jest to dosc oczywiste.
wiem o tym

kiwiko

215. Data: 2010-06-12 19:50:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jun 2010 22:10:23 -0700 (PDT), azi napisał(a):

> nie mokra a wylgotna ;>

Jak to dobrze, że jest parę głupich cip na swiecie - one zawsze lepiej
wiedzą.
http://images.gittigidiyor.com/1657/SEVGILIM-CICCIOL
INA-FILMININ-AFISI-ILONA-STALLER__16579122_0.jpg

216. Data: 2010-06-12 19:56:50

Temat: Re: O szczesciu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jun 2010 08:31:46 +0200, Panslavista napisał(a):

> "azi" <r...@v...pl> wrote in message
m.googlegroups.com...

> no coz przy niektorych należy czuć sie nie inaczej jak brudna,
> zmurszała wręcz rybio-twarogowa ;)
>
> Proponuję mydło odkażające firmy Merida. ;-))

Żółć wystarczy za mydło - mają jej dosyć, to tylko kwestia zmiany miejsca
zastosowania.

217. Data: 2010-06-12 20:01:07

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiesz... jak ktoś jest kochany i akceptowany w realu, zwykle jest też
> akceptowany w usenecie. Nie musi wtedy nikomu udowadniać, jaki jest fajny.

a myślisz, że ja mam 5 lat i kręcone włosy?

> Jeżeli jednak ma potrzebę pisania otwartym tekstem "jestem fajny, wszyscy
> mnie lubią, Wy nie musicie" to ma z tym widać jakiś problem.

być może, ale mnie to nie bardzo obchodzi. Nic z tym nie mogę zrobić. Widzę
jednak, ze wielu osobom nie daje to spokoju

:)

kiwiko

218. Data: 2010-06-12 20:38:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jun 2010 20:23:21 +0200, Jadrys napisał(a):

> Więzienna "grypsera" - kropka w kąciku oka oznacza kogoś na kim można
> polegać.

Myślalam, że oznaką spolegliwości jest co innego, ale niech będzie i kropka
:-)

219. Data: 2010-06-12 20:40:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Jak to dobrze, że jest parę głupich cip na swiecie

Tylko parę? No tak, Ty poza Warszawę nie wyjeżdżasz.

--
Pozdrawiam - Aicha

220. Data: 2010-06-12 20:48:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jun 2010 20:24:23 +0200, Jadrys napisał(a):

> Bo ja wiem, czego mi brakuje :-\ . Chyba tylko takiej kobitki jak
> Ikselka :-[ . Wiem że to nierealne.. Ale przecież niektórzy marzą o
> gwiazdce z nieba.

Mit o Galatei i Pigmalionie.
Posąg, stworzony jako idelna wizja wymarzonej kobiety, ożywa pod wpływem
miłości mężczyzny.

I tylko wtedy.

Kultura medialna
HM...
Jak tam?
czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Re: