OFF-TOPIC (Bylo: Odp: EKOLOGIA)

Data: 2000-01-11 08:29:12
Temat: OFF-TOPIC (Bylo: Odp: EKOLOGIA)
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl>

Humanizm to tez zabobon... jak wszyscy ludzie sa za czyms (wyjawszy przypadki
ewidentne typu "nie kradnij"), to to jest prawdopodobnie zabobonem :-) BTW:
egozim i altruizm to tez zabobony wymyslone przez bodajze Comte'a (przynajmniej
ten ostatni). No dobrze - jakby co to lepiej uciec na priva, bo rzeczywiscie
nikt nigdy altruizmu w ogrodku nie hodowal, ani nie nawozil republikami ludowymi
:-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit