O szczęściu

31. Data: 2010-06-05 20:38:44

Temat: Re: O szczęściu
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> i drugie wyleczone zupełnie). Tzn wtedy brakło dla mnie godzin w starej
> szkole z powodu likwidacji klas 7-8, gimnazjum tam nie powstało,
> natychmiast znalazłam miejsce w liceum - w poniedzialek złożyłam tam
> podanie na stertę innych, w srodę zadzwonili, że w piątek rano zaczynam
> pracę, podali plan, a w czwartek rano zadzwoniłam do dyrektora, że jednak
> bardzo dziękuję. Jego zdziwienie pozwoliło mu tylko na wydukanie pytania:
> "Pewnie znalazła pani lepszą ofertę?" - cóż, potwierdziłam, bo czyż można
> komuś wytłumaczyć, że praca zawodowa tak z dnia na dzień przestała być dla

Miałaś wybór. Wiele osób nie ma.

--

Paulinka

32. Data: 2010-06-05 20:44:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Jun 2010 22:25:30 +0200, Stalker napisał(a):

> Jak mój Antek :-)
>
> Stalker

OK, miło wiedzieć, ze ktoś młodziutki też w tym dniu będzie się cieszył.
Ale rocznicę ślubu mam w święto narodowe USA!
I co, jestem lepsza?
;-)

PS. A imieniny 13 lipca! Ty sobie zdajesz sprawę, co oznaczają takie trzy
daty w jednym miesiącu (i to pierwsza połowa!) dla jednego męża???
:-)

33. Data: 2010-06-05 20:45:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Jak byśmy rok poczekali to były 7.7.7 :-) A tak 7.7.6...

Ładnie by było, ja mam namiastkę.
Nam się Maciek urodził w naszą 8 rocznicę :)

--

Paulinka

34. Data: 2010-06-05 20:46:05

Od: "Aicha od 6,5 roku ta sama" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Marchewka i mój Michał się urodzili 25 kwietnia (widzę pewne
> podobieństwa ;-) )

Moja młoda tysz :D
I znam jeszcze dwójkę dzieci z tej samej daty :)

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2010-06-05 20:48:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> OK, miło wiedzieć, ze ktoś młodziutki też w tym dniu będzie się cieszył.
> Ale rocznicę ślubu mam w święto narodowe USA!
> I co, jestem lepsza?
> ;-)

Chyba nie, bo Hanka jest z Dnia Kobiet...

> PS. A imieniny 13 lipca! Ty sobie zdajesz sprawę, co oznaczają takie trzy
> daty w jednym miesiącu (i to pierwsza połowa!) dla jednego męża???
> :-)

To samo co jedna taka data dla trzech mężów? :-)

Stalker

36. Data: 2010-06-05 20:50:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha od 6,5 roku ta sama pisze:

> Moja młoda tysz :D
> I znam jeszcze dwójkę dzieci z tej samej daty :)

Dawaj mały profil osobowości, zobaczymy co w tych gwiazdach tkwi :)

--

Paulinka

37. Data: 2010-06-05 20:57:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Jun 2010 22:48:33 +0200, Stalker napisał(a):

> Chyba nie, bo Hanka jest z Dnia Kobiet...

Eeee, jakby była z 29 lutego, tooooooby dopiero było... ;-)

> To samo co jedna taka data dla trzech mężów? :-)

Oj, nie to samo - tu się nie da tak rozdrobnić ;-PPP

Ale MŚK i w grudniu ma nieźle: 6 - dwie baby, 12 - jedna, 24 - trzy... i na
koniec miesiąca każdej kieckę i buty na Sylwestra :-D

38. Data: 2010-06-05 21:04:08

Od: "Aicha od 6,5 roku ta sama" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Dawaj mały profil osobowości, zobaczymy co w tych gwiazdach tkwi :)

Ekstrawertyczna, towarzyska, ewidentny typ przywódcy. Uzdolniona
artystycznie, wrażliwa, ale też "przemądrzała":) To tak na szybko.

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2010-06-05 21:04:54

Od: azi <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 22:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Eeee, jakby by a z 29 lutego, tooooooby dopiero by o... ;-)

moj Alanek urodził się 30 lutego i co w tym dziwnego :D

40. Data: 2010-06-05 21:08:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Jun 2010 14:04:54 -0700 (PDT), azi napisał(a):

> moj Alanek urodził się 30 lutego i co w tym dziwnego :D

Tia, pewnie pani w USC była pijana :-D

Kultura medialna
HM...
Jak tam?
czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Re: