O uwalnianiu od przemocy i jej skutków.

1. Data: 2016-05-11 21:45:39

Temat: O uwalnianiu od przemocy i jej skutków.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu latach prac nad przemocą w rodzinie udało mi się zidentyfikować
i w miarę klarownie opisać przyczynę tego zjawiska, opisać konsekwencje
oraz opracować sposób uwolnienia się od tego patologicznego zjawiska.
Zjawisko to, mimo iż patologiczne, było niezbędnym czynnikiem w
historii rozwoju Życia, w tym ludzkości. Dokładne opisanie mechanizmu
jest dość złożone i nie będzie przedmiotem niniejszej prezentacji. Nie
zaprezentuję również systemu filozoficzno-etycznego i wychowawczego,
który powstał jako następstwo rozwiązania problemu. To co chciałbym
tutaj zaprezentować to przedsięwzięcie naukowo-biznesowe, które:

1. pozwoli chociaż pewnej grupie ludzi uwolnić się od konsekwencji
przemocy psychicznej, której doznali w dzieciństwie,
2. zweryfikuje tezę główną metody metody wychowawczej, której wdrożenie
- według mnie - powinno uwolnić następne pokolenia od patologicznej
dziecięcej traumy i jej konsekwencji.

Tezę główną całej mojej teorii stanowi fakt, iż jakikolwiek zakaz,
którego rodzic dopuści się w stosunku do dziecka jest przemocą w
stosunku do dziecka i staje się zródłem pierwotnej traumy, którą nazywam
wirusem umysłu. Filozoficznie rzecz ujmując wirus umysłu powoduje, że
prawda i fałsz zostają zamienione miejscami a życie dorastającego
człowieka powoli staje się hipnotyczną iluzją.

Konsekwencjami dziecięcej traumy są brak poczucia własnej wartości,
niewiara we własne siły, a w konsekwencji niestabilność emocjonalna.
Wymienione czynniki stają się przyczynami psychopatologii oraz zródłem
działań autodestrukcyjnych, z których na co dzień nie zdajemy sobie
sprawy. Ponieważ psychika (psyche) ma swoje ścisłe odbicie w sferze
biologii (soma) więc zburzenia psychiczne powodują zaburzenia zdrowia
fizycznego osobnika. Najbardziej wyrafinowanymi fizycznymi przejawami
autoagresji są choroby centralnego układu nerwowego, choroby systemu
immunologicznego oraz wszelkie inne choroby nowotworowe. Według mojej
hipotezy również wszystkie inne choroby, w tym tzw. choroby wieku
dziecięcego są śladami przemocy, której doznawali nasi przodkowie,
śladami zapisanymi aż w naszym genomie lub ujawniającymi się w
pierwszych fazach istnienia pod wpływem silnych bodżców.

Najprostszą metodą uwolnienia się od działania wirusa umysłu byłoby
pozbycie się go. Trudno jest jednak tego dokonać gdyż zakaz, który
inicjuje działanie wirusa jest chroniony jest przez kulturę pod postacią
seksualnego tabu akceptowanego przez całą cywilizację, a nawet więcej. A
nawet jeżeli zakaz zostanie pokonany przez nowe pokolenie i wirus
przestanie działać to pozostaje cała rzesza ludzi już dotkniętych jego
działaniem. Ponieważ wszelkie dolegliwości powodują obniżenie jakości
życia każdego osobnika dotkniętego działaniem wirusa, więc jakiekolwiek
działanie poprawiające samopoczucie jednostki jest wskazane.

Mój pomysł do tego właśnie się sprowadza a sprowadza się do spowolnienia
lub wręcz do powstrzymania procesu autodestrukcji osobniczej przez
dostarczenie człowiekowi wiedzy o tym co jest przyczyną jego
dolegliwości. Dostarczenie wiedzy jest początkiem procesu przemiany
psychiki osobniczej, która - odpowiednio stymulowana - może doprowadzić
do dezintegracji pozytywnej i całkowitego wyeliminowania wirusa z umysłu
człowieka. Jak przekonałem się (na własnym przykładzie) proces jest
przyśpieszany jeżeli umysł człowieka znajduje się w stanie głębokiej
relaksacji lub nawet hipnozy (autohipnozy) gdy emocje zakłócające proces
są zredukowane do minimum.

Dlatego w moim biznesie chcę zastosować wsparcie technologiczne w
postaci urządzenia służącego do relaksacji i równoważenia umysłu. Przed
rozpowszechnieniem urządzenie było testowane w amerykańskich ośrodkach
zajmujących się chorobą Alzheimera, stwardnieniem rozsianym, autyzmem; w
ośrodkach penitencjarnych oraz wśród weteranów wojennych zajmujących się
łagodzenie skutków stressu pourazowego. Ja chcę to wykorzystać do
wspomagania rehabilitacji ludzi z zespołem traumatycznego stressu
pochodzącego z wieku dziecięcego wykorzystując wiedzę, którą nabyłem w
czasie gdy sam borykałem się ze skutkami stressu wywołanego nieświadomą
przemocą psychiczną w rodzinie.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-05-11 22:14:38

Temat: Re: O uwalnianiu od przemocy i jej skutków.
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-11 o 21:45, LeoTar pisze:
> Po wielu latach prac nad przemocą w rodzinie udało mi się zidentyfikować
> i w miarę klarownie opisać przyczynę tego zjawiska,

Tak ci się tylko wydaje. Pedofilu.
To są tylko i wyłącznie twoje chore fantazje seksualne.

> [...]
> lub wręcz do powstrzymania procesu autodestrukcji osobniczej przez
> dostarczenie człowiekowi wiedzy o tym co jest przyczyną jego

To jest twój pomysł? Jaja sobie robisz?
Wiesz, że profesjonaliści robią to od wielu wielu lat?
Idź do jakiejś szkoły, poczytaj trochę, odrób lekcję, a znowu się
dowiesz, że nie wymyśliłeś nic nowego.

Wielu pedofilów przed tobą też miało "taki pomysł", że niby posiedli
wiedzę, jak "dostarczać" wiedzę. Sporo z nich siedzi na szczęście w
pudle za to "dostarczanie".

> [...]
> przyśpieszany jeżeli umysł człowieka znajduje się w stanie głębokiej
> relaksacji lub nawet hipnozy (autohipnozy) gdy emocje zakłócające proces

Przecież nie ty pierwszy wpadłeś na pomysł molestowania pacjentów w
trakcie hipnozy...
Widzę, że masz coraz większe ciśnienie na realizację swoich chorych
fantazji, zaczynasz kombinować jakby je zrealizować w praktyce, bo
podniecenie z pisania na publicznych grupach już ci nie wystarcza.

> Dlatego w moim biznesie

I nie ty pierwszy wpadłeś na pomysł, żeby brać za to pieniądze.

> [...]
> zajmujących się chorobą Alzheimera, stwardnieniem rozsianym, autyzmem; w
> ośrodkach penitencjarnych oraz wśród weteranów wojennych zajmujących się

A ty chcesz do tego dołożyć własne testy pedofilskie?

> [...]
> pochodzącego z wieku dziecięcego wykorzystując wiedzę, którą nabyłem w
> czasie gdy sam borykałem się ze skutkami stressu wywołanego nieświadomą

Już od dłuższego czasu dobrze ci radzę, żebyś zwrócił się po pomoc do
specjalisty. Nie jesteś pierwszym pedofilem, który wpadł na pomysł
"rehabilitacji" innych.

Doskonale zdajesz sobie z tego sprawę i dlatego na moje posty reagujesz
agresją.

Przypominam ci, pedofilu, że nawet namawianie do czynów pedofilskich
jest karalne. Pierwszy normalny człowiek, który przyjdzie na twoją
"terapię" i te twoje fantazje nagra, od razu z tym pójdzie do
prokuratora. Oby jak najszybciej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-05-12 01:59:50

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedzę, którą nabyłem w czasie gdy sam borykałem się ze skutkami
> stressu wywołanego nieświadomą przemocą psychiczną w rodzinie.

A na grupie prawo dużo pisałeś dawniej o resocjalizowaniu swoich małych
dzieci, tzn seksem zbiorowym z nimi i z żoną.
Powinienes siedzieć za to.

--
animka

4. Data: 2016-05-12 11:46:31

Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> Wrote in message:
> [...]

Przemoc PSYCHICZNA jest nieporównywalnie gorszą formą przemocy niż
tylko fizyczna agresja...
Każdy psychiatra powie Ci jak straszliwe CIERPIENIA wywołują potem
urazy psychiczne po czyichś atakach o charakterze psychicznym
i/lub perfidnym

LOBBY KOBIECE/feministyczne jakby trochę o tym zapomina, albo
chce zapominać - jako że w PSYCHICZNEJ AGRESJI kobiety akurat są
MISTRZYNIAMI!!!!!!

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2016-05-12 15:16:17

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yerine Ictimai pisze:

> [...]
>
> LOBBY KOBIECE/feministyczne jakby trochę o tym zapomina, albo
> chce zapominać - jako że w PSYCHICZNEJ AGRESJI kobiety akurat są

Nie ulega chyba wątpliwości, że wszelka przemoc jest destrukcyjna.
Stosując przemoc fizyczna można człowieka zabić ale identyczne efekty
można uzyskać posługując się przemocą psychiczną. Jak słusznie
napisałeś/łaś przemoc psychiczna jest nawet gorsza bo naraża ofiarę na
tortury psychiczne, których zródło na dodatek trudno jest
zidentyfikować. Piszę o tym od lat i wyrażam identyczną do Twojej
opinię, że kobiety są mistrzyniami w stosowaniu przemocy psychicznej. Co
więcej przemoc psychiczna jest stosowana przez kobiety powszechnie,
chociaż nieświadomie służy chwalebnemu celowi, którym jest
paradoksalnie... całkowite wyzwolenie ludzi od wszelkich form przemocy,
równie tej najdotkliwszej, psychicznej.

Wyjaśnienie tego paradoksu przemocy jest pozornie dość skomplikowane tak
jak zawiła i pokrętna (pokręcona) jest psychika kobiety ale gdy raz
uchwyci się koniec nitki to posługując się li tylko logiką, ale
konsekwentnie, aż do bólu można dotrzeć do samego jądra, do praprzyczyny
przemocy, którą jest zakaz narzucony formom żywym przez nieświadomego
Stwórcę, a cała spirala przemocy służyć ma odtworzeniu wszystkich
meandrów manipulacji, które służą dziecku do... osłonięcia swoich
rodziców, których ono kocha pomimo tego, że je krzywdzą. A szczególnie
dotkliwie krzywdzą je matki wobec nieświadomych ojców uzależnionych (a
więc podporządkowanych) od kobiecego seksu.

Celem wszystkich moich wywodów jest pokazanie drogi wyzwolenia kobiet i
mężczyzn od wszechobecnej przemocy; drogi dla większości nie do
zaakceptowania - przynajmniej w pierwszej chwili. Jeżeli jednak ludzkość
nie zdecyduje się wkroczyć na tą drogę to nasz gatunek zginie wskutek
narastających patologii: psychicznych, biologicznych i społecznych,
które są konsekwencjami pierwotnego zakazu. Zakazu, który jest wirusem
umysłu usadowionym na najniższym (najgłębszym) poziomie oprogramowania
systemowego człowieka. Wirus ten zamienia Prawdę na Fałsz (i odwrotnie
Fałsz z Prawdą) i staje się agentem degenerującym wszystkie osobniki
niczym wirus rozprzestrzeniający się w sieciach komputerowych. Według
mnie został zidentyfikowany ale uwolnienie całej ludzkiej sieci od niego
wymaga złamania kulturowego tabu seksualnego, tabu, które sprzyjało
doskonaleniu się ludzi kierując ich również coraz bardziej ku
biologicznej zagładzie. Wybór należy do nas.

6. Data: 2016-05-12 21:16:47

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-12 o 11:46, Yerine Ictimai pisze:

> Przemoc PSYCHICZNA jest nieporównywalnie gorszą formą przemocy niż
> tylko fizyczna agresja...

Nie ty o tym decydujesz.

> Każdy psychiatra powie Ci jak straszliwe CIERPIENIA wywołują potem
> urazy psychiczne po czyichś atakach o charakterze psychicznym
> i/lub perfidnym

A każdy chirurg opowie ci o straszliwych cierpieniach po urazach fizycznych.

> LOBBY KOBIECE/feministyczne jakby trochę o tym zapomina, albo
> chce zapominać - jako że w PSYCHICZNEJ AGRESJI kobiety akurat są
> MISTRZYNIAMI!!!!!!

A w fizycznej faceci.

A tak w ogóle to co chciałeś powiedzieć? Chcesz udowodnić wyższość
przemocy psychicznej na fizyczną? Czy co?
Coś mi się wydaje, że kompletnie nie rozumiesz o czym pisze ten pedofil
LeoTar.

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2016-05-14 02:05:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-12 o 21:16, Kviat pisze:

> [...]
> przemocy psychicznej na fizyczną? Czy co?
> Coś mi się wydaje, że kompletnie nie rozumiesz o czym pisze ten

Pokazywał kiedys swoje zdjęcia z rodziną. Dzieci już na 100% dorosłe
(ciekawa jestem czy poszli do sądu na zboczeńcow rodziców). Teraz pewnie
szuka świeżej krwi.

--
animka

Przepuklina jądra miażdżystego
Candida, AC-Zymes i czosnek
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank