O szczęściu

221. Data: 2010-06-12 20:48:45

Temat: Re: O szczęściu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jun 2010 20:25:18 +0200, Jadrys napisał(a):

> Ależ skąd - zazdrość nie jest symbolem szczęścia.

Zazdrość samemu sobie jest ;-)

222. Data: 2010-06-12 21:05:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jun 2010 23:44:04 +0200, Jadrys napisał(a):

> Ale ile to może trwać? Rok, dwa?

Hmmm... Dokładnie od października 1975 do czerwca 2010 (jak na razie). Z
niewielką przerwą na mój foch pod koniec liceum, bardzo dawno temu.
To taki przykład tylko. Znałam kilka podobnych, ale już pomarli...

223. Data: 2010-06-12 21:06:58

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Tylko parę? No tak, Ty poza Warszawę nie wyjeżdżasz.

Poza Kielce, a dokladnie poza jakąś wieś pod Kielcami.

E., precyzyjna

224. Data: 2010-06-12 21:09:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jun 2010 15:34:08 +0200, Panslavista napisał(a):

> "kiwiko" <k...@o...pl> wrote in message

> Uzurpujące sobie prawo własności do wszystkiego, co ma mężczyzna.

O, właśnie. Ja z rozkoszą uzurpuję :-)(

225. Data: 2010-06-12 21:09:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jun 2010 16:29:25 +0200, Jadrys napisał(a):

> Nieprawda - potrafią.. i zaprawdę powiadam ci Panslav - nie ma nic
> piękniejszego na świecie niż miłość kobiety.

On miał za dużo NIE TYCH kobiet...

226. Data: 2010-06-12 21:11:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jun 2010 16:30:44 +0200, Jadrys napisał(a):

> Jednak po dłuższym przebywaniu
> razem wszystko to (w większości przypadków) powszednieje, mija i pojawia
> się nuda.

Pozostaje jeszcze ta mniejszość.

227. Data: 2010-06-12 21:13:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jun 2010 17:18:52 +0200, Panslavista napisał(a):

> To jest iluzja spowodowana lepszym lub gorszym odziaływaniem na psyche i
> anime mężczyzny.

I Ty trafiałeś zawsze akurat na gorsze, prawda?

228. Data: 2010-06-12 21:15:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jun 2010 16:30:44 +0200, Jadrys napisał(a):

> Zazdroszczę Ikselkowemu mężowi właśnie takiej kobiety jak Ona. Takiej
> potrafiącej kochać po tylu latach razem przeżytych.

Nie zazdrość, szukaj swego posągu.
Musisz po prostu umieć ożywić swój.

229. Data: 2010-06-12 21:21:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jun 2010 19:04:14 +0200, E. napisał(a):

> Wiesz... jak ktoś jest kochany i akceptowany w realu, zwykle jest też
> akceptowany w usenecie.

Czyli mamy proste kryterium służące do tego, aby każdy mógł stwierdzić, czy
jest w życiu szczęśliwy. Brawo!

Byle tylko nie wszedł w netowe towarzystwo wzajemnej adoracji, któremu nie
odpowiada, że się mówi otwarcie o szczęściu, bo wtedy nie daj Bóg, można
dojść do wniosku, że czas się zabić z powodu nieakceptacji w realu :-D

230. Data: 2010-06-12 21:22:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." napisał:

> Poza Kielce, a dokladnie poza jakąś wieś pod Kielcami.

Na zlocie przecież była. I w teatrze.

--
Pozdrawiam - Aicha

Kultura medialna
HM...
Jak tam?
czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Re: