do ginekologów

11. Data: 2004-12-16 19:21:56

Temat: Re: do ginekologów
Od: "nurich" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości
news:41c1dabd$1@news.home.net.pl...

> Moja ciaza tak sie zaczynala. Od dnia planowanej miesiaczki (ktorej juz
> nie
> bylo)
> okropny bol piersi. Myslalam, ze eksploduja!
> W USG chyba za wczesnie aby ciaze zobaczyc- chyba ze sie myle.
> U moich kolezanek ( i u mnie) jak test ciazowy wyszedl dodatni to zawsze
> byla
> ciaza, jak ujemny - to nic nie wiadomo moze byc roznie.

Właśnie powtórzyłam test z apteki tym razem innej firmy aby obiektywnie
było. Kolejny wynik dodatni!
Aaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeee
eee się
cieszymy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Data: 2004-12-16 22:53:47

Temat: [OT]Re: do ginekologów
Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem o tym badaniu ale to kosztuje 30 pln, a ja mam w portfelu tylko 50 a i
> tak pewnie z wynikiem bede musiała isć do lekarza a te 50 na wizytę tylko
> starczy. Czekam na wypłate, ale to dopiero po świetach......
> nie wiem juz sama co robić

przepraszam ze tak wtargne w sprawy finansowo-prywatne, ale czesto mnie
to ciekawi...
tak jest co miesiac, czy tylko w tym miesiacu tak nie wystarcza do
pierwszego ( bo np. nowy telewizor czy prezenty?)

dlaczego pytam
juz wyjasniam

czesto dziwi mnie, ze na dziecko decyduja sie ludzie, ktorzy ledwo zyja
od 1 do 1,a czasami tylko do 20,potem gloduja z lekka albo u tesciow sie
zywia
a dziecko, procz wielkiej radosci i pociechy, jest jeszcze taka studnia
bez dna, jesli chodzi o finanse
i jak ktos pisze ( mowie ogolnie, nie czepiam sie akurat Ciebie, tylko
tak przy okazji rzucilo mi sie na pytanie) ze ma 30 czy 50 zl w
portfelu, a wyplata dopiero za (co najmiej) za 2 tyg.. to jest to dla
mnie ...dziwne? chore troszke...

moze ktos mi to wytlumaczyc...
bo ja, patrzac realnie na zycie(tak mi sie wydaje) nie potrafil bym
zdecydowac sie na dziecko przy moich zarobkach(817),nawet jak by
malzonka rowniez pracowala za podobna stawke( jak by to bylo >5k to juz
mozna zmienic zdanie); samo oplacenie mieszkania to 3/4 jednej takiej
pensji..
a utrzymac dziecko... to w tym kraju jakis koszmar (jesli chodzi o finanse)

to tak tylko... luzna chwilowa osobista refleksja( co by sie zaraz nikt
nie przyczepil do byle gowna i z byle gownem)

pozdr
doslaw

ps. sorry za brzydke,ale doslowne wyrazenie sie pod koniec

13. Data: 2004-12-17 12:19:14

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

nurich wrote:

> [...]
> było. Kolejny wynik dodatni!
> Aaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeee

Pomimo, ze tylko 40 zl w portfelu zostalo ?
MSPANC.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

14. Data: 2004-12-17 13:03:07

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eee się

> Pomimo, ze tylko 40 zl w portfelu zostalo ?
> MSPANC.

Wiesz, niektorzy ciesza sie z wszystkiego z czego mozna.
Nie masz pojecia jak oni zyja, a strzelasz docinkami. Na podstawie jednego
zdania o 50 zl w portfelu, ocenilas ich decyzje o posiadaniu dziecka.
Pomysl chwile.
A.

15. Data: 2004-12-17 13:38:03

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

asmira wrote:

> Wiesz, niektorzy ciesza sie z wszystkiego z czego mozna.

Optymizm czy glupota ?

> Pomysl chwile.

Nie musze. Mam wyrobione zdanie w tym temacie.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

16. Data: 2004-12-17 15:34:31

Od: "nurich" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Pomimo, ze tylko 40 zl w portfelu zostalo ?
> MSPANC.
>
> D.
> --
Nie wytrzymam muszę się w końcu odezwać i skomentować. Niektórzy tego nie
rozumieją, faktycznie w portfelu parę złotych zostało i dziwią się że ja się
cieszę. A powiedzcie mi czy stawiacie znak równości między ludzkim życiem a
pieniądzem? Dla mnie to drugie jest o wiele mniej ważne. Nie muszę jeść
najdroższej wędliny, nie muszę mieć samochodu , nie muszę mieć nowych
ciuchów. Zamiast tego mamy miłość, którą chcemy przelać na kogoś
trzeciego.Zaraz mi powiecie, że miłością się najeść nie można. Nie jestem aż
tak biedna. Pracuje jako nauczycielka, mąż ma firmę, dostaliśmy kredyt na
własne mieszkanie, ale jest ciężko, czasem nie starcza do końca miesiąca.
Ale dla mnie to żaden problerm, z głodu nie umieram, bo mam przyjaciół i
potrafię dobrze zagospodarować nawet 10 złotych. Pozatym jako nauczycielka
spotykam na codzień dzieci z różnych rodzin i powiem wam szczerze, że te z
rodzin bardzo zamożnych to dzieci wstrętne, rozpuszczone bachory, bez
szacunku do kogokolwiek i czegokolwiek, mają nowe komórki, nowe komputery a
w głowie i sercu pustki. Sama wychowałam się w ciężkich warunkach i nigdy
nie narzekałam.

17. Data: 2004-12-17 16:05:49

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

nurich wrote:

> [...]
> rodzin bardzo zamożnych to dzieci wstrętne, rozpuszczone bachory, bez
> szacunku do kogokolwiek i czegokolwiek, mają nowe komórki, nowe komputery a

ROTFL. A te z biednych rodzin to wszystkie takie kochane, uduchowione i
uzdolnione ?
Niesamowite ;)

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

18. Data: 2004-12-17 16:12:30

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nurich" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rodzin bardzo zamożnych to dzieci wstrętne, rozpuszczone bachory, bez
> szacunku do kogokolwiek i czegokolwiek, mają nowe komórki, nowe komputery

Współczuję Twoim uczniom, jeśłi faktycznie tak myślisz, a nie było to
przypadkowe uogólnienie.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

19. Data: 2004-12-17 18:49:59

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nurich napisała
> Nie wytrzymam muszę się w końcu odezwać i skomentować.

Wytrzymaj. A raczej olej to, co inni Ci insynuuja. Zwlaszcza jesli
jestes w ciazy - nie powinnas sie teraz denerwowac, tym bardziej z
powodu glupich docinkow. Ja juz od dawna nie reaguje spowiedzia i
tlumaczeniem sie z czegokolwiek w necie przed takimi dociekliwymi
czytaczami. Uwierz mi - naprawde nie jest wazne co mysla o Tobie
ludzie po przeczytaniu Twojego jednego posta, w ktorym nie bylo
przeciez sladu agresji, czy ublizania komukolwiek, a tylko prosba o
porade.

pozdrawiam
Gosia

20. Data: 2004-12-17 22:01:47

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

nurich wrote:

Życzę Ci wszystkiego dobrego, nie przejmuj się docinkami niemądrych,
skwasniałych lub zazdrośników.
A dzieci to radość:))

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

Laserowa korekta wzroku (znow)
Pomóż mi i zarób 100 zł...
Paznokieć stłukłam
Mozliwosc zajscia w ciaze po miesiaczce