Nie ma już zwykłej soli?

41. Data: 2016-12-21 09:07:37

Temat: Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Może i tak, ale to jest jakiś zupełny promil wszystkich przypadków kamicy.

Niemniej właśnie o nim mówię. Więc rady piwne w tym przypadku są o kant
potłuc. Znam osoby po 7 operacjach.

--
XL

42. Data: 2016-12-21 09:33:21

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 07:43 cef <c...@i...pl> pisze:

> W dniu 2016-12-21 o 02:28, Ikselka pisze:

(...)

> Może i tak, ale to jest jakiś zupełny promil wszystkich przypadków
> kamicy.

Promil, ale wystarczający do rozstawiania wszystkich po kątach.
Dla Ikselki _każdy_ powód jest dobry. Współczuję.

--
Trefniś

43. Data: 2016-12-21 18:44:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To nie jest kwestia wiary, to jest wiedza:

>https://pl.wikipedia.org/wiki/Dna_moczanowa#Czynnik
i_genetyczne

DNA to nie jest kamica. DNA to inna horoba i zdaje się powiązana z watrobą.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

44. Data: 2016-12-21 20:10:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 18:44 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

_genetyczne

> DNA to nie jest kamica. DNA to inna horoba i zdaje się powiązana z
> watrobą.

:)
Stokrotka, używanie alternatywnej ortografii nie zwalnia od czytania ze
zrozumieniem.
Wypadałoby... Zwłaszcza, że uczących ortografii oskarżasz o ociężałość
umysłową!

Przeczytaj jeszcze raz _cały_ podlinkowany wpis.
Rozmawiamy o kamieniach nerkowych!

"Dna moczanowa (artretyzm, skaza moczanowa; zwana także podagrą (dawn.
pedogrą[1]) [...] może również występować jako guzki dnawe, kamienie
nerkowe czy nefropatia moczanowa. "

--
Trefniś

45. Data: 2016-12-22 00:22:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> umysłową!
>
> Przeczytaj jeszcze raz _cały_ podlinkowany wpis.

Nie rozstawiaj.

--
XL

46. Data: 2016-12-22 00:24:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> Promil, ale wystarczający do rozstawiania wszystkich po kątach.
> Dla Ikselki _każdy_ powód jest dobry. Współczuję.

No poparrz, nie mam najmniejszej ochoty Cię rozstawiać, nie jesteś dla mnie
na to dosyć interesujący. No wiem, że boli.

--
XL

47. Data: 2016-12-22 06:29:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 00:24 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> No poparrz, nie mam najmniejszej ochoty Cię rozstawiać, nie jesteś dla
> mnie
> na to dosyć interesujący. No wiem, że boli.

Nudziara - ciągle zapewnia, że "już nie będę", ale kompulsywnie wszystkich
poucza :)

Nawet potrafi "poprawiać" prawidłowe konstrukcje gramatyczne, jak ostatnio
tutaj w jakimś artykule prasowym...

Dobry nauczyciel UCZY i zasługuje na szacunek. Kiedy POUCZA, jest
karykaturą.

--
Trefniś

48. Data: 2016-12-22 06:36:51

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 00:22 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Nie rozstawiaj.

Nudziara...

--
Trefniś

49. Data: 2016-12-22 17:37:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> tutaj w jakimś artykule prasowym...
>
> Dobry nauczyciel UCZY i zasługuje na szacunek. Kiedy POUCZA, jest

No to przestań.

--
XL

50. Data: 2016-12-24 11:26:53

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 grudnia 2016 18:21:37 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> Poszedłem dziś do Tesco po sól i znalazłem chyba kilkanaście rożnych
> opakowań, ale żadnej SOLI!
>
> Wszystkie miały jakieś dodatki przeciwzbrylające i niektóre jakieś KI
> ale po kiego ch... mi te dodatki?!
>
> Ja chcę tylko kupić zwykła sól!

No to tutaj Cię ZASKOCZĘ!! No niby ta sól to ino NaCl. Tymczasem Jontek sprowadził
do swojego Sklepa "Sól Jurajska". Takie to różowawe trochę.. Ale uwierzcie mi Baby i
Chłopy, że naprawdę ma to wyjątkowy smak. Coś tam w tym musi być, bo ZAISTE (jak
kościelne gadają :)) ) , ta sól ma naprawdę fajny wypał smakowy!!

Szynka świąteczna z Biedronki
Robot z Lidla/Biedronki
Majonez
Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online