Czy to zdrada?

51. Data: 2002-06-17 10:00:42

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aekb2n$9f$...@n...tpi.pl...

> Darku,
> Nie zgodzę się. Dlaczego niby dojrzałość miałaby się wiązać z
ograniczeniem
> popędu plciowego. Z biologicznego punktu widzenia tak nie jest.

Wydaje mi sie, ze do czysto biologicznego punktu widzenia to mozemy sie
odnosic dyskutujac o duzych ssakach, ktore pozostaja poza wzglednym wplywem
cywilizacji (bez obrazy), a i tak wiekszosc z nich jest monogamiczna, m.in.
w celu odchowania potomstwa.
Wiele innych zwierzat poza ssakami (np. labedzie, bociany, sowy) tez zyje w
monogamicznych zwiazkach, bez wplywu kultury, cywilizacji i takich tam.

Dojrzalosc imho wiaze sie nie tyle z ograniczeniem popedu plciowego, ile z
wzięciem odpowiedzialnosci za swoje dzialania. A ze odpowiedzialnosc czasem
oznacza nalozenie sobie samemu pewnych ograniczen.... Wiele kobiet wolaby
spedzic noc na zabawie sylwestrowej i być zabawianą przez przystojnych panow
(przenosnia, nie czepiac sie!), niz nosic male dziecko z kolką, cala noc na
rekach...

A gdyby taki facet zlapal jednak AIDS albo inną kiłe od takiej "muchomorki"
(BTW, extra okreslenie), przekazal zonie, nie daj Boże w ciąży... i co????
"Przepraszam Cie bardzo kochanie, ale moglas byc bardziej aktywna??" No
zalosne....

Darku, wybacz, w sumie to nie do Ciebie, pisales, ze dyskusja hipotetyczna,
wiec sobie pozwoliłam :-)

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

52. Data: 2002-06-17 10:03:57

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:aekbo1$b3t$...@n...onet.pl...

> Albo zastąpić w obowiązkach domowych, które ją tak męczą... ;-)

HOWGH.

magda

53. Data: 2002-06-17 10:05:00

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzik wrote:

> Mysle ze przed chorobami zabezpiecza (moge sie mylic, nigdy nie musialam
> tego rozwazac od strony praktycznej). Nie mowie o ciazy.

no niestety, prezerwatywa znacznie zmniejsza ryzyko zakazen, ale
nie zabezpiecza w 100%.
i nie chodzi tu o gabaryty mikroporow, tylko o wady materialu,
niewlasciwe uzytkowanie, wypadki przy pracy oraz plaszczyzny
spoza gumki :-)...

> Szczerze mowiac, ton mial byc lekko zartobliwy (i nie chodzilo mi o
> "prawdziwe" obalenie)...

mam nadzieje, ze nie oderalas mej odpowiedz jako napastliwej czy
cus?!?
mam skrzywienie "zawodowe" i gleboka potrzebe prostowania
"herezji",
w temacie HIVa zwlaszcza. :-)))))))))

pzdr. serdecznie
Dominika

54. Data: 2002-06-17 10:05:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3D0DB44C.65863E5D@man.szczecin.pl...
> [...]
> i nie chodzi tu o gabaryty mikroporow, tylko o wady materialu,
> niewlasciwe uzytkowanie, wypadki przy pracy oraz plaszczyzny

W tym ostatnim to chodzi Ci o nieosłoniętą skórę?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

55. Data: 2002-06-17 10:07:56

Temat: Re: OSTROZNIE, nie jesc przy lekturze Re: Czy to zdrada?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3D0DB512.AD1CC567@man.szczecin.pl...

> a do TIRowek wracajac - mialam osobisty kontakt z takowymi,
> jedna mowila, ze po stosunku uzywaja w razie koniecznosci
> chusteczek higienicznych, jesli zas kobieta akurat miesiaczkuje,
> to uzywa sie dodatkowo wody z butelki po mineralnej...
> oczywiscie tylko wowczas, gdy sie upaćka.

To one w czasie miesiączki też pracują?! ble...

56. Data: 2002-06-17 10:08:18

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2002-06-17 10:08:34

Temat: OT Odp: Czy to zdrada?
Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...szczecin.pl...

> [...]
> i nie chodzi tu o gabaryty mikroporow, tylko o wady materialu,
> niewlasciwe uzytkowanie, wypadki przy pracy oraz plaszczyzny
Dobrze wiedziec :-)

> mam nadzieje, ze nie oderalas mej odpowiedz jako napastliwej czy
> cus?!?
Jakbym tak odebrala, ato pewnie nie doczekalabys sie odpowiedzi ;-)

> mam skrzywienie "zawodowe" i gleboka potrzebe prostowania
> "herezji",
> w temacie HIVa zwlaszcza. :-)))))))))
to dobrze, specjalista zawsze sie przyda :-)

58. Data: 2002-06-17 10:12:08

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> W tym ostatnim to chodzi Ci o nieosłoniętą skórę?

tak, o nieoslanieta, obtarta niekiedy i obryzgana wydzielinami
ustrojowymi (znaczy sperma albo wydzielina pochwy) skore.
albo o sperme/wydzieline w oku - moze sie zdarzyc, a ryzykowne
bardzo.
albo np. jak facet obgryza skorki i zrobi palcowke...
zreszta opcji nieskonczona ilosc.
malo kto uzywa wowczas gumki.

pzdr.
Dominika

59. Data: 2002-06-17 10:13:09

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> To one w czasie miesiączki też pracują?! ble...

tak, oczywiscie. zeby nie przeciekac, uzywaja gabek
antykoncepcyjnych, tamponow i innych tego rodzaju zatyczek. :-(

Dominika

60. Data: 2002-06-17 10:14:38

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tak, oczywiscie. zeby nie przeciekac, uzywaja gabek
> antykoncepcyjnych, tamponow i innych tego rodzaju zatyczek. :-(

Dominiko, jak puscisz jeszcze ze dwa takie posty, to zaden facet na tej
grupie juz nigdy nie dotknie zadnej tirówki blizej niz kijem :-))))

(pisz, pisz, będą ostrozniejsi ;-) )

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)