;o))

1. Data: 2002-09-18 13:12:43

Temat: ;o))
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cze:))
Doszlam do wniosku, ze dzisiaj moja kolej na zassanie Waszych zolandkow /
rzouondkuw ;)) /.
A zatem przed chwila wcielam talerz zuru.. I to jakiego.., hmmm... Kartofelki,
jajeczka na twardo, szyneczka i boczus podsmazone w kosteczkach..
Zalamie Was dopisujac, ze plywaly w tym jeszcze wlasnej produkcji grzaneczki z
buleczek wieloziarnistych..
Alez mi dobrze.... A jutro chyba kapusniaczek.. Cos mnie na kwasno naszlo ;))

KamilaK./stonsik :)))

1. Data: 2002-09-18 13:23:52

Temat: Re: ;o))
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:
> A zatem przed chwila wcielam talerz zuru.. I to jakiego.., hmmm...

Tutaj jeszcze nikt jeszcze nie podejrzewal, ze czycha katastrofa ;-)

> Kartofelki,
> jajeczka na twardo,
> szyneczka i
> boczus podsmazone
> w kosteczkach..

I juz za pozno, by jej zapobiec ;->>>

> Zalamie Was dopisujac, ze plywaly w tym jeszcze wlasnej produkcji
> grzaneczki z
> buleczek wieloziarnistych..
> A jutro chyba kapusniaczek..

Na pewno lekko co niektorych grupowiczow zalamalas (jesli chcesz
wiedziec ktorych, zajrzyj do watku "Po raz setny/OT", 10-09-2002, 00:05)
;-)))

Ide zjesc bigosu na golonce z grzybami, ktory przywiozlem przedwczoraj
od mamy :-))) A pozniej kromka chleba razowego ze smalcem i ogorek kiszony.

Pozdrawiam serdecznie
--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-09-18 13:34:17

Od: Kamila Kamaszewska <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj jeszcze nikt jeszcze nie podejrzewal, ze czycha katastrofa ;-)
/ciach/
> I juz za pozno, by jej zapobiec ;->>>

/ciach/
> Na pewno lekko co niektorych grupowiczow zalamalas (jesli chcesz
> wiedziec ktorych, zajrzyj do watku "Po raz setny/OT", 10-09-2002, 00:05)

Watek znam w calosci, ale pisalam przez moj zoladek / zolad ;o)))
A zatem bezmyslnie.. Normalnie tak nie czynie.., ale zurek wyzwolil to
we mnie ;)))
KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-09-18 17:13:32

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisał w wiadomości

> [...]

> Ide zjesc bigosu na golonce z grzybami, ktory przywiozlem przedwczoraj
> od mamy :-))) A pozniej kromka chleba razowego ze smalcem i ogorek

To ja juz nie czytam dalej, bo sie poddam - biegutkiem udaje sie na basen,
poplywam jak zwykle godzinke ;-) Wlasciwie nie wiem czemu nadal niczym
masochistka czytam te wszystkie apetyczne wiadomosci ;-) Od trzech miesiecy
jestem na diecie 1000 kcal i stracilam 15 kg. Ale wieczorami, zamiast
poczytac sobie jakies ksiazki, nadal czytuje pl.rec.kuchnia ;-)) Oczywiscie,
przed pojsciem na basen.

Pozdrawiam

Marzenna

1. Data: 2002-09-19 08:49:23

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

From: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

> [...]
> jestem na diecie 1000 kcal i stracilam 15 kg. Ale wieczorami, zamiast
> poczytac sobie jakies ksiazki, nadal czytuje pl.rec.kuchnia ;-))

Jestesmy z Ciebie dumni i bladzi. Chcialabym byc tak wytrzymala.

Macabra z glowa pelna grochowki na boczku wedzonym....

1. Data: 2002-09-19 08:56:37

Temat: OT: Kilka przemyslen, bylo:Re: ;o))
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

Poniewaz dostalam wczoraj kilka milych listow, na ktore co prawda
odpowiedzialam ale pomyslam sobie, ze moze warto powiedziec kilka rzeczy
glosno, aczkolwiek nienachalnie ;-) Mam nadzieje, ze mi sie uda:

1. Przed rozpoczeciem jakiejkolwiek diety warto jest znalezc lekarza, ktory
nami pokieruje: istotne jest wykluczenie niedomagan tarczycy, innych
zaburzen ze strony gospodarki hormonalnej, problemow z nerkami, sercem itp.
Ja jestem po opieka lekarza z Instytutu Zywienia w Warszawie.

2. Nie warto porywac sie na diety, ktore spowoduja szybka utrate kilogramow.
Zwykle wystepuje po nich efekt jojo, sa wyczerpujace, zniechecajace i
ogolnie fatalne ;-) Dieta Cambridge jest dieta ostatniej szansy dla osob,
ktore nie chudna stosujac diete 1000 kcal - IMHO nie warto po nia siegac
jesli ta druga dieta dziala. W koncu nawet na diecie mozna jesc smacznie
;-)). Po co sie wiec meczyc jakimis zupkami i kisielkami w proszku ;-)

3. Odchudanie jest troszke meczace ale nie jest takie straszne: mozna
pozwolic sobie nawet na kawalek czekolady, ciastko czy nieduzy platek tortu,
byleby pamietac, ze bilans energetyczny powinien byc ujemny.

4. Ruch moze byc cudownym relaksem - nigdy sama bym w to nie uwierzyla
gdybym nie znalazla "swojego sportu" czyli plywania. Nie warto biegac bo
"wszyscy biegaja", czy tez jezdzic na rowerze bo wszyscy to robia - trzeba
znalezc cos dla siebie i to jest cala filozofia. Ja np. nie lubie aerobiku,
nie znosze biegania, a wchodzenie po schodach napawa mnie obrzydzeniem ;-)).
Ale moge plywac godzinami i czuje sie w wodzie jak foka :-)

5. Odchudzanie nie zniecheca do gotowania i do czytania pl.rec.akwarium :-)
Wrecz przeciwnie, uwielbiam dalej to robic, choc jak zwykle niewiele z
siebie daje, a wszystko biore - za co Wam serdecznie dziekuje :-) Duzo sie
od Was nauczylam :-)

Pozdrawiam serdecznie

Marzenna Kielan

1. Data: 2002-09-19 18:23:47

Temat: Re: OT: Kilka przemyslen, bylo:Re: ;o))
Od: Kamila Kamaszewska <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedzialam ale pomyslam sobie, ze moze warto powiedziec kilka rzeczy
> glosno, aczkolwiek nienachalnie ;-) Mam nadzieje, ze mi sie uda:

A mi sie nasunelo jeszcze jedno przemyslenie:
- jestesmy jedyna grupa, dzieki ktorej mozna przytyc.., ALE OCZYWISCIE Z
TAAAKIM USMIECHEM ;o)))))) Na pl.rec.gory nie maja takich problemow..,
ewentualnie z obtartymi nogami :))
Ps.: Ja tez chce na basen!!!
KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-09-19 19:47:11

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila Kamaszewska" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D8A1633.3159A7E0@poczta.onet.pl...

> - jestesmy jedyna grupa, dzieki ktorej mozna przytyc..,

To prawda ;-)

ALE OCZYWISCIE Z
> TAAAKIM USMIECHEM ;o))))))

I to tez prawda :-))

> Ps.: Ja tez chce na basen!!!

Kamila mowie Ci, dzis to dopiero bylo swietnie :-))) Wlasnie wrocilam.
Plywalam przez ponad godzine. Mialam do wykonania tyle cwiczen zadanych
przez ratownika, ze nie zauwazylam kiedy ta godzina minela. Cudownie plywa
sie pod woda, tak nisko przy dnie, kiedy widzisz wszystko tak wyraznie i
przestajesz sie bac, bo nagle zaczynasz panowac nad wlasnym cialem, oddechem
i tym wszystkim wokolo :-)) Po prostu genialne!

Pozdrawiam

Marzenna

BTW zeby bylo choc troche nie OT, to wlasnie ide zaparzyc sobie herbatke
Pu-Erh. Nie wiem czy pomaga przy chudnieciu, ale na pewno lubi ja moja
watroba :-)

1. Data: 2002-09-19 21:13:24

Od: Iwa <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW zeby bylo choc troche nie OT, to wlasnie ide zaparzyc sobie herbatke
> Pu-Erh. Nie wiem czy pomaga przy chudnieciu, ale na pewno lubi ja moja
> watroba :-)

Dzieki niej mozna jesc i nie przytyc ;). A powaznie - u mnie zadzialala.
Nie musze schudnac, ale chce i nie robie tego za wszelka cene. Po 2 tyg.
picia jej raz dziennie (a powinno sie 3-4 razy) schudlam 1.5 kg nie
zmieniajac diety. Podobno nie zaleca sie pic kawy podczas kuracji.
Iwona 66kg :)

flaczki
kawa zbozowowa
Re: pierogi czeng
Re: Brazowy cukier - gdzie we Wroclawiu?
Witam ponownie