[OT?] Pierwsze objawy nerwicy ?

1. Data: 2005-09-20 11:39:46

Temat: [OT?] Pierwsze objawy nerwicy ?
Od: "tom" <t...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to wlasciwa grupa ale zaryzykuje..
Poznalem jakies czas temu dziewczyne ktora miala maniere ciaglego
"wystukiwania noga rytmu". Bez wzgledu czy muzyka leciala czy nie dziewczyna
caly czas miarowo ruszala noga. Zapytalem ja o to, to sie obruszyla i
powiedziala, ze jest po prostu muzykalna. Jakis czas pozniej widzialem ze
podczas zasypiania co chwile ma odruch, ze jej cialo ma jakis skurcz i cale
sie wzdryga.

Potem poznalem jej siostre i zwiazalem sie z nia. Od jakiegos czasu zauwazam
ze ona tez ma ten odruch "wystukiwania rytmu". Wprawdzie nie ma jeszcze tych
dgrawek podczas zasypiania, ale obawiam sie ze w koncu i do tego dojdzie.

Czy powinieme sie martwic ? Czy sa to obajwy znerwicowania ? Jakis lekarz
czy cos?

tom

2. Data: 2005-09-21 03:49:49

Temat: Re: [OT?] Pierwsze objawy nerwicy ?
Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tom <t...@k...net> napisał(a):

> Czy powinieme sie martwic ? Czy sa to obajwy znerwicowania ? Jakis lekarz
> czy cos?

no wlasnie tez chcetnie poznam opinie jakiegos profesjonalisty, bo jak to sa
objawy nerwicy to ja mam zaawansowana.

3. Data: 2005-09-21 08:03:06

Od: "hemoroid" <z...@d...dupy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> no wlasnie tez chcetnie poznam opinie jakiegos profesjonalisty, bo jak to sa
> objawy nerwicy to ja mam zaawansowana.

łykaj dużo magnezu i mocno ogranicz kawę (albo najlepiej odstaw na np. tydzień)

słyszałem też że warto jeść więcej serów, za to znacznie mniej mięsa. ponoć
pomaga. mi też kiedyś pomogło, ale nie wiem na ile naprawdę, a na ile był to
efekt placebo.

4. Data: 2005-09-22 06:03:31

Od: Olek Olowski <o...@t...pll> szukaj wiadomości tego autora

tom wrote:

> [...]
>
> Czy powinieme sie martwic ? Czy sa to obajwy znerwicowania ? Jakis lekarz

hehehe, raczej jestem pewny ze ktos w jej rodzinie cierpi na chorobe
Huntingtona. poczytaj o niej i o dziedziczeniu jej...

5. Data: 2005-09-27 06:09:38

Od: ".:SeR:." <k...@i...spamoff.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tom" <t...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> czy cos?
>

> tom
>A może to neuropatia??masz necik-poszukaj...
pozdrawiam,S.E.R.nik

Adekwatna reakcja na pedofila?
www.fioletowykot.republi ka.pl
Nieszczesliwa!
przyjaciolka
Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne