Nie ma już zwykłej soli?

51. Data: 2016-12-24 12:11:43

Temat: Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 grudnia 2016 11:26:54 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

> ===============
>
> No to tutaj Cię ZASKOCZĘ!! No niby ta sól to ino NaCl. Tymczasem Jontek sprowadził
do swojego Sklepa "Sól Jurajska". Takie to różowawe trochę.. Ale uwierzcie mi Baby i
Chłopy, że naprawdę ma to wyjątkowy smak. Coś tam w tym musi być, bo ZAISTE (jak
kościelne gadają :)) ) , ta sól ma naprawdę fajny wypał smakowy!!

==================

Ale JAJA !! Przeczytałem główny wątek, no i odpowiedziałem , no bo tak akurat temat
"solny" mi się trafił u Jontka. Tymczasem, patrzę tak sobie trochę do góry na
dyskusję w owym wątku.. Buachacha.... A te durne cipy się kłucą między sobą :)))

52. Data: 2016-12-24 23:07:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-24 o 11:26, s...@g...com pisze:

> [...]
kościelne gadają :)) ) , ta sól ma naprawdę fajny wypał smakowy!!
Czy to nie sól do moczenia nóg?

--
animka

53. Data: 2016-12-25 08:14:53

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 grudnia 2016 23:11:24 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

> Czy to nie sól do moczenia nóg?

Nie. To kwas do nurkowania.

54. Data: 2016-12-25 13:05:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Czy to nie sól do moczenia nóg?

Głowy. Żeby pozbyła się topornej nibymowy niczym spod hebla.

--
XL

55. Data: 2016-12-31 22:00:58

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Nie każdemu pasuje, Piwo np jest złe na wątrobę, serce i coś tam jeszcze i
> wypłukuje pewne mikroelementy i witaminy.

wręcz przeciwnie. Uzupełnia mikroelementy i witaminy

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

56. Data: 2016-12-31 22:06:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wręcz przeciwnie. Uzupełnia mikroelementy i witaminy

Więcej wypłukuje jednak.
Dodatkowo piwo złe jest na wątrobę i serce, na pewno ze względu na zawartość
alkoholu, ale i inne pszyczyny są.
Na pewną wypłukuje jakąś witaminę B, ale też jest źrudłem innej wit B.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

57. Data: 2016-12-31 22:25:04

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 22:00 masti <g...@t...hell> pisze:

> wręcz przeciwnie. Uzupełnia mikroelementy i witaminy

"Wszystko co dobre jest niemoralne, nielegalne albo tuczące"
W ostatnich latach doszło "niezdrowe".

Każdy do pewnego stopnia wybiera, na co umrze.
Sporo osób wybiera niewłaściwie!
:)

--
Trefniś

58. Data: 2017-01-01 03:06:59

Temat: [OT] Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2016 o 20:29, Animka pisze:

> Mężczyznom opijusom rośnie biust i brzuch.

Czy pamiętacie takie rymowanki za szkły podstawowej?
-
Czy chciałabyś mieć Polaka?
Polaka?
Polaka - o tak!
Bo Polak jak rucha, przytula do brzucha!
Polaka, Polaka, oo tak!
-
Tak mnie się nagle nostalgia zadziała...
Wszyscy młodzi popadali, ja jakoś (tradycyjnie!) się trzymam.
Gorzej będzie rano. :(
Wszystkiego najlepszego na ten Nowy 2017 Rok!
Problem w tym, ze "lepiej" to już było. :/
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

59. Data: 2017-01-01 09:46:23

Temat: Re: [OT] Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Wszystkiego najlepszego na ten Nowy 2017 Rok!
> Problem w tym, ze "lepiej" to już było. :/

Wszystkiego niegorszego na ten Nowy Rok!
Sobie i wszystkim.

--
XL

60. Data: 2017-01-01 10:17:08

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-01 o 03:06, Akarm pisze:

> [...]
> Gorzej będzie rano. :(
> Wszystkiego najlepszego na ten Nowy 2017 Rok!
> Problem w tym, ze "lepiej" to już było. :/
version (prawie) full
Czy chciała by pani murzyna
Murzyna, murzyna ach nie
Bo murzyn z Afryki, to kocha jak dziki.
Murzyna, murzyna ach nie

Czy chciała by pani Chińczyka
Bo Chińczyk to zdrajca i żółte ma jajca.
Chińczyka, Chińczyka ach nie

Czy chciała by pani Ruskiego ..........
Bo Rusek z kołchozu, ma dyszel od wozu.
Ruskiego, Ruskiego ach nie

Czy chciała by pani Araba ..........
Bo Arab to pedał, zaraz by mnie sprzedał.

Czy chciała by pani Anglika ..........
Bo Anglik flegmatyk, ma kuśkę jak patyk.

Czy chciała by pani Francuza ..........
Bo Francuz jak liże to bolą go krzyże.

Czy chciała by pani Germana ..........
Bo Niemiec ma kija, jak kocha zabija.

Czy chciała by pani Włoskiego ..........
Bo Włoch jest brudasem z malutkim kutasem.

Czy chciała by pani Duńczyka ..........
Bo Duńczyk, kolego, małego ma z LEGO.

Czy chciała by pani Czeskiego ..........
Bo Czesi, o rety, nie zrobią minety.

Czy chciała by pani Szwajcara ..........
Bo Szwajcar od sera, ruchając, umiera.

Czy chciała by pani Szwedzkiego ..........
Bo Szwedzi czasami nie robią wargami.

Czy chciała by pani Hiszpana ..........
Bo Hiszpan ma byka, co zwisa, nie bryka.

Czy chciała by pani Madziara .........
Bo Madziar fujara nie wie, gdzie jest szpara.

Czy chciała by pani Polaka
Polaka, Polaka ach tak
Bo Polak w potrzebie przytuli do siebie
Polaka, Polaka ach tak

Czy chciała by pani Słowaka
Słowaka, Słowaka ach tak
Jak Polak nie może to Słowak pomoże
Słowaka, Słowaka ach tak...
https://www.youtube.com/watch?v=9QCH24fdAZE
pozdrawiam noworocznie
Stefan

Szynka świąteczna z Biedronki
Robot z Lidla/Biedronki
Majonez
Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online